Transparant glas als het hoog genoeg hangt dat je er niet recht met je ogen in kijkt, gebeurt dat wel (eens), dan iets wat zachter voor je ogen is.
afhankelijk van de lamp zelf, met melkglas krijg je wel een zachtere gloed en kan nog steeds modern ogen
100% melkglas, vind dat helemaal niet ouderwets. Ik haat helder glas in lampen want je kunt er niet behoorlijk naar kijken zonder vlekken te zien
Ik weet niet wat ik moet stemmen. Met transparant glas zie je wel alle smerigheid snel.
Iemand heeft mij ooit verteld dat zij hanglampen boven kookeilanden op heaters (voedselwarmhouders) vindt lijken, en nu let ik er heel erg op. Dus ik zou eerder letten op de soort en vorm lamp.
Maar de lamp die @Ainu deelt vind ik super mooi!
Hahah ja kan ik me voorstellen. Het is 1 lamp met meerdere bollen, kent iedereen denk ik wel. Het is een groot kookeiland dus wilde zeker geen rechttoe rechtaan lamp, maar juist wat speling in de ruimte brengen.
Ik ga voor melkglas! Wilde een leuke transparante in een kleurtje, maar ga me idd toch te erg storen aan wat “ @the.rebel.club en @EllaFitzgerald ook al noemen.
Ooooh wauw die kleur op dat plafond welke ruimte is dat?
Ja, heel blij mee! Het is een soort kantoor (game- en werkplek). Eigenlijk waren we van plan een dubbele deur te plaatsen tussen de ruimtes, maar ik weet niet of we dat nog gaan doen, vind het juist wel mooi ruim zo.
@Pantalones ik zal binnenkort nog wat meer foto’s maken, maar nu eerst nog wat rommel opruimen
Heel mooi! Welke kleur roze is dit op de muren? Lijkt een mooie tint oudroze en ik zoek dat voor onze slaapkamer!
Prachtig!
Whoah jammer dat ik dit nu pas zie want dit zijn precies de kleuren die ik voor mijn studeerkamer wilde gebruiken. En nu is t net te babyroze geworden bij mij haha had deze kleuren wel kunnen overnemen
Zo gaaf de muur met dat plafond!
Mooi zeg, benieuwd naar de rest van het huis! Is het nieuwbouw?
Op het plafond hebben we ‘warm blush’ en op de muur ‘blushing peach’ van Jotun. Wel gemengd met een goedkopere verf.
In daglicht vind ik het een super mooie combinatie, maar ‘s avonds en met weinig licht vind ik de muren net iets te donker in combinatie met het plafond, dus als ik het opnieuw zou doen zou ik denk ik toch met een lichtere kleur kiezen voor de muren
Ja, het is een prefab huis en aan de binnenkant hebben we (zonder badkamer en wc) alles zelf gedaan. Ik zal binnenkort foto’s plaatsen van het process en het resultaat
Jaaa, echt heel mooi voorbeeld! Ik denk inderdaad dat dat nog net iets beter zou passen
Ik heb die ook opgeslagen voor mijn woonkamer. Prachtig die kleuren!
Iemand ervaring met een smalle goot in de douche? We hebben er nu eentje gezien van MyDrain die 3 cm diep is. Vinden wij erg mooi… maar misschien zien we een nadeel over het hoofd? Bij de sanitair winkel gaven ze aan dat de hoeveelheid water die afgevoerd wordt niet afhankelijk is van de grootte van de goot, maar eerder van de afvoer.
Misschien sneller verstopt met haar? Wij hebben een bredere goot en ik moet hem wel regelmatig schoonmaken (lees 1x per week) omdat mijn haar de boel verstopt.
Mijn haar is net boven mijn schouders maar kan in perioden wel heel erg uitvallen dus dat zal ook zeker mee tellen.