Lila
Of blauw
Zoiets lijkt me wel leuk als je voor kleur wil gaan! Je hebt al wat accessoires in die kleur, misschien nog lila/lavendelkleurige kussentjes op de bank oid.
Kobalt blauw lijkt me heeeel vet! Wellicht wel wat gewaagd
Lila is wel een goede optie ja! Daar had ik nog niet aan gedacht.
Oh en blauw is ook een goed idee! Ik heb wel een kobaltblauwe deur van een kast die zie je ook vanaf die kamer. Denk je dat dat dan juist wel of niet leuk is?
Ah dankjewel!
Juist wel leuk ja!
Vind blauw ook heel chic
Ja fantastisch! Ik denk dat dat super goed bij jouw interieur zou staan. Doet me een beetje denken aan Enter My Attic
Oke thanks allemaal! Echt leuk ik zat veel meer in lichtere kleuren te denken maar word wel enthousiast van blauw merk ik haha. Dus ga daar naar op zoek!
Het moet wel je cup of tea zijn, want het is wel een statement piece maar ik houd daar persoonlijk enorm van. Ik zou dan zelf iedere ochtend bij de gordijnen staan en iedere keer weer positief verrast zijn
Veneta heeft een inbetween gordijn in een soort jeanskleur.
Jouw vloer
Dit is ons huidige keuken moodboard en ik was benieuwd of iemand een tip had voor de kleur voor de tegeltjes tussen het aanrechtblad en de bovenkastjes! Ik vind zo een langwerpige rechthoekige vorm altijd erg leuk maar kom nog niet uit de kleur. Mijn eerste gevoel zegt iets kalmerends omdat die keukenkastjes al zo punchy zijn.
(Al onze keukenkastjes zullen dat groen hebben - niet deels wit boven!)
Wij hebben deze en staat echt prachtig. Lichtroze dus.
Dit is misschien een lastige vraag zonder foto’s, maar wellicht doe ik toch wat goede ideeën op.
Ik heb een dressoir staan dat ik graag in een kleur wil verven maar ik weet niet zo goed welke. Ik heb de hele dag zon dus een lichte kamer, maar het staat net aan de ‘donkerste’ hoek waar geen direct zonlicht komt, bij een witte muur. We hebben meerdere donkere elementen in de woonkamer (donkergroen en -blauw, en een donker houten eettafel), dus mijn gevoel zegt iets lichts. Onze bank die er vlakbij staat is een beetje koraal/zalmroze.
Wat direct bij mij opkomt is de kleur Pigeon van Farrow and Ball. Maar ik weet niet of die kleurstelling past bij de overige groene en blauwe tinten die je in huis hebt. Lijkt me bij de witte muur en je koraal/zalmroze bank igg heel mooi.
Geel
Heeft er iemand ervaring met folie op een aanrechtblad?
Er zit een ontzettend lelijke keuken in mn nieuwe appartement. Maar heb geen geld voor een nieuwe keuken. Dus zit nu te kijken om het aanrechtblad op te knappen door van dat folie te plakken. Iemand dit al eens gedaan? Aanraders voor websites? Of andere tips om het aanrechtblad een andere kleur te geven?
Zelf niet het aanrechtblad, maar ken wel iemand die dat heeft en er tevreden over is! Een rol plakfolie kost bij de bouwmarkt ongeveer €7 voor 2 meter dus voor een laag bedrag zou ik het gewoon uitproberen! Als het niks is of niet mooi blijft kun je het gemakkelijk weer verwijderen.
Al een tijdje wil ik mijn tv-meubel wat gezelliger maken. Het is een witte Ikea Besta met 4 lades, hexagon patroon op de voorkant en met een dikke houten plank erop. Ik vind hem te klinisch dus zoek óf een leuke kleur verf (maar welke??) of een sticker voor erop. De muur er achter is Flexa Denim Drift maar dat wil ik op den duur wel veranderen naar een zandkleur ofzo. Hebben jullie nog goede ideeën? Wil het geheel dus wat warmer hebben.