Gewoon Gers, duur maar wel mooi en goede service.
Oh neeeeee. Made is waarschijnlijk failliet en ik heb echt net 5 dagen geleden een bestelling (schoenenkast) geplaatst omdat het eindelijk weer op voorraad was na lang wachten.
Ik heb maandag een bestelling gedaan, wel via Paypal. Alleen twijfel of ik nog even moet wachten en kijken of het toch nog goedkomt of via Paypal mijn geld terugvragen of terugboeken via mijn bank…
Kan jij nog iets doen?
Ik heb gewoon met iDeal betaald, stom! Gaat het om veel geld bij jou? Bij mij 500 euro Kan alleen maar afwachten nu.
Kan je nog terugboeken? Bij mij gaat het om €160, niet zoveel als jou, maar nog steeds genoeg geld.
Edit: Oh sorry net gecheckt en je kan niet terugboeken als je gewoon met iDeal hebt betaald. Heb geen ervaring met terugboeken haha.
Willen jullie meedenken? Ik wil op zolder de kozijnen/deuren een andere kleur geven, maar weet niet wat!
Deze kleuren komen op de eerste verdieping.
Hague blue in de slaapkamer, Green smoke en de kleur daarnaast in de kinderkamer.
In de hal komt om de eerste verdieping Skimming stone op de muur, de kozijnen en deuren wit (9010).
De deuren zijn vrij klassiek, deze zijn het E 027 | Skantrae deuren, met chromen beslag.
Op zolder worden de muren op de gang wit. Daarom lijkt het mij leuk om de kozijnen en of de deuren een kleurtje te geven. Ook zit er nog wat houtwerk rondom het trappengat wat in die kleur meekan. Maar wat past hierbij? En dan alleen de deuren of ook de kozijnen?
Ik kan ook echt weinig inspiratie hiervoor vinden
Aanverwante vraag:
De zolder gaat bestaan uit opslag, kantoor en washok. Op kantoor komen wat Ivar kasten te staan en een groot bureau, denk beetje van hetzelfde soort (nep)hout. Wil qua kleur daar iets rustigs op de muur en dan werken met wat felle kleuren erbij. Maar welke kleur op de muur??
Ohja, ik ben niet zo erg van het beige/terra wat je nu veel ziet, al is Skimming stone dat weer wel
Zou het sowieso terugboeken. Ik heb ooit een super dure wandkasr besteld bij een website die een maand daarna failliet was en heb naar mijn geld kunnen fluiten
Nee terug boeken lukt inderdaad niet! Ik snap ook niet waarom ik niet met creditcard heb betaald want normaal doe ik dat met hoge bedragen altijd
Had jij het toen ook met Paypal of creditcard betaald? Heb daarstraks een geschil ingediend bij Paypal.
@Nebula oh wat kut, hopelijk komt het nog goed!
Nee helaas met ideal dus kon niks meer doen. Gelijk mijn grootste les om dure aankopen altijd met Paypal of creditcard te doen haha. Hopelijk kan je het terugkrijgen!
De kozijnen/deuren weet ik niet goed, maar voor een lichte kleur op je werkkamer kan ik great white aanraden. Ik heb daar mijn hele hal in geverfd en het is zo mooi vind ik zelf! Het is een hele subtiele frisse kleur lila/grijs. Maar echt geen lila lila haha. Het doet heel veel voor de sfeer (het is duidelijk geen wit), maar het is wel subtiel en echt een super mooie basiskleur. En ik heb mijn deuren en kozijnen 9010 en dat steekt er mooi bij af. Het combineert heel mooi met fellere kleuren zoals kobaltblauw, fuchsia, oranje, en koele gele tinten. En met dat lichte hout ook!
Nu het over kozijnen en houtwerk gaat, ik twijfel al een tijdje wat ik moet doen met onze kozijnen en deuren. De muren boven zijn gewoon wit uit zo’n pot en komen dus dicht bij 9016 in de buurt. Nu vind ik dit voor de kozijnen wel een optie misschien, maar ook wel weer heel modern. Ral 9010 is misschien wat te gelig, of vinden jullie dit meevallen? Nu heb je nog duizend wittinten hiernaast en ik ben vooral benieuwd welke wittint jullie hebben gekozen en tevreden over zijn. Een van deze twee standaard wittinten of een andere?
Ik vind 9010 juist veel mooier en zachter, ook in nieuwbouw. Maar ik weet niet of het mooi is met een wittere tint muur ernaast?
Ik zou wat stalen kopen en kijken wat de muurkleur het meest benadert. Of ineens ook de muren opnieuw verven, evt in een zachte beige/off white kleur.
Zijn er bepaalde tips of “regels” voor het combineren van hout? Ik heb nl. een open (aanwezige) trap in de leefruimte en wil daar graag ook een grote houten tafel zetten, maar ik weet niet zo goed hoe ik moet kiezen zodat het hout niet teveel afsteekt van elkaar.
Hier staan wat tips.
Kort samengevat; zoveel mogelijk dezelfde kleur/tint óf juist contrasterende kleuren (licht eikenhouten trap bv met een donkere walnoothouten tafel)
Dank je wel. Contrasterend wordt moeilijk, denk ik, want ik heb ook een donkere vloer. Ik zal moeten kijken voor een tafel uit warm, licht hout (oranje-achtig).
Je zou ook de trap kunnen verven in de kleur van de muur/in een andere kleur uit je interieur.
Ja, kan wel, maar daar wil ik liever (nog niet) aan beginnen. Ik heb nog iets te veel dringendere projectjes om tijd en geld in te steken. En ik denk dat hout wel wat warmte geeft. De vorige eigenaar werkte met veel zwart, wit en grijs (en een glazen tafel) en dat voelde toch wat koud.
(Hier ben ik met een voorlopige tafel en stoelen eens de afmetingen aan het bekijken).
Ah ja snap ik wel. Is ook een rotklus, zo’n trap Misschien dat als je de boel eenmaal hebt ingericht de trap ook wel helemaal niet meer opvalt.