Wij hadden ook strikte maten met een max van 260 breed. Maar vond het daar juist fijn dat elke bank aanpasbaar was. Dus kon gewoon kijken welke ik mooi vond en dan had je allemaal mogelijkheden om delen in te korten enzo. Zoals deze had zo veel uitvoeringen:
Zou ook het plafond meenemen in beige. Dat witte houdt mi de studentenkamer look wel in stand.
Hebben jullie tips voor de perfecte beige-maar niet te beige /geen wit/zand/lichte kleur voor in de slaapkamer?
We gaan onze slaapkamer aanpassen en ik wil het graag rustig en neutraal. We hebben in de ochtend zon, de rest van de dag niet meer.
Dit is mijn inspiratie:
Tot nu toe heb ik redelijk wat staaltjes geprobeerd, maar vind ze allemaal toch te donker of te koel.
Wij hebben Shaded White van Farrow and Ball en voor een tint donkerder hebben we Flexa Middenveen. Was ook een hele zoektocht voor de juiste ondertoon! Die laatste is denk ik te donker, maar misschien kun je in die kleur familie kijken.
Ik wilde ook shaded white van F&B tippen! Superblij mee, bij ons zit hij op alle muren in de woonkamer en keuken.
In de gang en boven hebben wij drop cloth van F&B, dat is 1 tint donkerder in dezelfde kleur categorie.
Morgen ga ik in de slaapkamer beginnen met deze kleur. Urban taupe van flexa van de creations lijn. Ik laat het je weten hoe het uitpakt!
Ik vind cotton cloud van Lab paint heel mooi!
Dimity van Farrow & Ball lijkt hier wel op!
@Aslina ik heb urban taupe in mijn hele woonkamer en eetkamer. Daar zie je heeeeel goed verschil tussen het licht achter (zuiden, vanaf eind ochtend tot avond zon) en voor (noorden). Achterin de ruimte is hij heel zacht en warm, maar voor echt koel op het grijs af. Zou daar rekening mee houden als je graag een warme kleur wil.
Slipper Satin van Farrow & Ball kan ook nog een optie zijn. Net iets lichter dan Shaded white en doet het hier wel goed met een raam op het noorden omdat het dan toch donkerder uitvalt.
Oh nice, dan heb ik geluk haha! (Zuiden)
Thanks allen voor de suggesties!
Shaded white en satin slipper zien er beide wel als kanshebbers uit.
@Enthusiasm die kleur is heel mooi! Als ik @Druppels verhaal lees mss te koel voor ons ivm ligging slaapkamer, maar evengoed benieuwd naar je eindresultaat!
Zoooo’n vette bank en kleur en je huis klinkt echt geweldig!
Klein interieurgelukje maar ik had deze kapstokjes al heel lang in de la liggen en heb ze eindelijk opgehangen. Nu is de hal echt af helemaal gezellig
Wat een mooie kleuren op de muur
Wat een verschil zo’n redelijk klein werkje soms kan maken hè. Maar wat een mooie hal zeg!
Welke lichtgroene kleur heb je op de muur? Zo mooi
Wow, wat een toffe hal!
Love je hal!
Jij hebt echt een geweldig huis/interieur volgens mij, vind tot nu toe alles leuk haha
Thanks! Is een behang. Heel lang over getwijfeld maar nog nooit zo blij met een interieurkeuze geweest. De gang was echt een doodsaai hoekje en nu is t ongeveer m’n favo ruimte in het huis haha
@Veertje bedoel je de kleur op de muur naast de trap? Dat is een heel lichte tint grijs die er al op zat toen we het huis kochten! Lijkt lichtgroen doordat het groen van de trap een beetje weerkaatst.