Dan koop je hem toch. Jouw leven, jouw geld.
Is ie van kunststof of van hout? Hout zou je eventueel nog kunnen opschuren en opnoemt lakken als je kind wat ouder is. En denk vaak ook: ach spullen moeten leven!
Mijn vriendin heeft om een paar kindermeubels een “huisje” gemaakt als achterwand. Dat maakt het meer een geheel en staat heel leuk.
Zoiets maar dan groter:
Je kan natuurlijk ook iets anders doen zoals een (half) rondje, “de zee” of “de lucht” of anders een leuke regenboog
Ik heb geen kind, ik ben zelf het kleine kind haha. Maar aan opschuren had ik nog niet gedacht!
@Krabsalade maar ik vrees dat ik mezelf aan die krassen ga ergeren
Ik heb een zwarte houten eettafel en ze zijn wel echt krasgevoelig. Wij hadden er in de winkel nog extra op gelet of het niet bij elke aanraking zou krassen (die zaten er ook tussen), maar toch hebben we in een half jaar al een paar krassen te pakken. Dus als je bang bent dat je je daaraan gaat storen, heeft je moeder misschien wel gelijk😅
Haha wat dom, helemaal verkeerd gelezen! Als je hem kan opschuren en verven zou ik het gewoon doen! Ik ben ook erg blij met onze mooie houten tafel, er zitten zeker veel vlekken en krasjes op, maar dan denk ik: ach, geeft karakter. En als het echt te gortig wordt dan kan ik hem opnieuw schuren en lakken.
Ik zoek dit soort zitkrukje:
Dus met crèmekleurig zitvlak, en dunne poten. Hoeven niet per se die poten te zijn, mag ook anders.
Iemand een idee waar ik dit nog zou kunnen vinden?
(Dit is van Maisons Du Monde, maar moeilijk verkrijgbaar waar ik woon)
Deze van La Redoute?
https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350248505.aspx#shoppingtool=treestructureguidednavigation
De bovenkant is wel schaap ipv glad.
Hij is er ook van glad fluweel maar dan niet in het wit
Exact wat ik zoek, thanks!!! ![]()
Heeft iemand hier een tip waar je mooie, losse zijdebloemen kan kopen? Het is als cadeau voor iemand die al een boeket heeft, maar aanvulling wil.
Bij het tuincentrum zie ik ze steeds vaker, kwaliteit verschilt wel.
Ik zou dit zelf nav slechte ervaringen niet meer online bestellen maar echt fysiek kijken of de kwaliteit mooi is.
Waar dan wel te kopen, weet ik ook niet zo goed. Dus eigenlijk heb je hier precies niks aan
Ik moet lampjes kopen voor een kandelaar, maar er is zoooo veel keuze
hoe weet ik wat ik wil??
Mijn man gaf aan dat hij morgen toch naar de Intratuin wil en ik zie dat ze het daar hebben, dus hij gaat inderdaad even in het echt kijken of er wat bij zit.
Mijn favo bloemist heeft ook prachtige. Zou wel heel toevallig zijn als je in hetzelfde dorp woont maar kijk eens bij de wat luxere bloemenwinkels.
Yes! Twee laagjes erop gedaan en alles bij elkaar 2 uur bezig geweest? Gaat echt snel!
Ja, heb ‘m heel licht opgeschuurd, dus dat is zo gedaan. En heb m geverfd met rollertje en terwijl ie in elkaar zat, dat scheelt ook tijd.
Bij mij duurde het wel veel langer. Heb het over meerdere dagen verspreid omdat je echt goed moet schuren en de verf moet laten drogen tussen de lagen. Ik ging van geel naar grijs dus had ook wel wat lagen nodig. Uiteindelijk heb ik nog niet lang genoeg gewacht en plakt de verf nog ![]()
Hier ook. Eerst schuren, dan grondverf. Laten drogen, licht opschuren en dan 2 laagjes verf. Tussen die lagen ook weer licht opschuren. Duurt even, maar dan heb je ook wat.
Iemand zin om mee te denken? Ik ben op zoek naar gordijnen voor in deze kamer maar kom er echt niet uit en woon er nu al een jaar haha. Het is sowieso nog vrij leeg dus moet nog meer worden aangekleed maar ik koop alleen tweedehands accessoires en dingen voor aan de muur dus moet maar net iets tegenkomen. Ik wil iets wat wel een beetje luchtig is, dus niet zo’n mega stijve stof. Maar ook weer niet te dun. En wel iets met kleur, maar het moet wel leuk passen bij de rest van de kamer. Weet niet of het goed te zien is op de foto maar de muren zijn lichtgeel! Ik hou niet van warme terra/oud roze kleuren.