Ik maak me een beetje zorgen over het ophangen van de rails, want dan moet ik in mijn plafond van beton boren met een klopboor. Vond jij dat niet lastig?
Ik ben niet zeker van de termen, maar zo een plissé gordijn wat boven en onder open kan?
Dat gaat ook niet, hier heb je echt een boorhamer voor nodig! Ik heb ook een betonnen plafond en het is ff wat werk maar nu zit het heel stevig
heeft iemand hier een bank van Naduvi? hoe is de kwaliteit? ik wil de Nina hoekbank gaan bestellen denk ik
Heeft hier iemand wel eens deuren en kozijnen gedaan met krijtverf? Ik heb echt een broertje dood aan schuren dus ik krijtverf alles. Maar ik twijfel of dat met deuren en dan eventueel lakken een goed idee is
Haha ik heb je vraag echt drie keer moeten lezen door dat broertje dood. Is dat iets streekgebonden?
Als je deuren en kozijnen op dit moment met gewone houtlak zijn gedaan zou ik er niet zomaar zonder schuren overheen schilderen. De verf kan dan niet goed hechten en dan krijg je een heel vlekkerig resultaat.
Is volgens mij een normale uitdrukking, ergens een broertje dood aan hebben (al klinkt het ergens ook wel een beetje luguber )
als dit je huis is:
welke bank zou je dan kopen
Ik vind ze allemaal mooi en de terrakleur zou goed kunnen passen bij de retro meubels die je hebt (ook met dat rookglas en je leren stoel denk ik), maar vind het vaalgroene gewoon een hele mooie kleur en geeft wellicht wat meer contrast tov de meubels juist. Heb je verder overal witte muren? Want as je ergens anders in huis nog kleur hebt zou ik dat ook mee laten wegen
Ik vind ze allemaal wel mooi maar dan zonder het chaise longue deel, vind dat zo massaal ofzo. Maar ik heb wel oprecht niet echt een goede smaak hahaha
haha ja dit zijn precies ook mijn overwegingen! en alle muren zijn wit maar ik wil wel iets gaan verven, maar weet niet wat/welke kleur nog, alles is nog mogelijk. ik dacht met die terra bank op de muur erboven een turquoise streep of vlak ofzo, of hele muur geel, of een andere muur blauw, ik weet het allemaal niet haha
@Bertha ja een chaise longue is wel wat massiever, maar ik wil voor het eerst in mn leven een bank waar je lekker op kan liggen en chillen, dus dat gaat er toch wel komen!
Ik ging gisteren op de website kijken en vroeg me af of je lichtblauw of grijsblauw overwoog, vind dat kleuren voor jou! Lichtblauw staat nu in je poll, maar ik vind grijsblauw eigenlijk ook heel mooi. Dus de bijdehandte optie voor mij aub.
(Grijsblauw vind ik ook leuk staan bij je schilderij en het witte).
(Oh en ik snap dat je zo lekker wilt liggen, maar ik zou in een woonkamer van geen 100m2 eerder iets op pootjes kiezen. Ik vind bank Bali leuk, maar wel duurder zie ik).
Dat dachten wij 4 jaar geleden ook, dus ook zo’n bank gekocht. Nog nooit zo’n spijt gehad, het is echt een walrus als je een niet al te grote woonkamer hebt en we zitten/liggen nooit op de chaise longue.
Maar hoezo niet? Lig je nooit op de bank/uitgezakt? Ik vind het juist chill, zo met je benen vooruit kunnen liggen. En je hebt ook meer zitplek als er bezoek komt. Ik vind een losse hocker vaak niks.
Deze soort trend met die soort van blokjes-kussens doet me altijd denken aan goedkope supermarkttiramisu
Wel eens met iets op poten overigens, zo’n enorm massief blok neemt zo veel onbenutte ruimte in.
Ik heb nu een bank met chaisse longue maar voor mij is ie niet lang genoeg. Ik ben nu dus juist aan het zoeken naar een hoekbank omdat die vaak langer zijn. Mijn enkels bungelen er zo irritant vanaf haha. Maar ik ben wel 1.86
Oh wacht ik haal hoekbank en chaise longue door elkaar, al ben ik ook niet zo groot dus voor mij niet zo van belang ;p
oh echt, heb je een foto ofzo? (hoeft niet hoor). mijn woonkamer is niet per se groot maar ik wil gewoon dat het gezellig en comfi is, hoef geen ruimtelijke scandi kunstgalerie vibes
@ellegirltalk oh haha wat lief dat je bent gaan kijken. grijsblauw vind ik ook wel mooi maar ik hou van volle kleuren bij elkaar, m’n huis is best grauw/donker met die vloer ook (heb ik niet uitgekozen) dus ik wil het een beetje warm en vrolijk hebben!
3 naast elkaar zijn toch alleen die bij de leuning blij, althans ik vind in t midden zitten zooo vervelend. Vaak zit er ook een naad ook al is het echt een 3zits. En je zit zo als bij pingpong links en rechts te kijken.