Ja eens, de meeste schilders staan er niet om te springen maar misschien krijgen ze wel meer marge op andere merken
Volgens mij vergelijk je nu een muurverf met een lak. Estate emulsion is krijtverf voor op de muur.
Ja inderdaad! Je kan op eggshell zoeken. Zo heet de lakverf van F&B.
Ah dat zou jammer zijn. Ik heb er nog geen ervaring mee.
Ik heb 1x iets besteld van Maisons du monde en dat ging prima!
Ik heb 2 keer bij sklum besteld en ondanks langere levertijd ben ik er heel blij mee!!! Heel tevreden dus.
Ik ben heel tevreden over zitmaxx. Ik heb er nu een jaar een bank, eettafel en stoelen van en die bevallen allemaal goed. Kreeg wel een beetje keuzestress ervan, want je hebt echt heel veel keus aan modellen en bekleding. Ik vond de service ook prima, maar ik zou wel echt aanraden op een doordeweekse dag te gaan. In het weekend kan het er echt heel druk zijn.
Van Maisons du Monde heb ik alleen een schilderij, die werd gewoon netjes geleverd. Ik vind het wel echt een nadeel dat ze geen fysieke winkels hebben en de verzendkosten zijn vrij hoog.
Bij zowel Sklum, Jotex en Maisons besteld en nooit problemen gehad! Maar heb ook niks hoeven retourneren dus qua klantenservice geen idee.
Dat is ook vooral omdat ze die verf bij hun distributeur kunnen krijgen en f&b vaak niet. En ook, die verf zijn ze gewend. De kwaliteit van f&b is vergelijkbaar met sikkens. Alleen gebruiken zij andere en meer pigmenten.
Heel mooi tv meubel!
Ik kreeg via MdM een keer beschadigde salontafels binnen. Na het versturen van foto’s waarop de schade te zien was, hebben ze nieuwe tafels opgestuurd en ik mocht de eerder geleverde tafels houden. Heb dus wel een goede ervaring wat betreft hun klantenservice.
Klantenservice Sklum is absoluut drama. Vriendin is al 2 jaar bezig ivm een bank die kapot aankwam.
Hahaha wij hebben dezelfde smaak want ik vind jou interieur ook altijd heel leuk!
Ik heb 4 jaar geleden een product twee keer verkeerd geleverd gekregen door Sklum en vond de klantenservice echt slecht bereikbaar. Was nog pre-COVID dus dat was zeker geen excuus
Hier zowel een grote midcentury tv-kast en zowel bedframe als de nachtkastjes van Maisons du Monde Portobello reeks en die zijn allemaal zoooo mooi! Echt degelijke kwaliteit en prachtig. Past denk ik bij jouw stijl.
Klopt, mijn vader is 40 jaar schilder geweest en wil er ook niet mee schilderen. Hij is nu met pensioen en ik koop de de verf gewoon zelf, dus het gaat nu niet om de marge. Hij schildert inderdaad liever met Sikkens of Sigma.
Ik heb hier een paar maanden geleden tuinstoelen besteld. Moest even wachten tot ze geleverd werden, maar verder prima service.
De meeste schilders waar ik ooit mee heb gesproken vonden F&B ook niet fijn werken, het is ook vaak te gelimiteerd omdat ze met een beperkt gamma kleuren zitten terwijl je met Sigma en Sikkens gewoon een NCS waaier kan pakken en extreem genuanceerd kan werken qua kleurkeuze.
Ik krijg in december de sleutel van mijn huis en wil wat aan de badkamer/washok situatie doen. Het washok was vroeger een keuken, maar die is verplaatst. Ip kan ik er een grote badkamer van maken en van de badkamer zoals hij nu is alleen de doucheruimte van maken. Ik wil er ook wel de was blijven doen/wasmachine neerzetten. De CV ketel wordt naar achteren geplaatst (rechts achterin zit een soort kast die ik ook niet weg kan halen, maar dan zit de CV wat minder in de weg). Ik kan ook de badkamer natuurlijk laten zoals hij is. Als jullie vrij spel hebben, wat zouden jullie doen (muurtje weghalen oid kan ook, radiator verplaatsen ook)?
Let niet op mijn tekenkunsten
Ik zou als ik vrij spel had, de muur eruit halen. Een bad/douch combi terug plaatsen. Vind ik geweldig een bad. De wasmachine zou ik omruilen met de ketel, omdat die toch verplaatst wordt. Dan zou ik op de plek van de wasmachine een was tafel met kastjes en een spiegelkast erboven voor nog meer opbergruimte. Radiator zou ik laten zitten.