Interieurtopic #4

Onder andere! Ik wil die kleur echt heeeel graag in t echt zien. Heb ondanks de uitslag van de poll toch dehouten kast af laten vallen, die lijkt me toch echt iets te massief. Denk nu aan deze bijv ook.

Vind dat geribbelde glas heel mooi. Maargoed ik ga nog een beetje heen en weer qua keuzes dus wilde gewoon graag wat in t echt zien…

2 likes

Als ik een tip mag geven: ik heb zelf deze en vooral voordeel dat het verstelbare pootjes heeft:

En ik ben er onwijs blij mee, hij komt in een bouwpakket maar dat is goed te doen.

Ik kan even een eigen foto maken mocht je dat willen. Ik had ook deze besteld en die was echt vreselijk qua kwaliteit en gammel op de poten (en niet verstelbaar)

3 likes

Thanks! Die bovenste is helaas te breed, maar zou een foto van hoe hij eruit ziet met spulletjes erin enzo wel heel erg waarderen! Geeft me dan wel een beetje een idee voor die andere kast die wel past :grin: mag uiteraard in pm

Oja en wat bedoel je met verstelbare pootjes?

2 likes

Ah jammer! Ik was zelf zo blij deze gevonden te hebben die de helft goedkoper was en ook nog eens betere kwaliteit

Verstelbaar: mijn vloer is hartstikke scheef dus ik kan de pootjes uitschroeven (zoals bij een wasmachine) waardoor je hem altijd recht kan zetten op ongelijke vloeren zodat hij niet wiebelt. Als je vloer gewoon recht is dan heb je daar niet echt iets aan. Je kan hem natuurlijk ook aan de muur bevestigen maar dat vond ik zelf nogal gedoe.

3 likes

Heb lekker amateuristich geklust met Photoshop :joy::joy:

18 likes

Heel erg mooi lijkt mij! Ik vind een andere kleur dan hout en wit ook wel echt mooier denk ik. Hout too much icm vloer en wit wat te saai?

8 likes

Ik heb ook even advies nodig.

We hebben voor onze slaapkamer bedacht dat we 1 wand gaan behangen en de rest (incl. plafond) verven we in een klaur die past bij het behang. Nu willen we gordijnen, maar ik weet niet zo goed wat voor gordijnen ik dan wil. Wat zouden jullie doen?

Dit is het behang

Dit de kleur verf

image
En dit vloerkleed

En ik dacht aan deze gordijnen, al twijfel ik dus heel erg omdat ik ergens bang ben dat het allemaal te donker wordt. Er komt wel en wat lichtere kast in de kamer, maar ben bang dat het niet genoeg is.

Wat zouden jullie doen?

7 likes

Ik zou iets met een glans erin mooi vinden taupe of licht beige

1 like

Goeie! Dat met glans lijkt me ook erg mooi, moet alleen mn vriend nog even overtuigen, haha

2 likes

Kijk eens bij kwantum, is heel subtiel

3 likes

Ja taupe lijkt me ook mooi @Mrs.Fraser , beetje die kleur die ook in het vloerkleed zit.

Mooi behang trouwens!

3 likes

Als je ook het plafond zo donker verft zou ik juist ook redelijk donkere gordijnen doen. Anders heb je alles ‘moody’ en dan ineens beige gordijnen…

Beetje zoals dit plaatje is wel mooi:

9 likes

Weten jullie hoe dit heet? Ik wil zoiets maar niet perse deze. Een soort keukenkarretje. Het is veeel groter dan een normale trolley en ook hoger

4 likes

Bar cart?

4 likes

Thanks, ja!

4 likes

Wow, zo ging het ook bij Homestock…

2 likes

Wow shock! Dacht dat die website juist echt goed liep. Balen want hadden wel mooie spulletjes. Nu de veiling in de gaten houden dan maar :money_mouth_face:

9 likes

Ik had mijn bank via Lumz besteld. Komt íe binnen, supermooi. Maar wat een gezeik.

De bank

Een mysterieuze vlek op de bank, gelukkig valt ie weg onder de kussens

En nu kom ik erachter dat de voorkussens niet geleverd waren, die de zitting juist zo zacht maken omdat het gevuld is met dons…
image

Wat een gedoe, en is helemaal op gekozen stof/kleur gemaakt dus áls ze het gaan naleveren duurt dat wss maanden.

2 likes

Ik vind hem wel prachtig! Zou wel even de klantenservice bellen over die vlek en de kussens.

Ja ik heb net een mail gestuurd, had geen geduld. Over de vlek had ik al gemaild en ze zeiden dat ze het gingen bespreken.

2 likes