Interieurtopic #4

Heel mooi! Ik ben fan van die discoballen haha

3 likes

We zijn echt heel blij met onze nieuwe vloer, nu werden vandaag de plinten geplaatst en het is zo lelijk gedaan, overal zitten kieren. Echt zo balen. Hopelijk lost het bedrijf het goed op :frowning_face:

2 likes

Heeft Philips Hue G9 fittings? Dan zou de badkamerlamp die wij laatst hebben gekocht (en nog moeten ophangen) een optie zijn:

https://www.karwei.nl/assortiment/lucide-tyler-plafonniere-badkamer-mat-goud-messing/p/B179625

2 likes

Eindelijk de kussens binnen die ik een tijd geleden besteld had! Voor 2 slopen heb ik geen kussen meer. Ik vind ze voor de prijs mooi, al erger ik me er wel heel erg aan dat het enkelzijdig bedrukt is…

17 likes

Ik denk dat je deze kleur zoekt! is ook van gamma.

Hier zat er nog 1 laag op en ws een beetje aan het drogen nog.
De kleur heet geisha.

Bij ons wordt het gecombineerd met zacht geel, witte houten meubels en rotan. De vloer is dit en staat heel mooi:

En ik denk een wit vloerkleed maar daar ben ik nog niet uit.

5 likes

Ah zo lief dat je dit hebt gedeeld! Maar ik vind ze niet zo mooi idd. Ik zoek eigenlijk een hele simpele lamp, het liefst met melkglas en rond. @1103 Philips Hue heeft geen G9 fittings!

3 likes

Ik heb een normale lamp in mijn badkamer :flushed: met smart lampen. Ik wist dit helemaal niet. Bedankt voor de heads up, miss voor de veiligheid toch maar eens aanpassen

4 likes

De zones zijn zoals in onderstaande afbeelding verdeeld. Zone 1 is IP65, zone 2 is IP44 en zone 3 is IP21. De lampen die ik wil ophangen zijn op ca. 1 meter van mijn douche verwijderd, dus misschien is IP44 niet persé nodig. Maar wel minstens IP21 dus, maar ik vind enkel IP20 (die ik mooi vind dan). Maar ik weet niet of het nu overdreven is dat ik hier op let hoor. Ik hoor wel van meer mensen dat ze geen IP44 in de badkamer hebben.

4 likes

Deze nog misschien
Maar is wel duur…

https://www.fonq.nl/product/astro-zeppo-plafondlamp-excl-e27-chroom/516808/

3 likes

Pff ik heb ff bankstel inspiratie nodig. Had m’n oog op de hkliving retro maar die is nergens fysiek te vinden en ik wil wel ff zitten voor ik iets koop.
Wat zijn leuke fysieke winkels voor bankstellen in regio Zuid-Holland?

2 likes

Is dit niet te bekijken bij Eijerkamp? (=Veenendaal)
Niet ZH, maar ook niet weer zo ver weg toch?

3 likes

Zou je Hkliving misschien zelf niet kunnen contacteren om te vragen of ze weten waar die misschien te bezichtigen is in de buurt?

3 likes

Goossens in westfield mall.
Seats and sofa megastores Den Haag.

4 likes

Sofa company in Rotterdam en je hebt ook nog Zitmaxx maar weet niet meer in welke plaats. Wel in Zuid Holland.

2 likes

Hazerswoude rijndijk! De woonboulevard

1 like

Zitmaxx is in ter aar.

2 likes

Wauw, erg mooi! Wat een verschil maakt dat zeg :heart_eyes:

7 likes

Wauw heel goed gelukt! Hoe heb je de kasten voorbereid? Heb je geschuurd of alleen goed ontvet en daarna een primer?

3 likes

Dankjewel! Ja echt een enorm verschil met een beetje verf, folie en hangrepen! Heel blij mee :smile:

6 likes

Wow kreeg even kortsluiting van die eerste foto. Lijken haast twee losse foto’s op elkaar geplakt :sweat_smile:

36 likes