Interieurtopic #4

Ik krijg een bericht dat het niet geautoriseerd is? Een printscreen lukt soms maar nu ook dat niet.

1 like

Omg maar ziet er goed uit zeg!!!

2 likes

Ik heb deze in de keuken, wc, hal en plafond slaapkamer. Het is een prachtige kleur :heart:

3 likes

Ik ben nog niet zo lang geleden verhuisd en vind het zo lastig om het leuk aan te kleden. Hebben jullie tips voor leuke decoratie en iets aan de muur bijvoorbeeld? De muren zijn zacht/oud roze.

9 likes

Leuke lamp

14 likes

Ik heb heel veel plezier van de schilderijen van de kunstuitleen, ik zou daar eens een rondje lopen.

3 likes

Aaah de Ilaria :heart_eyes: Ik heb de andere kleur, maar vind die jij hebt ook zo enorm mooi! R.I.P. Made.

5 likes

Misschien twee of drie van die langwerpige spiegels aan de muur waar ook de speelkeuken staat?

En ik vind ingelijste wandkleden een heel gezellig en huiselijk gevoel geven!

12 likes

Made heeft een doorstart gemaakt!

Geen idee of je veel invoer rechten nu moet betalen?

4 likes

Oh kun je al vanuit Nederland bestellen? Zou wel heel leuk zijn, het was echt mijn favoriete winkel, vooral voor lampen haha. Ik wist dat Next het had overgenomen, maar daar zie je bij de Nederlandse site nog weinig van.

4 likes

Weet je toevallig waar die tweede van is?

1 like
2 likes

Van Luma Lano!

2 likes

Goeie vraag, lijkt van wel:

Maar als ik doorklik, staat er:
Made.com is gestopt met handelen, maar komt volgend jaar terug, beheerd door Next. Blijf in de tussentijd woonaccessoires shoppen bij Next”

4 likes

Nog steeds heel blij met de lamp inderdaad! Echt een goede vondst op mp geweest haha.

@millefeuille Heb al een grote spiegel in de woonkamer hangen. Maar die kleden zijn echt super leuk! Thanks!

@tessel Ga kijken of wij ook zoiets in de buurt hebben!

Ik weet dat je lamp al hangt maar ik zou je tafel in het midden van de ruimte zetten. Dat creëert veel meer lucht en daardoor sfeer. Een ronde tafel is juist gemaakt voor dat open gevoel, nu voelt het zo weggepropt in de hoek. Daarna voelt de ruimte direct al meer open en gezellig!

Verder zou ik kijken naar mooie (bijv rotan) manden om het speelgoed in op te ruimen zodat je dat ‘s avonds lekker uit het zicht kunt houden. Ik zie verder al mooie meubels en kleuren dus je basis is al heel goed. Kun je daarna kijken naar mooie (kunst)werken aan de muur! :heart:

18 likes

Naast alle tips die zijn gegeven zou ik misschien een grotere plant kopen of je huidige plant iets verhogen middels een krukje of bijzettafeltje. Dan valt hij niet zo weg daar in het hoekje.
Verder gebruik je heel veel zachte vergrijsde tinten. Ik zou proberen daar wat contrast in aan te brengen middels wat je aan de muur hangt of bijv. je accessoires op tafel.

3 likes

Ahhhh over twee weken komt de keuken. Helemaal ontworpen naar smaak. Al meer dan een half jaar geleden. Vind het zo spannend.
Ben zo verliefd op het blad, maar ineens ben ik zenuwachtig ofzo haha. Het eiland is 2,70m dus heel veel blad en ineens denk ik “fuck hoe ziet het er nou in het geheel uit??” Het voelt weer zo lang geleden.

Vandaag is de vloer gelegd, na 5 dagen werk hebben ze het vandaag afgerond. Zo fuckingggg prachtig. Brede planken is de beste keuze geweest. Helaas was het stucwerk niet op tijd droog waardoor we pas nu nadat de vloer gelegd is incl de plinten, alles beneden moeten gaan texen/schilderen. In de planning hadden we dit voor de vloer staan want nu moeten we alles superrrrrrr goed gaan afplakken. Tot nu toe in deze verbouwing de enige “domper”.

oh man hoe zwaar ik deze verbouwing vind, wat is het ook genieten dat ik straks gewoon m’n droomhuis heb :heartpulse: afgelopen weken echt zo zo intens veel geklust en gedaan in het huis, bijna onherkenbaar als je de before en after zou zien. heb vooral zo uitgekeken naar de keuken en het issss gwn bijna zo ver :pleading_face:

37 likes

Wat spannend! Deel ook vooral foto’s van het resultaat (of bijv een detailfoto van het blad als het andere te herkenbaar wordt). Klinkt als een heerlijk kookeiland.

3 likes

Ahh ja ga ik doen! Heb zoveel foto’s uiteraard :joy:maar ben bang voor herkenning idd hahah. Ook de volledige kozijnen in de achterpui zijn bijv. vervangen en het is bijna ongelofelijk wat voor verschil dat al heeft gemaakt aan de woonkamer. Vloer en kozijnen = zo veel impact op de looks van een woning. Had graag een before and after gedeeld maar zo openbaar op t forum niet, haha. Ben blij dat we sinds de eerste bezichtiging de potentie meteen zo dik vet hebben gezien in dit huis.

Het huis echt ook wel gekocht vooral met het oog op een mooie ruime leefkeuken door de perfecte ruimte, dus de keuken is de grootste investering geweest. Heb nog nooit ergens zo zo zo veel over getwijfeld en zo veel nagedacht over alle keuzes, kleuren, materialen, plek blabla.
Zal over twee weken wel foto’s naar je sturen!

12 likes