Interieurtopic #4

Wat shit dat je nog een bestelling hebt bij ze. Ik zag net wel toen ik op twitter ernaar zocht dat de klantenservice op iemand reageerde, dus misschien dat je daar nog wijzer uit wordt? Ze hebben verder contact via DM dus geen idee of ze uberhaupt helpen hoor, maar wie weet.

3 likes

Ik heb goeie ervaring met de klantenservice van Lum z.

Mijn tv meubel kwam gebroken binnen,en had heel snel een nieuwe, en kreeg 25% terug

3 likes

Dat is in ieder geval fijn om te horen! Pfoeh als ik 25% terug zou krijgen :stuck_out_tongue_winking_eye: maar dat denk ik haast niet

Ik wilde nog heel graag wat items van Made hebben. :sob: Mja gelukkig ben ik een eeuwige twijfelaar en had ik nog niet besteld. Baal alsnog, want Made was wel een van mijn favoriete zaken.

4 likes

Oh damn, wat jammer. Made heeft echt een eigen stijl en mooie dingen :confused:

2 likes

Mocht de levering lang duren kan je altijd compensatie opgooien! Ik heb het nu ook met mijn tv meubel aangevraagd bij een ander bedrijf.

1 like

Ik zoek zoiets maar dan wel liefst makkelijk in elkaar te zetten (vrij slechte reviews en moet het zelf doen), heeft iemand nog tips voor iets goedkoops/degelijks?

Graag zo smal want heb helaas niet meer ruimte hier

2 likes

nee ze hadden al een tijdje problemen om de kosten in bedwang te houden na extreme groei en injecties, in et voorjaar spraken ze al van 40miljoen verlies, nu zou het probleem zijn dat de gesprekken voor overnamen geblokkeerd zijn.

Nou ze willen voor de vlek een compensatie aanbieden van €50. Vind ik beetje karig eigenlijk. Ookal zie je de vlek niet, je mag verwachten dat een bank van €1700 (überhaupt een nieuwe bank) gewoon schoon geleverd wordt. Ik heb dan liever dat hij professioneel gereinigd wordt.

Hoef je ook niet mee akkoord te gaan. Je hebt 2 jaar garantie.

5 likes

Dus in principe moeten ze hem gewoon komen reinigen als ik dat wil? Kijk als ze me €200 aanbieden oke, daarvoor zou ik wellicht zelf iemand kunnen inhuren als ik dat zou willen, maar met €50 kom ik niet ver.

1 like

Ja ze moeten reparatie regelen. Of als dat niet kan, een nieuwe bank (wel vrij drastisch)

http://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug

1 like

Ik ga een tegenvoorstel doen van dat of zij het komen reinigen, of een compensatie van €200. Is dat een redelijk voorstel? Bank was nog niet geimpregneerd toen die hier kwam, oorsprong van de vlek is onbekend. Google zegt dat een reiniging ongeveer 150-250 kost (afhankelijk van de aanbieder natuurlijk, er zijn ook goedkopere) maar dat er bij een niet geïmpregneerde bank soms meerdere reinigingsbeurten nodig zijn.

Dat is matig inderdaad.

Zou inderdaad voorstellen dat ze hem komen reinigen, of in ieder geval het reinigen vergoeden.

1 like

Ik zou dan niet €200,- voorstellen maar dat als zij hem niet komen reinigen jij het regelt en zij de volledige kosten daarvan betalen. Straks moet het bv wel 2x en ben je nog veel duurder uit.

9 likes

Ja dat is zo, maar wil ook niet téveel eisen ofzo? Omdat je de vlek niet ziet met het kussen erop… Nou ja had hem al verstuurd dus ben benieuwd naar de reactie. Wellicht bieden ze aan gewoon zelf te komen omdat ze €200 teveel vinden.

1 like

Ik snap dat het lastig is om zo op je strepen te gaan staan, maar zij hebben een beschadigd artikel geleverd, daar mag je ze echt op aanspreken en eisen dat je krijgt waarvoor je betaald hebt (namelijk een schoon en onbeschadigd artikel, ongeacht waar de vlek zit). Zij zitten hier fout, het is niet meer dan logisch om hierom te vragen. Hoop dat ze snel zelf moet een goede oplossing komen!

12 likes

Gewoon doen!

4 likes

Ze gaan een servicemonteur inzetten! :slight_smile:
Liever dat dan 50 euro ja

6 likes

Wie heeft een tip voor mooie staal look binnendeuren op maat gemaakt en gemonteerd?

2 likes