Mijn bank komt ook daar vandaag. Kostte maar 1000 euro. Ik heb begrepen dat het vaak uitgaande laatste modellen zijn.
Ik heb hem nu 2 jaar en ben erg tevreden. Ook met de snelle levering etc
Ahhh thanks, die eerste lijkt heel erg op mijn situatie en dit ziet er wel leuk uit ja!
Mijn nieuwe huis heeft onderstaande tegeltjes in de keuken en lelijke keukenkastjes die ik wil verven. Ik kan alleen niet bedenken welke kleur hierbij past. Iemand ideeen? Mag alles zijn: licht, donker, fel… heb inspiratie nodig.
Lichtroze, oranje of lichtgeel lijken me een mooie match!
Ik zat ook al aan een soort zalm of peachkleur te denken idd! Denk ik heel cool met dat felle blauw
Ik heb mijn eettafel daar besteld en een goede ervaring mee!
Ja wij hebben hem! Hij is echt heel leuk en laat best wat licht door.
Er moet wel een g4 fitting in en er mag maar een max aantal w in. Durf even niet te zeggen hoeveel die van ons is maar ik vind het voor ons genoeg. Wij gebruiken hem als nachtlamp.
De website zegt dat het een outlet is, dus dan zijn die afprijzingen misschien wat minder gek
Je kunt ook altijd nog de tegeltjes zelf verven als je liever een heel andere kleur wilt gebruiken.
De bank van je foto is een namaak van de Camaleonda sofa, ontworpen door Mario Bellini in 1970. Ik weet niet of je dat weet dus dat kan ook een reden zijn om het niet te doen. Ik denk dat het patent (?) net is afgelopen want opeens zie je deze replica’s overal.
De Camaleonda is ook gewoon terug reuze populair sinds B&B ze opnieuw heeft uitgebracht. Ik vind het zelf trouwens totaal geen comfortabel model.
Ja maar voor de meeste mensen is €30’000 voor een bank niet een haalbare prijs dus nu door alle replica’s van €2’000 zie je de bank veel meer dan anders was geweest.
oh natuurlijk! Het is ook wel gewoon hoe trends vaak ‘door lagen zakken’, eerst zag je ze populair worden als vintage stuk, dan brengt het luxemerk ze terug uit met succes en beginnen andere fabrikanten met hun versie of kopie.
Dat wist ik niet, dankjewel voor deze informatie! Dan ga ik hem zeker niet kopen, ik ga denk ik wel sparen voor de echte. Ik vraag me ook af in hoeverre deze bank comfortabel is @Ainu.
Als het kan zou ik altijd wel een zetel gaan testen voor je hem koopt, ongeacht te prijs. Duur is ook echt niet beter, tenzij je bij Edra bent.
Ik heb het idee dat het zo’n trendkleur van Flexa is geweest, maar krijg ‘m niet gevonden op hun website.
Lijkt een beetje op setting plaster van farrow and ball. Durf het niet met zekerheid zeggen
Heart wood!
Er ontstond o.b.v. jullie antwoorden een discussie hier thuis over of het nou meer gelig of rozig was wat we op de foto zien😅. Blijkbaar kun je een kleur heel anders interpreteren ofzo? Morgen in ieder geval wat testers halen van in ieder geval brave ground en heart wood.
Ik vind dit op de foto wel een duidelijke roze/koele ondertoon! Maar kan natuurlijk bij andere lichtinval ook anders ogen