Mooi folie! Met de breedte zit het gelukkig wel goed, de kastdeurtjes zijn nog niet eens 45cm namelijk! En het was een redelijk goedkope kast, die we tweedehands gekregen hebben. Voelt een beetje zonde om er dan voor >200 euro aan plakfolie op te doen.
Ik heb geen ervaring met wrappen, maar qua kosten is verven misschien een goedkopere optie?
het is van dat typische keukenkastjes materiaal, ben bang dat verven niet mooi wordt (of je moet het heel goed opschuren)
Met een goede primer en goede lak zou het wel moeten kunnen! Heb bijvoorbeeld mijn pax kasten geverfd en het zit er echt perfect op en een vriendin van mij haar Ikea keukenkastjes!
Oh allebei prachtig maar ze zijn mega verschillend qua stijl! Ligt heel erg aan je andere meubels (met name je bank en salontafel) welke t beste past denk ik.
Die ene op pootjes, alleen al omdat je misschien je indeling een keer wil veranderen.
Ze passen allebei prima in mijn interieur! Ik mix en match liever dan alles in één stijl.
Wij hebben de deuren van de kledingkast ook beplakt. Folie was best prijzig, maar nieuwe kastdeuren zijn veel duurder en het was goede dikke kwaliteit en je kon proefjes aanvragen.
Beiden erg mooi en de stemmen gaan behoorlijk gelijk op
Van Furnified heb ik gehoord (misschien zelfs hier gelezen) dat de kwaliteit tegen valt… heb je ze in het echt gezien?
Dat die van Furnified op pootjes staat en je interieur daarmee flexibeler is zou voor mij wel de doorslag geven.
Ik vind de Furnified prachtig, alleen hun service is vreselijk. Nooit reageren op mails, telefoon niet opnemen ed.
Misschien is dat wel anders als je het meubelstuk meteen koopt en meeneemt.
Na 1.5 jaar hier wonen heb ik eindelijk een lamp voor boven de eettafel. Deze lamp wilde ik al heel lang, maar wilde hem alleen tweedehands kopen. En vorige maand vond ik er eindelijk een via marktplaats Geeft echt heel erg mooi licht
Weet ff niet meer wie naar die gordijnen van de HEMA vroeg laatst maar alle op maat gemaakte gordijnen zijn nu met 20% korting.
Die van Juntoo kan ik voor € 20 wel pootjes bijkopen, dat ga ik misschien ook doen als ik daarvoor kies.
De service (@Hola), of eerder het gebrek daaraan is inderdaad wel iets wat me tegenhoudt om bij Furnified te bestellen. Er moet maar eens wat fout gaan met de levering of met het meubel zelf.
En god weet dat een tv-meubel bij mij vervloekt is haha.
Prachtig, dit is echt mijn droom lamp
Furnified dressoirs worden opzich ook nog wel tweedehands aangeboden via Marktplaats, dat zou je ook nog in de gaten kunnen houden.
Oh, en 1 (of 2) keer in het jaar hebben ze ook een uitverkoop dat ze showmodellen of geretourneerde modellen verkopen, kan ook interessant zijn. Maar weer niet of ze dat nog steeds doen en wanneer. Je moest je er dan voor aanmelden en dan kon je via een link het aanbod zien. Spul ging dan altijd wel snel en moet ook maar net datgene tussen zitten wat je zoekt.
Heel mooi! Die staat ook al lang op mijn lijstje. Hoeveel heb je er uiteindelijk voor bepaald als ik vragen mag?
Ja bij mij ook al heel lang! Weet zeker dat ik hem mijn hele leven mooi ga vinden. Ik heb hem gekocht voor 390
Ik ga voor het eerst behangen, wish me luck!
Succes!