Interieurtopic #4

Voor tegelverf zou ik even de zoekfunctie gebruiken, er zijn meerdere mensen die dit gegaan hebben. Voor de vloer zou ik ook even kijken naar plaktegels. Die schijnen op een vloer beter te houden dan verf.

1 like

heb ik inderdaad al gedaan! Ik zag epodex bij twee mensen en ik denk dat daarvoor ga. Alleen ook de vloertegels doen, kwam ik niet veel tegen. Vaak wandtegels.
Plaktegels klinken interessant, zou ik dan alleen voor de vloer als optie hebben evt als ik de wandtegels ga lakken.

1 like

Volgens mij heeft @ezw plaktegels op de vloer!

Absoluut Sulking room pink

5 likes

ja ik heb cheapie vinyl tegelstickers van shein (don’t shoot me)
dat zit na een jaar nog netjes, al beginnen er nu een paar hoekjes los te laten. maar goed, die vloer wordt ook wel elke dag helemaal nat en het waren stickers van shein lol
@Enthusiasm

7 likes

Man die Instagram post is mooi :star_struck: als dat idd sulking room pink is: doen!!!

1 like

Oh wat cute! Voor de wc (kleinere ruimte) lijkt me zoiets geschikt. Ik ga er eens naar kijken
Shein heb ik nooit besteld haha ik ga kijken of ik ergens anders zoiets kan krijgen

1 like

Kun je niet een kleine hoeveelheid van beide kleuren op de muur/muren testen? Wij hebben op 2 muren Sulking Room Pink en hij oogt op bewolkte dagen behoorlijk bruin/leverkleurig. Een beetje zoals op het rechter gedeelte van de foto. Op lichtere dagen vind ik hem prachtig maar ja…

1 like

Altijd bang dat m’n huis te roze wordt maar idd heel mooi op deze foto.
Sulking room pink it is!
Ik doe de Mauve kleur wel ergens anders.

4 likes

kijk ik heb nog foto’s

terrazzo

en mn wc heb ik laatst gedaan met nog goedkopere sticker van de action

wc

nb ik woon in een huurwoning, vandaar

19 likes

Ehh nu ga ik weer twijfelen. Bruin vind ik niet zo mooi nee. Dan toch maar een kleurtester kopen.

4 likes

Ik heb dit gedaan! Als je zoekt op tegellak vind je m’n post. Ik heb albastine bruikt in de douche en dat zit 2 jaar later nog perfect. Voor de keuken had ik gamma eigen merk in roze. Daar waren wel wat beschadiging maar die heb ik aangestipt met verf en dat ziet er nu weer prima uit.

Vond die van albastine wel echt heel erg stinken.

Ik heb bij beiden geen grondverf gebruikt.

1 like

Wauw, echt een prachtige kleur! Goed gevonden!

3 likes

Thanks, mn huis is echt mn baby haha, vind het heel leuk om bezig te zijn met inrichting enzo! Nu al zin in mn keukenverbouwing volgend jaar :heart_eyes:

7 likes

Goede dupe! Prachtige woonkamer ook met al dat licht.

1 like

Zou het testen als je twijfelt. Ik heb sulking room pink laten mengen in Sikkens verf. Heb het op meerdere muren met verschillende lichtinvallen en bij mij is het nergens bruin achtig, maar overal mooi roze.

2 likes

Ben op zoek naar wat fijne adresjes/merken voor behang. Nu veel gezien van Arte, maar benieuwd naar meer. Weten jullie goede tips?

2 likes

Hoe heet de kleur ook alweer?

2 likes

Oh sorry, ik zie dat ik per ongeluk de post heb verwijderd! Maar het was de kleur Gamma Zandkasteel :slight_smile: zet de foto’s hier nog wel weer even onder neer.

Het is dus een kamer op het noorden. De swatches zijn links Setting Plaster van F&B en rechts Gamma Zandkasteel.

gamma zandkasteel

23 likes

Je moet echt testen. Ik had een tester van California mauve en op mijn muur leek het echt puur grijs.

3 likes