Ik vind heel eerlijk de kleur roze van de tegel niet mooi bij de keuken passen (súpergave keukenkleur overigens). Vind het net geen ton sur ton en vind van deze twee tegels de witte echt een stuk mooier.
Die witte tegels in visgraat motief?
@boonie ja inderdaad is zeker een luxe, ik ben me er helemaal van bewust Ik heb 11 jaar een vaste relatie gehad, en toen die stukgelopen is na een lang traject (veel sparen en naast mijn fulltime job nog een flexi job) mijn eigen (kleine) huisje kunnen kopen dat ik nu helemaal naar eigen smaak aan het inrichten ben. Ik heb best veel statement keuzes gemaakt waarvan iedereen eerst zegt “oei, zou je dat wel doen” maar als ze dan het resultaat zien zeggen: “het is 100% flalamingo en heel mooi, maar niet iets wat ik zelf zou kiezen” (dat hoeft natuurlijk niet want ik zou hun huis ook niet kiezen maar ik vind het voor hen wel mooi).
@Blush @mikselke Ja de kleur is best lastig vast te leggen op foto. In het echt ‘klopt’ het meer. Maar het hangt ook van het licht af. Als ik de tegel naast de kasten houd, dan is de tegel lichter qua kleur. Maar als ik hem dan tegen de wand leg (waar hij uiteindelijk zal komen) lijkt hij door de lichtinval net donkerder dan de kasten. De ondertoon ‘klopt’ wel het meeste, de andere staaltjes die ik mee had zijn allemaal net iets te rozig waardoor het “net niet” aanvoelt.
Ik vind de keuze sowieso lastig omdat één tegel natuurlijk een heel ander gevoel/effect geeft dan meteen een hele wand.
@JelaBerlijn @Pastiche Daar heb je een heel goed punt, dankje! Had er nog niet zo over nagedacht.
Super fijn voor je!!
Love de roze keuken! Ik zou idd ook voor de roze tegels gaan, of juist voor iets heel anders, teal of een warme paars misschien. Maar iig niet wit.
Wij gaan een (slaap)kamer schilderen deze week, en ik wil zo’n hoek:
http upload
En dat zou dan zijn in de kleur donker groen die je hier onder ziet.
Maar de vraag is… ik vind die beige achtige kleur die erboven/er tegen aan ligt heel mooi erbij. Dus nu dacht ik; alle muren die kleur ipv wit. Behalve die groene “hoek”, dan dus. Het plafond blijft echter wel gewoon verkeerswit… zou dat heel gek zijn? Dan heb je 3 kleuren in de kamer
Nee juist mooi en helemaal in balans! Alles wit en dan een zo’n gekleurde wand vind ik juist niet meer kunnen. Heb het zelf ook nog wel in de slaapkamer, dus ben daar ook niet heilig in, maar voelt nu een beetje kinderachtig en fantasieloos.
Haha ja dat hebben alle andere kamers …
Maar ik ben niet zo’n held met kleuren en verf dus vind deze safe kleuren al spannend …
Wij hebben voor het eerst een echte “volwassen” bank gekocht, na jaren met een intens kutte studenten Friheten IKEA geleefd te hebben. Heerlijk fel blauw in ons knalroze huis.
Vanwaar komt de bank, zo’n leuke kleur
Zitmaxx! Echt ze hadden echt alle mogelijkheden. Alles qua stoffen en kleuren en afmetingen.
Wat mooi zeg! Staat vast prachtig bij elkaar
Ik sla dan weer door de andere kant op met alles roze, met paars, groen en blauw, is ook niet altijd goed maar dit is echt een supercombi waar bijna iedereen iedereen blij van zou worden. Beetje mysterieus, kalm, cozy.
Ik ga ook eens naar daar moeten gaan, de paarse bank die hier een paar dagen geleden is gepost was ook leuk.
Jaa die post had mij ook geinspireerd om toch eens naar die winkel te gaan haha.
Wat een geweldige kleur .
Omg wat een geweldige bank
Doen hoor! Ik heb geen enkele witte muur meer in huis, wel witte plafonds en dat staat niet vreemd hoor. Geeft zoveel meer sfeer aan een kamer om alles met iets van kleur te doen ipv een muur een kleur en de rest wit
Huh? haha
Heel gaaf! Ik was ook bij de zitmaxx gister en zoveel keuze. Ik vond het wel jammer dat ze van alle banken een grote uitvoering hadden staan in de showroom en ik op zoek ben naar een kleinere bank.
Ik ben op zoek naar een nieuwe bank van ongeveer 2 meter breed. Het liefst wil ik er een met chaise longue, maar weet niet of dat er bij zo’n kleine bank niet gek uit ziet? Is er iemand hier met een smalle chaise longue die mij een foto wil sturen?