Dan ben je gedwongen om zijwaarts te liggen en dat vind ik niet fijn. Op de chaise longue kan ik gewoon vooruit tv kijken en languit zitten.
Edit: wat @Nysmn ook zegt dus haha
Dan ben je gedwongen om zijwaarts te liggen en dat vind ik niet fijn. Op de chaise longue kan ik gewoon vooruit tv kijken en languit zitten.
Edit: wat @Nysmn ook zegt dus haha
Oh ja mijn bank staat niet recht tegenover mân tv, dat zal het zijn
Ja en een normale leuning van een bank is meestal laag en niet zo chill als een chaise longue
Snap ik, succes iig met je zoektocht. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!
Ja dit, bijna horizontaal onderuitgezakt vind ik wel lekker tegen de armleuning maar opkrullen met een boek liever op het chaise-longuedeel.
Maar er is ook een trend gaande van heeel lage rugleuningen en dat snap ik niet.
De eerste bank heeft een brede Chaise Longe deel. Je kan maar met 1âpersoon normaal zitten en de ander moet al liggen.
De andere banken hebben ook een brede chaise longe maar hebben iets meer het âhoekbank gevoelâ.
Enorm spuit 11, excuus!
als je een goedkoop exemplaar vind dat je aanstaat kan je ook nog herstofferen hé, dan kan je wss ook nog voor goedkopere banken gaa die meer afgeraffeld eruit zien
voor de rest kan je met de discussie hier wel zien dat iedereen toch andere voorkeuren heeft haha. Ik zou zelf ook eerder je driezit houden en er een fijn zeteltje en relax bij zoeken.
Herstofferen is wel ook heel duur hoor, als je al iets hebt en wilt opknappen is dat een topidee maar iets van paar honderd euro kopen én laten bekleden komt wel duur uit.
ja plus het moet bij mij twee trappen af op af ainât nobody gonna sjouw with that
maar misschien goeie tip voor iemand anders
Iedereen een mening over het model van de bank terwijl die meid alleen advies vroeg over de kleur.
Dat heb je volledig zelf in de hand met je keuze voor stoffen hoor.
haha ja, forum is as forum does
Ahjoh jij zit straks op je enorme chille bank te chillen en te grinniken om hoe onhandig je chilbank zou zijn als je wekelijks je schoonfamilie op de bank zou moeten ontvangen.
ik lig overdwars op mn chaise longue mn vloer te likken waar niemand behalve ik overheen loopt
Neem gewoon alleen het chaise longue gedeelte nemen. Bezoek kan toch gewoon op een krukje zitten?
Nee, ik vind het helemaal niks, ik zit gewoon liever, sowieso krijg ik snel last van mân rug als ik zo half zit/lig. Voor bezoek vind ik het sowieso niks, echt lekker zitten doe je niet op dat gedeelte want je hebt geen rugleuning.
Edit: precies wat @Willem uitgetekend heeft dus. Ik ben tram 3 blije poppetjes.
@ezw als ik er aan denk maak ik vanavond even een foto!
Ja misschien is België anders (al betwijfel ik het), maar ik heb wel eens advies gezocht voor eetkamerstoelen en dat was al tegen de 200 euro voor 1 stoel Logisch ook, want het is echt vakmanschap/ambacht, maar een grote bank met een hoek erin en kussens etc zal wel helemaal veel kosten.
Ik vind het dan ook vrij overbodig als het als optie wordt vermeld in een advertentie want leuk dat je vraagprijs prima is, maar het stofferen maakt de prijs pas echt en die bijna 1000 euro extra voor stofferen had ik niet gebudgeteerd
Ik heb een lelijke witte kledingkast waar ik wel klaar mee ben, en nu had ik het idee om deze te wrappen met plakfolie! Iemand een tip waar ze dat mooi en enigzins betaalbaar verkopen? Bij de bauhaus vond ik alleen maar glitter, marmer en houtlook, nu zag ik bij de hornbach deze: D-C-FIX Plakfolie uni zijdemat 67,5x200 cm kopen! | HORNBACH, en dat vind ik best leuk, maar wie weet kan ik veel beter ergens anders heen!
Goedkoop is het niet, maar kan resimdo aanraden. Spul van hornbach is een stuk dunner en krast sneller.
Edit: kijk ook even goed naar de rolbreedte. 67,5 cm is voor een kast waarschijnlijk of precies goed of net te smal als je het naadloos wilt doen.
Ik heb met dit folie een sidetable van rood naar wit-met-houtlook geswapt. En ik ben best tevreden. Qua krassen houdt het zit heel goed, op basis hiervan zou ik de matte versie wel aan durven.
Vooral de randjes kosten veel tijd om netjes te krijgen. De grote vlakken heb ik gedaan met de natte methode en een föhn. Werd mooi glad maar vergde wel even oefening.