Wat een goede tip, dankje!
Ik heb deze ook op een muur in huis, vind het echt een terracotta kleur. Ziet er niet uit als de 2e kleur… (Zal je foto in pb sturen)
Ja zal ik proberen. Ik laat het de komende dagen laat ik het ff liggen maar denk dat ik het volgende week afmaak!
En @Annie thanks voor de tips! ik neig nu naar Sulking Room Pink van Farrow and Ball
Ziet er in het echt wel net anders uit
Heel mooi! Ik heb hem in m’n werkkamer en word er nog iedere dag blij van. Vind hem zelf wat warmer dan op die foto.
Nou het is nog niet klaar zoals je ziet maar hier kan je al wel het verschil zien. De onderste tredes mleten dus nog. Ik wil nog de plinten naast de traptredes ook allemaal zwart spuiten, vind ik wat stijlvoller staan.
Verwerken: Screenshot_20231030_153253_Photos.jpg…
@Nescio ik kan telkens de foto’s niet uploaden?
Wacht je lang genoeg dat de foto’s 100% zijn geupload?
Ik krijg een bericht dat het niet geautoriseerd is? Een printscreen lukt soms maar nu ook dat niet.
Omg maar ziet er goed uit zeg!!!
Ik heb deze in de keuken, wc, hal en plafond slaapkamer. Het is een prachtige kleur
Ik ben nog niet zo lang geleden verhuisd en vind het zo lastig om het leuk aan te kleden. Hebben jullie tips voor leuke decoratie en iets aan de muur bijvoorbeeld? De muren zijn zacht/oud roze.
Leuke lamp
Ik heb heel veel plezier van de schilderijen van de kunstuitleen, ik zou daar eens een rondje lopen.
Aaah de Ilaria Ik heb de andere kleur, maar vind die jij hebt ook zo enorm mooi! R.I.P. Made.
Misschien twee of drie van die langwerpige spiegels aan de muur waar ook de speelkeuken staat?
En ik vind ingelijste wandkleden een heel gezellig en huiselijk gevoel geven!
Made heeft een doorstart gemaakt!
Geen idee of je veel invoer rechten nu moet betalen?
Oh kun je al vanuit Nederland bestellen? Zou wel heel leuk zijn, het was echt mijn favoriete winkel, vooral voor lampen haha. Ik wist dat Next het had overgenomen, maar daar zie je bij de Nederlandse site nog weinig van.
Weet je toevallig waar die tweede van is?
Van Luma Lano!