Weet iemand of Dutchbone ook meedoet of acties heeft met Black Friday? Mag ook via partner webshops zijn.
Heb een kast op het oog maar twijfel of het zin heeft om te wachten tot BF.
Ik ben al een tijdje aan het puzzelen voor een tylko kast, we hebben nu een losse kast en dan nog een kastje met veel lp’s, maar wil graag alles in 1. Als ik voor een hoge ga dan passen in veel vakken de platen niet goed, bij een lager model wel. Maar weet niet of ik dat mooi vindt. Kom er ook niet uit om de grootte van de vakken aan te passen zonder direct de hoogte of breedte van de kast te veranderen.
Lage optie:
Hoge optie:
Maar misschien zie ik nog een leuk, vergelijkbaar merk over het hoofd? Iemand nog leuke tips? Mag ook met minder vakken, maar als er ook maar wat dichte opbergruimte in zit en het niet te vierkant is. Zelf maken ben ik helaas niet handig genoeg voor…
Wat een leuke kast, naar zoiets ben ik al een tijdje op zoek! Ik zie dat dit merk best wel prijzig kan zijn, heeft iemand ervaring met de kwaliteit van Tylko?
Heb er een thuis, vind het materiaal erg mooi. Werd ook goed geleverd
Als ik het goed heb onthouden qua merk heeft Leonie ter Veld morgen een kortingscode voor Tylko, dat deelde ze eerder deze week op Instagram
Klopt! En ze hebben zelf ook vaak korting op de website, nu bijv ook 30%
Ja, recent gekocht! Ik vind het een mooie kwaliteit, en het in elkaar zetten was echt makkelijk. Heel goed over nagedacht, ben ook blij dat we onderin voor lades hebben gekozen
(waren volgens mij duurder dan deurtjes). Ik heb volgens mij ook een code van 33% gekregen na aankoop om te delen, maar misschien heeft Leonie wel een betere. Edit: 35 zie ik nu!
Hier ook goede ervaring: goed kwaliteit, makkelijk in elkaar te zetten en goede klantenservice. Wij hadden één plankje dat miet klopte en hadden binnen een week een nieuwe.
Wel wachten op korting idd.
Bedankt voor de reacties, ik ga hem zeker bestellen! Nu nog uitvogelen welke afmetingen en indeling.
Ik wil deze kast behangen/wrappen. Er zit nu volgens mij gewoon behang op. Ik heb al heel wat rondgezocht naar mogelijkheden en vervolgens een miskoop gedaan qua behang (200 euro uitgegeven, spijt gekregen en nu staat in de doos te verstoffen ). Conclusie is dus dat ik gewoon niet goed kan inschatten wat mooi zou staan. Kleur (welke), print (welke), hout-achtig…???
Wat denken jullie dat mooi is? In de gang hangt verder een groot schilderij met donkere kleuren, een klein bord met foto’s en een gouden lamp.
(fotos weg)
Zou je een effen matte kleur kunnen doen en dan de muur in dezelfde kleur verven?
Ik zou in elk geval niet een houtprint doen, omdat ik dingen die mooie natuurlijke materialen moeten nabootsen eigenlijk altijd lelijk vind haha. Maar daarin verschillen smaken natuurlijk!
Ik denk dat ik sowieso een effen kleur zou doen en die kast dan behandelen alsof het een muur is dus één “rustige” kleur (en ik zou iets donkers kiezen denk ik, donkergroen ofzo, maar dat is gewoon voorkeur). Ik vind @Sia haar suggestie wel een goeie!
Wat gebruiken jullie als opbergkast? Ik wil een kast in de studeerkamer, naast 2 billy boekenkasten in eikenfineer, om random troepjes op te ruimen die nergens anders plek hebben. Maar geen idee wat dan precies handig is, ik wil sowieso deels deurtjes…
Ik heb een heel oude hoge dressoirkast, onder heeft ie deurtjes en erboven laatjes, daarboven glazen deurtjes maar die heb ik eruit gehaald, daar staan “gezellige” troepjes.
Er zijn Billy’s met de onderste helft deuren! Je kunt ook bijv. tussen de 2 Billy’s een ‘halve’ met deuren zetten, dan kun je mooie troepjes er op decoreren en alles wat je echt opgeruimd wil hebben achter de deurtjes doen
Ahja dat is misschien wel een goed idee! Dan creëer ik tenminste wat eenheid in die muur. Thanks!
Ik heb een oude kallax achtige kast die we over hadden in dezelfde kleur van de muur geschilderd (aangezien er muurverf over was) en daarin deels kartonnen opbergdozen gezet voor kleinere dingen. Zoals 629303 elektronica kabeltjes. En dan de dozen gelabeld zodat ik ook nog weet wat waar in zit.
Pffff kan niet kiezen tussen deze twee, haha! Als je een van de twee op de muren hebt: welke hebben jullie and why?
Lees zo veel wisselende verhalen. Te geel, te wit. En ik weet dat het persoonlijk is, maar misschien helpt het net met besluiten.
- Ral 9010
- Ral 9016
0 stemmers
Ik zou sowieso ook in je huis kijken hoe het uitpakt. Ik heb een heel licht jaren '30 huis in redelijk originele staat waar 9010 veel mooier en warmer stond dan 9016. Die laatste werd echt te kil, mede door de lichtinval.