oke jongens ik heb gekozen en besteld! het is geworden… . … …
Wat een geweldige kleur en stof!
Die kleur
Heel mooi! Is het een bank van naduvi? Heb je toevallig ook ergens kunnen proefzitten?
hij is van zitmaxx, die hebben een showroom in Ter Aar!
edit, voor de lol nog even een heel skeer plaatje van wat ik van plan ben in mn woonkamer
Ziet er meeeega comfi uit
Oja deze stond ook hoog op mijn lijstje maar de maten waren niet goed. Leuke kleur!
je kan hem aanpassen op de site, of wist je dat?
deze zat trouwens 100 keer lekkerder dan de ‘candy’ bank van die winkel die ik eerst op het oog had. volgens mij is dat een hele populaire bank dus ik zeg het maar ff
Niet de onderdelen zelf denk ik toch? Nouja we hebben al een andere haha
nee de onderdelen zelf niet inderdaad
De muren vandaag geschilderd!
Heel blij mee, maakt het een stuk minder beige allemaal. Wandplankje in de keuken was een spontaan plan, maar ook blij mee!
Ik wil een ikea lack plank verven, wat heb ik daar voor nodig wat betreft verf/lak/primer?
Schuurpapier en ontvetter heb ik al maar het is me niet helemaal duidelijk met welk product ik het beste kan kopen om de kleur er op te krijgen.
Heel mooi!
Mooie kleur!
Erg mooie kleur. Ook in combinatie met de kleur van die wandplankjes. En wat een heerlijk licht valt er volgens mij daarbinnen.
Ik ga deze week ook een Lack meubeltje verven (in afwachting van een bedrijf die een een tvmeubel gaat uitbrengen die niet saai/wit/hout/zwart/gigantisch/lelijk is). Ben van plan ‘m fijn op te schuren en dan gewone binnenlak erop te doen. Zonder primer want geen zin in haha. Ben benieuwd.
Ik heb net een nieuwe keuken laten plaatsen maar ik ben nog op zoek naar tegels voor de keukenwand. Ik heb nu enkele opties maar ik twijfel enorm.
Hebben jullie tips om de keuze te maken?
Concreet: mijn keuken is an sich al niet de standaardkeuken. De kasten zijn redelijk strak en simpel, maar ik heb wel voor een speciale kleur gekozen (vieux rosé). Ik houd enorm van kleur in mijn interieur, mijn stijl is ook eerder “clutter chic” zoals TikTok het zou noemen Nu twijfel ik tussen strakke witte tegels (veilig, maar ik zou wel voor de matte uitvoering kiezen) of roze Marokkaanse tegels (dus met een beetje structuur erin) die net één tint lichter zijn dan mijn kasten. Die laatste vind ik gevoelsmatig het mooiste en het meeste “ik”, maar ik ben bang dat het allemaal too much zal zijn. Mijn tablet is clean wit met een grijze ader (subtiel marmerpatroon).
Mocht ik voor de witte tegels kiezen, dan zou ik voor een visgraatmotief gaan of allemaal verticaal op een rijtje naast elkaar om het geheel minder saai te maken. Ook kan ik nog spelen met de kleur van de voegen (zwart of vieux rosé?) om het wat meer ‘ik’ te maken mocht ik voor de witte tegels gaan.
Ik hoef niet per se te horen wat jullie zouden kiezen (want smaak is persoonlijk) maar ik vraag me vooral af hoe je dergelijke keuze maakt, ik vind het zoooo moeilijk.
PS. De staaltjes van de tegels liggen hier gewoon en ik heb ze al in allerei mogelijk licht bekeken.
Tegels vervang je toch relatief makkelijk dus ik zou voor die roze gaan. Klinkt cool!!
Ga voor roos, that’s it. Het is jouw huis, je zegt dat het meer uw ding is.
Ik heb mij alle “gewaagde keuzes” geen enkel moment beklaagd en elke keer als ik ernaar kijk dan blijf ik content. Zou niet willen gaan voor een veilige keuze als het huis is waar ik voor betaal en elke keer op moet kijken.
Wit klinkt als een tweede keuze en waarom veilig als je er weg van bent