Heel erg mooi lijkt mij! Ik vind een andere kleur dan hout en wit ook wel echt mooier denk ik. Hout too much icm vloer en wit wat te saai?
Ik heb ook even advies nodig.
We hebben voor onze slaapkamer bedacht dat we 1 wand gaan behangen en de rest (incl. plafond) verven we in een klaur die past bij het behang. Nu willen we gordijnen, maar ik weet niet zo goed wat voor gordijnen ik dan wil. Wat zouden jullie doen?
Dit is het behang
Dit de kleur verf
En dit vloerkleed
En ik dacht aan deze gordijnen, al twijfel ik dus heel erg omdat ik ergens bang ben dat het allemaal te donker wordt. Er komt wel en wat lichtere kast in de kamer, maar ben bang dat het niet genoeg is.
Wat zouden jullie doen?
Ik zou iets met een glans erin mooi vinden taupe of licht beige
Goeie! Dat met glans lijkt me ook erg mooi, moet alleen mn vriend nog even overtuigen, haha
Kijk eens bij kwantum, is heel subtiel
Ja taupe lijkt me ook mooi @Mrs.Fraser , beetje die kleur die ook in het vloerkleed zit.
Mooi behang trouwens!
Als je ook het plafond zo donker verft zou ik juist ook redelijk donkere gordijnen doen. Anders heb je alles ‘moody’ en dan ineens beige gordijnen…
Beetje zoals dit plaatje is wel mooi:
Weten jullie hoe dit heet? Ik wil zoiets maar niet perse deze. Een soort keukenkarretje. Het is veeel groter dan een normale trolley en ook hoger
Bar cart?
Thanks, ja!
Wow, zo ging het ook bij Homestock…
Wow shock! Dacht dat die website juist echt goed liep. Balen want hadden wel mooie spulletjes. Nu de veiling in de gaten houden dan maar
Ik had mijn bank via Lumz besteld. Komt íe binnen, supermooi. Maar wat een gezeik.
De bank
Een mysterieuze vlek op de bank, gelukkig valt ie weg onder de kussens
En nu kom ik erachter dat de voorkussens niet geleverd waren, die de zitting juist zo zacht maken omdat het gevuld is met dons…
Wat een gedoe, en is helemaal op gekozen stof/kleur gemaakt dus áls ze het gaan naleveren duurt dat wss maanden.
Ik vind hem wel prachtig! Zou wel even de klantenservice bellen over die vlek en de kussens.
Ja ik heb net een mail gestuurd, had geen geduld. Over de vlek had ik al gemaild en ze zeiden dat ze het gingen bespreken.
Wat shit dat je nog een bestelling hebt bij ze. Ik zag net wel toen ik op twitter ernaar zocht dat de klantenservice op iemand reageerde, dus misschien dat je daar nog wijzer uit wordt? Ze hebben verder contact via DM dus geen idee of ze uberhaupt helpen hoor, maar wie weet.
Ik heb goeie ervaring met de klantenservice van Lum z.
Mijn tv meubel kwam gebroken binnen,en had heel snel een nieuwe, en kreeg 25% terug
Dat is in ieder geval fijn om te horen! Pfoeh als ik 25% terug zou krijgen maar dat denk ik haast niet
Ik wilde nog heel graag wat items van Made hebben. Mja gelukkig ben ik een eeuwige twijfelaar en had ik nog niet besteld. Baal alsnog, want Made was wel een van mijn favoriete zaken.
Oh damn, wat jammer. Made heeft echt een eigen stijl en mooie dingen