Interieurtopic #4

Inderdaad een groot nadeel is dat het sneller verstopt raakt en er water kan achterblijven waardoor het snel naar riool gaat ruiken. Ik ben in ieder geval totaal niet blij met onze mooie, lange, goot.

4 likes

Bedankt voor jullie antwoorden. Wat zou dan een beter alternatief kunnen zijn @Kiwi?

2 likes

Wauw! Heel mooi!

En meteen opgeslagen voor mn eigen kantoor

1 like

Ik heb er verder geen verstand van maar wij hebben zo’n douchegoot, ben hier wel tevreden over

3 likes

Wij hebben deze al een paar jaar. In het midden doe je je eigen tegel. Dus je hebt een drain rondom. Je kan hem er ook makkelijk uittillen voor het ontstoppen/ haren verwijderen.

3 likes

Deze heb ik gehad en was echt de hel met schoonmaken. Veel te smal om fatsoenlijk tussen te komen. Ik heb nu zo’n drain als hierboven gelinkt wordt waar mijn eigen tegels in zitten, van easydrain.

2 likes

Ja deze hebben wij. Sinds mei in gebruik en ik vind het niet echt een aanrader. Verstopt heel snel en dan loopt het water niet goed weg. Maar het staat wel prachtig😅

5 likes

Zoiets, haren blijven vooral erop. Moet natuurlijk alsnog soms schoongemaakt worden, maar is kleiner, dus minder schoonmaak werk.

1 like

Heb je een foto hoe dit eruitziet met tegels erom , in het midden?

2 likes

Ik vind dit zo mooi. Maar bij mij werd sulking room pink echt meer paars :cry:

2 likes

Het zit er al 5 jaar in. We hebben het gevoegd maar dat moeten we een keer vervangen door kit want het spoelt een beetje uit. Dat is het zwarte vlekje. Verder heel tevreden over.

4 likes

Ik heb dit ook, maar zou het juist niet aanraden. Wel het systeem op zich, maar niet met de tegel erin. De tegels moeten op maat gesneden worden waardoor je toch lelijke randjes rondom krijgt en mijn ervaring na 7 jaar is dat het stukje voeg tussen de tegels veel sneller vies wordt dan in de rest van de badkamer en ook veel viezer, ik krijg het niet meer goed schoongemaakt.

2 likes

Ik heb die ervaring niet. Ligt er al 5 jaar in. Stukje voeg in het midden brokkelt idd een beetje af maar dat kun je makkelijk vervangen door een kitrand.

krijg je de rooster er ook vlot uit? De enige commentaar die ik op zo een rooster ooit kreeg was dat ze het moeilijk vonden om het eruit te halen voor schoonmaak wegend zwaar

1 like

Wij hebben ook zo’n rooster en ik haat het ding. Geef mij maar zo’n ouderwets putje zoals vroeger bij m’n ouders thuis. Makkelijk schoon te maken en geen lange haren die OVERAL verstrengeld raken met zeepresten. Zo vies.
Als we ooit een nieuwe badkamer zouden doen dan komt dit echt niet terug. Oh en ik vind dubbele wastafel en kraan ook overgewaardeerd.

4 likes

Ik ook! Zie echt het nut niet van twee wastafels. Helaas zat het hier al in huis, zonde van de ruimte.

3 likes

Ja gaat heel makkelijk. Niet zwaar hoor. Vind het makkelijker schoonmaken dan zon rooster met veel gaatjes.

2 likes

En @Bertha helemaal mee eens! Wij willen de badkamer volgend jaar doen en dan nemen we een breed meubel (100 cm) met één kom. Dan kun je ook nog wat spullen kwijt.

Dan ga ik nog even door, ik vind kommen ook onhandig :stuck_out_tongue_winking_eye: altijd nat eromheen. Maar we hebben van die kranen uit de muur ipv uit t meubel misschien is dat extra onhandig

6 likes

Wij wilden eigenlijk ook een bak ipv een kom maar met een kom heb je weer meer ruimte in de lades omdat de bak er niet in valt. Toch maar een kom genomen dus. Ook handig als je een kraan met een wat hogere uitloop wil zodat je ook fatsoenlijk een klein emmertje of een fles kan vullen.
Wel maar 1 want 2 vind ik ook zinloos.

1 like