Oudroze of een soort terra kleur
Omg ik durf het bijna niet te zeggen. De trap die in het huis zat was bekleed met een soort heel klassiek tapijt die helemaal vastgelijmd zat. Jaren 30 woning en de oude vrouw die er woonde had al jaren niet echt meer wat aan het huis gedaan. Naja ons werd aangeraden om er dan maar carpet ofzo op te doen. Iel no way wilde ik dat. Dus heeft mn vader urenlang geschuurd en gedaan om alles eraf te krijgen met tig apparaten om al die vieze lijm etc eraf te krijgen. En dan werd aangeraden het zwart te schilderen. Want die trap was anders niet te redden. Vond ik prima. Ik merk na een aantal maanden toch, omdat het zo’n oude trap is dat het al een beetje slijt. En nu heb ik serieus 1 traptrede overgespoten met een ACTION gloss zwart spuitbus. En ik vind het heel goed gelukt ook nog hahaha. Maar oh my days, hele goudmijn geinvesteerd om die trap fatsoenlijk te krijgen ga ik er met een action spuitbus overheen. En ik ben eigenlijk van plan elke trede te doen zodat het mooi glanzend zwart hout is.
Ik ben met jullie antwoorden naar de Karwei gegaan voor wat testers. De medewerker had ook nog wat suggesties. Het wordt Sandstone beige van Noir et Blanc! Ik zal het eindresultaat over een paar dagen delen!
Hahah nou 1 trede zwart was ook een stuk gekker geweest.
Maar het was al zwart he, maar mat zwart. Je ziet denk alleen verschil als je erop let.Heb nu 6 tredes gedaan maar de rookmelder ging af omfg haha. Ben nu doof.
Aaah hahah ja dan snap ik het. Ik zag zo’n witte trap voor me met een zwarte trede.
Heeft iemand van jullie een muur met aarderood muurverf van de gamma geverfd toevallig? Ik ben heel benieuwd hoe die uitpakt in het echt. Heb een tester meegenomen maar dat is toch maar een klein stukje natuurlijk
Ik snap het ook niet want je hebt:
Muurverf intense color aarderood
Muurverf mat aarderood
Dit zijn toch 2 totaal verschillende kleuren? En de tester GAMMA kleurtester muurverf 55ml aarderood | GAMMA is dan denk ik de tweede versie?
Die kleur heb ik ook gebruikt, viel heel mooi uit vond ik. Ik kan je foto sturen als je me pb stuurt.
Heeft iemand een stockholm white kleur in huis? Is het een ideale sad beige huis kleur of is het daar te grijzig voor? Ben op zoek naar een neutrale kleur voor de hal
Haaaaa kun je foto posten als t klaar is? Ben benieuwd
Hij valt 100% uit als die tweede, echt heel roze. Ik had die eerste variant die je linkt maar dat is echt niet de kleur die t werd
Long shot maar heeft iemand misschien dit tvmeubel?
Volgens mij kun je hem nergens in het echt zien, dus ben benieuwd hoe de kleur is.
Kun je m niet bekijken experience center de eekhoorn? Wel in Hoorn, maar misschien is dat voor je in de buurt.
Wat een goede tip, dankje!
Ik heb deze ook op een muur in huis, vind het echt een terracotta kleur. Ziet er niet uit als de 2e kleur… (Zal je foto in pb sturen)
Ja zal ik proberen. Ik laat het de komende dagen laat ik het ff liggen maar denk dat ik het volgende week afmaak!
En @Annie thanks voor de tips! ik neig nu naar Sulking Room Pink van Farrow and Ball
Ziet er in het echt wel net anders uit
Heel mooi! Ik heb hem in m’n werkkamer en word er nog iedere dag blij van. Vind hem zelf wat warmer dan op die foto.
Nou het is nog niet klaar zoals je ziet maar hier kan je al wel het verschil zien. De onderste tredes mleten dus nog. Ik wil nog de plinten naast de traptredes ook allemaal zwart spuiten, vind ik wat stijlvoller staan.
Verwerken: Screenshot_20231030_153253_Photos.jpg…
@Nescio ik kan telkens de foto’s niet uploaden?
Wacht je lang genoeg dat de foto’s 100% zijn geupload?