Ik heb de lichte gestemd maar ik hou zelf ook van houten vensterbanken. Ik vind het patroon van de beige ook niet heel mooi, maar misschien ligt het aan het staaltje.
Ik heb even wat foto’s gemaakt inclusief raam:
Niet wat je misschien wilt horen maar is zwart ook een optie? Vind ze allebei het net niet.
Hmm die witte oogt wel iets ‘schoner’ nu ik ze zo in t kozijn zie. Al vind ik wit-zwart contrast nooit super top. Maar eigenlijk vind ik ze allebei mooi lekker tegenstrijdige meningen krijg je hier huhaha
We hebben wel een donkerdere steen meegenomen die we ook echt heel erg mooi vonden, maar toch vonden we bij de zwarte kozijnen juist wel mooi dat alleen het kozijn eruit springt (en hij was ook 2x zo duur dan de andere stenen, dus hebben we deze optie eigenlijk achterwege gelaten). Maar we zouden natuurlijk ook naar ander donker materiaal kunnen kijken.
@the.rebel.club Ja, helemaal mee eens. Ik denk dat de lichtere iets minder op valt, maar ik vind ook eigenlijk gewoon alles mooi dus dat helpt helemaal niet
Die donkere is ook mooi!
Maar die middelste iig niet vind ik.
Die donkere heeft dan in dit rijtje mijn voorkeur. Die andere ogen een beetje viezig.
Ik ben ook team donker.
Ik vind die wittige juist wel mooi neutraal en fris erbij voor het contrast met de warme vloer. Dan kan je een leuk lampje of mooie bloempotten neerzetten die er dan uitspringen zodat je de focus meer op de accessoires legt en de vensterbank gewoon de vensterbank.
Ik heb nog even een betere foto nodig zoals de bovenste met dat donkere stuk steen in het raam haha. Maar die beige is sowieso nog steeds een nee wat mij betreft.
Wat een mooi raamkozijn! Ik zou voor de lichte gaan. Of hout😅
Haha, dit zijn alle staaltjes die we in huis hebben! Ik vind donker en licht beide erg mooi.
Rechts is trouwens het keukenblad wat we uiteindelijk hebben gekozen
Ik vind die kleine links boven mooi en anders die grijze kleine bovenop
Van al deze vind ik denk ik toch de witte die je als eerst liet zien t mooist. En anders die kleine vierkante witte met grijze ader?
Wauuuuuw wat een prachtig uitzicht! Wat een fijn huis zal dat zijn. Ik vind nog steeds het beige het mooist!
Ben echt verbaasd om dat mensen andere keuzes dan die witte maken.
Wit
Ik stem wit!
Ik vind met het kozijn erbij wi het meest rustig ogen. Lastige keuze
Maar inderdaad wat een mooi uitzicht zeg!
Oké, ik denk dat het toch de witte gaat worden! Dank voor alle input, maandag komen ze inmeten