Interieurtopic #4

Vloer + meubels gaat echt ook verschil maken! Denk dat het helemaal goed komt :pray:

6 likes

Ik denk dat het heeeel mooi wordt!
Als ik een koophuis had zou ik altijd het plafond meeverven

1 like

Ik ben bezig met mijn keuken te decoreren en de eerste stap zijn deze leuke stick & peel tegels!

Voor:

Na:

138 likes

Zo, wat een impact! Mooi hoor!

2 likes

Heel mooi! Waar heb je deze gekocht? En is zoiets ook weer een beetje makkelijk te verwijderen? Handig om te weten voor als ik ooit mijn woning weer ga verlaten :joy:

3 likes

Wow, super mooi! Wil je nog een keer laten weten hoe dit gaat met koken en hete pannen in de buurt van die stickers?

2 likes

Thanks! Op etsy! En ja het is wel het idee dat ze gewoon weer verwijderd kunnen worden!

2 likes

Heb je toevallig een linkje naar de verkoper?

3 likes

Heeft iemand hier ervaring met de kleur gentle sand van flexa? Wij willen hier de woonkamer mee verven maar nu er een streep op de muur zit oogt hij wel gelig. Maar misschien is dat meer het contrast met het spierwitte ernaast?

4 likes

Je kunt ze verwijderen als ze op tegels zijn geplakt. Op gewoon ‘muur’ trek je de pleisterlaag eraf.

Titia (en dus niet Toyota) Hoogendoorn heeft het ook net in haar keuken gedaan. Zie insta.

5 likes

Thanks! Gaat mij inderdaad ook om over tegels heen.

Ik weet niet wie dat is en krijg ook niets gevonden in varianten op haar naam dus heb jij een linkje? Google verwijst mij ook alleen naar het automerk :joy:.

1 like

:joy:

11 likes

Haha damn you autocorrect! @Babka , sorry!

2 likes

Ik ben op zoek naar inspiratie om de muur in de keuken waar nu behang op zit te veranderen. Ik heb nog geen idee of dit opnieuw behang moet zijn, een mooie kleur verf, misschien (gedeeltelijk) lambrisering… Ben benieuwd wat jullie zouden doen.

Foto is weg

2 likes

Behang verwijderen en verven, misschien wat planken installeren en die aankleden?

2 likes

Een neutrale kleur verven en dan een mooi schilderij ophangen?

3 likes

Weet jij of dit ook op relief-tegels wil? Zou een mooie tussenoplossing zijn voor onze keuken!

2 likes

Ik zou dus zoiets maar dan in plaats van een schilderij een lijst op de muur en dan het binnen gedeelte met een schilderij/behang.

3 likes

We hebben vandaag de verflaag over de primer gedaan en het is sowieso een stuk lichter en matter en heeeeel mooi :star_struck:

8 likes

Nice!!! Ik vind het altijd veel rustiger staan als alles dezelfde kleur is, ipv colorblocking vlakken (wat je hebt als je plafond zn eigen kleur blijft)

2 likes