Wat mooi! (En wat een dure verf )
De schilder heeft gewoon het merk dat hij altijd gebruikt in deze kleur laten mengen! Maar je kunt volgens mij ook huismerk van Karwei oid in deze kleur laten mengen, scheelt een hoop geld.
Dan kan die wel exht afwijken qua kleur
Wij hebben dit ook gedaan in ons huis. Alle kleuren Farrow & Ball laten mengen in Sikkens. De vrouw van de verfspeciaalwinkel zei dat het wel iets kon afwijken, omdat die F&B verf een ander pigment (?) heeft en het daardoor heel veel diepte heeft. Maar als ik het kleurkaartje van F&B naast onze muren leg is het echt vrijwel hetzelfde!
Je kunt bij Karwei ook een proefpotje van hun eigen verf laten mengen in farrow and ball-kleuren, dan weet je al hoe het uitpakt
Dit ja! Ik wil heel graag goed schrobbare verf dus ik laat Farrow & Ball en LAB kleuren mengen in Sikkens.
Dat is echt mijn interieurontdekking trouwens, het kleurenpalet van LAB paint. Vind het echt heel mooi.
Wij hebben er beige, (oud) roze en burgundy bij!
Dit is PRACHTIG!
Super mooi! Heb je geen last van vetspetters achter je kookplaat? Ik heb precies dezelfde keuken (andere kleur) en heb na 2 keer koken al verfspetters op m’n muur. Ik ga misschien een plaat van t zelfde materiaal als m’n aanrechtblad laten plaatsen.
Met goede schrobbare verf kan je vetvlekken en spetters van curry enzo er wel af krijgen. Ik heb ook verf achter mijn kookplaat en spoelbak en kan alles er zo af vegen. Het zit er al een jaar op en je ziet geen vlekje
Mooi! Setting plaster van Farrow & Ball lijkt me hier ook mooi bij.
Er zit Sigma Pearl Clean Matt over de gewone verf heen daar. Je ziet wel een heel subtiel kleurverschil ten opzichte van de rest van de muur maar ik vind het niet storend (als je goed kijkt zie je het ook aan de rechterkant van de foto). Je veegt zo alle vlekken weg met een doekje.
Zijn hier mensen met ervaring met kunstleder verven? Ik heb via marktplaats nieuwe eetkamerstoelen aangeschaft maar vind ze wat teveel neigen naar groen-grijs in plaats van antraciet. Ik wil ze daarom graag wat donkerder maken zodat ze echt grijs worden en beter passen bij de rest van de meubels. Iemand hier tips voor en ervaring mee?
Nee, maar deed me wel even denken aan een diy van the sorry girls: https://youtu.be/u5GEjVF34sw?si=9gUwhvE7rNo4KoiT
Heeft iemand toevallig een tip voor een bijzettafel / kastje wat naast de bank past, en waar je tijdschriften/kranten/papieren in kan bewaren? Ik zag bij ikea de jattesta en de holmerud maar die vind ik niet super. En ik kwam bij la redoute een paar mooie tegen maar ik vrees dat dat te snel rommelig oogt als je er geen mooie boeken in bewaart.
Bedoel je met rommelig dat je dus liever een dichte kast hebt?
Van welke stijl houd je, of materialen? Prijsklasse.
Ik vind dit zelf wel geinig maar moet wel in je interieur passen: Lockerkast Leipzig Groen - S | Kwantum
Div kleuren van.
Of anders in nachtkastjes zoeken, sommige zijn ook goed geschikt voor in de huiskamer
Eigenlijk iets met deze functie
Maar zoiets vind ik niet zo mooi. Liefst rechthoekig, met wat opbergruimte. Mag van alles zijn, metaal, hout, glas, felle kleuren of een gekke vorm, zolang je er wat in kan bewaren en iets op kunt zetten.
Dit bijvoorbeeld vond ik grappig, maar ik denk niet dat het werkt als het geen mooie boeken zijn die je opbergt
Bekijk deze NISSAFORS van IKEA.
Nog wat extra informatie:
Of
Bekijk deze PERJOHAN van IKEA.
Nog wat extra informatie:
Ik heb beide, bovenste decoratief gebruik en onderste omdat ik een bijzettafeltje, kruk en opstapje nodig had en deze dat alledrie is haha
Door de opstaande randen bij beide mogelijk wat minder rommelig?
Op marktplaats onder de term lectuurtafeltje of tafel lectuur zie ik echt hele leuke, maar moet een beetje passen bij je stijl natuurlijk. En sommige zijn bijv nog leuk met een likje verf.