Jysk heeft ook prima betaalbare lijsten
Action
Ik heb mooie lijsten van H&M home.
wat bedoel je hier mee?
Wat zijn Montessori meubels? + De 7 beste soorten! - De Montessori Mama.nl.
Had ik over gehad/advies gevraagd in een vd zwanger en kind topics.
Hebben jullie aanraders voor houten jaloezieën? Onze jaloezieën van Veneta waren binnen een maand krom getrokken, deze zijn nu vervangen maar we zagen bij het ophangen al dat die nieuwe ook al kromme lamellen hebben. Ik heb er geen vertrouwen in dat het een 3e keer wel goed zal gaan, dus wil deze nu vervangen door andere maar ik kom weinig andere aanbevelingen tegen.
Hoe breed is het raam? Denk dat ze dan te zwaar zijn. Bamboe is lichter en heeft wel hetzelfde effect. Wij gaan bestellen bij doehetbudget, wellicht is dat iets?
Het raam is ongeveer 110x200, de adviseur van Veneta is hier geweest en heeft er niks over gezegd dat het te zwaar zou kunnen zijn. Hij is ook nog eens langs gekomen nadat ze krom waren en vertelde dat dit nooit voorkomt, dus ik vind het heel vreemd dat het bij ons dan zelfs 2x gebeurt… Maar ik ga eens kijken naar jouw tip, thanks!
Ik heb niet die van bamboe besteld, maar ben nog altijd heel tevreden met de producten en levering van doehetbudget!
Snap ik! Ik vond de staaltjes allemaal heel mooi en je ziet iig amper verschil tussen hout en bamboe. Maar dit raam is echt bijna 3 meter dus dan durven we hout niet aan, ondanks dat ze ze dus ook speciaal voor grote ramen maken
Wie vindt het leuk om mee te denken over nieuwe eetkamerstoelen? M’n vriend wil eindelijk afscheid nemen van die lilleke gedrochten.
dit is de situatie
/
Die bank is roze, muur is groen, grijs kleed en dan dus die boomstamtafel met zwarte poten. Die drie stoelen gaan weg (eindelijk) en zoek er drie andere stoelen voor in de plaats. Budget max €500 per stoel.
Heb deze ooit besteld van Westwing maar waren heel kleintjes en twijfelde over de combi gouden poten met de poot van de tafel… Alle adviezen zijn welkom
Zou kijken naar wat meer open stoelen ipv van die zware dikke velour stoelen. Het is zo’n ruime lichte kamer, vind dan die zware stoelen compleet misstaan. Maar misschien is dat smaak.
Geen tips maar jouw uitzicht
Ja dit was precies wat ik dacht! Vooral omdat de banken en de tafel zelf best massief zijn is het misschien mooi als de stoelen wat meer open zijn bij de rugleuning zodat je er doorheen kan kijken. En ik zie niet goed wat de stof is van de banken, maar zou bij stoelen dan sowieso voor een ander type stof gaan.
Zoiets bv (zijn heel veel kleuren)
https://www.studio-henk.nl/nl/products/eetkamerstoelen/co-chair-zonder-armleuning-wit-soil-natural01
De bovenste zat ik ook aan te denken! Heel chique.
Ah die van HK living zijn prachtig denk zeker ook in het roze/nude zodat t past bij de banken
@Rozevarken ja die stoelen zagen er ook niet uit in die setting maar ik kon niet goed m’n vinger erop leggen waar het nou aan lag, ben echt een interieur noob maar wat je zegt klinkt heel logisch eigenlijk.
@quarterlife @Sia ja zoiets moet het dan maar worden, is eigenlijk niet helemaal mijn smaak want ik houd dus juist van die grote grove stoelen maar dat moet ik voor deze inrichting maar ff loslaten dan. Vind die Tribute van Aime Te wel mooi maar weet niet of die lichte bekleding een succes wordt met drie jonge kinderen in huis 🫠 Wel goede inspo in elk geval! @Sia volgens mij had jij een hele tijd geleden ook die Octo lamp aangeraden haha kan dat kloppen?
Yes ik zag hem idd hangen! Nou voor al uw interieur advies dan maar…haha vind echt leuk om mee te denken
Nou was me wel een rib uit m’n lijf ik neem die lamp denk ik nog mee m’n graf in maar alle tips meer dan welkom haha. Oh en die lamp ben ik trouwens verder wel heel blij mee dus was wel echt een good call.
Ik vind die van HK Living ook wel mooi alleen hier vind ik dat frame veel mooier:
Dan hier:
Lijkt ineens veel feller?
En de stof van de bank weet ik niet precies. Geen velvet maar wel zacht, beetje badstof achtig of zo?