Interieurtopic #4

Mijn ouders en zus hebben de square en vind dat echt wel heel erg strak! (In positieve zin)

4 likes

We hebben nu de square maar voor onze nieuwe keuken nemen we de ronde. Ben een beetje uitgekeken op die rechte, vind die ronde ook leuk bij een verder strakke keuken.

6 likes

Wij hebben de ronde! Erg blij mee, als ik je een ongevraagde tip mag geven. Neem er 1 waarbij je de slang kan uittrekken. Het is echt super fijn en zou die optie niet meer willen missen.

10 likes

Die hebben ze niet in messing :smiling_face_with_tear: Anders hadden we die zeker gekozen!

@Bailey Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor

4 likes

ik zou altijd zo groot mogelijk gaan, zeker als je nog een zeteltje in een ander materiaal heb ed, een tapijt is echt het sluitstuk van je salon om alles samen te brengen eigenlijk

6 likes

Dit, echt zo’n plezier van!

3 likes

Heeft iemand ervaring met het geluidsarmer maken van een babykamer? Kan niet geloven hoe sterk je geluiden uit de rest vh goed geisoleerde huis in die kamer hoort (dus gaat me niet om buitengeluiden) en ik weet ook echt niet bij welke zaak je hierover advies kan vragen. Zijn hier speciale deuren voor?

1 like

Je kunt geluidspanelen plaatsen, die zijn tegenwoordig best wel mooi met bijv van die latjed

Wat voor geluiden hoor je (contactgeluiden zoals voetstappen of dragend geluid zoals stemmen)? Hoor je het uit naastgelegen ruimtes of van verder weg?
Ik denk dat je moet bekijken waar het geluidslek zit, als het voortgeleid wordt door een slecht gemonteerde verwarmingsleiding of iets dergelijks, dan heb je niks aan een andere deur.

5 likes

Voetstappen niet zozeer, maar stemmen, een krakende trap, dichtvallende lade, bestek. Alle geluiden eigenlijk.

@the.rebel.club worden die in de babykamer zelf geplaatst of in de rest vh huis?

6 likes

Oeh dit is een heel goed idee, thanks!

@Ainu ja, denk dat je gelijk hebt alleen tussen de grootste en een-na grootste maat zit meer dan €300 verschil dus als het even niet hoeft dan….

2 likes

Niet doen :joy:. Zorg dat je kind gewoon went aan geluiden, anders zit je altijd met gedoe dat je kind in doodse stilte moet slapen.

3 likes

Ik weet niet of jullie al white noise gebruiken, maar dat helpt bij ons wel tegen omgevings geluiden! Misschien kun je dat nog proberen als tussenstap.

3 likes

Toch nog een extra laag verf aangebracht vanochtend en de plankjes opgehangen. Super zonde dat ik nog 3/4 van m’n Farrow & Ball verf over heb, dus als er nog liefhebbers zijn voor Cooking Apple Green in Modern Emulsion, hit me up!

28 likes

Help mij een nieuw (goedkoop) schoenenrekje uitzoeken. Deze twee bleven over na een hele dag zoeken alleen ik kan echt niet kiezen. Dus ik laat aan jullie de keuze over, aangezien ik ze beide even leuk vind en prijs is ook precies hetzelfde. En mocht je denken wat graf lelijk dan stem je maar niet. :rofl:

  • 1
  • 2

0 stemmers

Rest van mijn huis is vooral zwart zwart en zwart. Op mijn salontafel en bureau na, die hebben gelukkig wel een houten tafelblad in een industriële stijl. Misschien helpt dit nog voor het beeld wat hier verder staat in huis.

En dit ga ik dus wegdoen:

Samenvatting


Ooit als grofvuil op straat gevonden haha. :ok_hand:t2:

(@lula als het hier niet hoort verplaats het dan even als je wil. :smiling_face_with_three_hearts: Twijfel soms waar het moet)

3 likes

Waar zijn je leuke plankjes van?

2 likes

Van Karwei!

2 likes

Leuk! Kun je verf niet nog gebruiken voor wat leuke kleuraccenten in huis? Dat het ergens terugkomt op een pot of rekje oid.

4 likes

Maar hoeee

@appa jep die staat ook al altijd aan, vandaar dat we het nu maar zoeken in interieuraanpassingen

1 like

Sinds wanneer heeft de baby er last van? Want voor de meeste fases van baby’s/kinderen die niet zo plezierig zijn, geldt dat het verstrijken van tijd uiteindelijk de oplossing is. M.a.w. soms is er geen oplossing en probeer je van alles zonder resultaat wat tijd, energie, geld en nog meer frustratie kost…

2 likes