Interieurtopic #4

Ben heel blij met de uiteindelijke keuze. Heb onmogelijk lang getwijfeld tussen Boulder Lichen van Histor en Blue Gray van Farrow&Ball maar uiteindelijk Boulder Lichen erop gedaan. Was net een tikje groener, Blue Gray was net iets grauwer/grijzer. Dit haalt de kamer, en met name het glas in lood in de deur, echt heel mooi op :heart_eyes:

65 likes

Heel mooi! :heart_eyes:

5 likes

Voor de liefhebbers nog de testverfjes, om een beetje een idee te krijgen van de verschillende tinten. Heb van alle onderstaande trouwens nog testpotjes a 100ml over dus mocht er iemand interesse hebben tegen vergoeding van verzendkosten? :smile:

Van links naar rechts en van boven naar onder
1: boulder lichen histor
2: mizzle farrow&ball
3: blue gray farrow&ball
4: card room green farrow&ball
5: vert de terre farrow&ball
6: lichen farrow&ball
7: geordend histor

6 likes

Op je test had ik hem er niet uitgepikt (en aan de hand van het staaltje ook niet), omdat ik hem daar toch wat flets vind overkomen. Moet je nagaan hoe dat bedriegt, want wow, de foto waarbij de gehele muur gedaan is: prachtig! :heart_eyes:

3 likes

m’n nieuwe vintage salontafel is er, nog een beetje klooien met plaatsing enzo maar jezus wat een vet ding


@bunnyslippers je vroeg volgens mij om foto’s!

123 likes

Oh hij is zoo tof :heart_eyes_cat:

7 likes

Omg wat een fantastisch ding :heart:!!!

5 likes

wat een mooie tint brons glas, zie je niet vaak maar heel mooi

5 likes

Woooow vet

4 likes

Prachtig zeg :pleading_face:

En love de awkward octopus op de laatste foto hahah

8 likes

Supertof!

3 likes

Heeft er heel toevallig iemand de Vestbjerg Anderson Eettafel? en/of de handleiding hiervan?
Ik deze tafel zojuist ontvangen, maar zonder montagehandleiding en volgens mij missen er een paar moertjes. Heb de klantenservice al gesproken, maar zij konden me nog niet verder helpen. Maar ik heb echt geen idee hoe die in elkaar gezet moet worden.

2 likes

Mooi maar vind hem er uitzien alsof hij niet lekker zit en daardoor vind ik hem op een bepaalde manier dan ook weer minder mooi of zo

5 likes

Eerste nee, tweede leuk!

6 likes

Ik ben me aan het orienteren op een slaapbank. Het zou in eerste instantie dus gewoon als zitbank gebruikt worden en ongeveer eens per maand als slaapbank moeten dienen. Ik wil dus wel dat ie er een beetje mooi uitziet en lekker zit en ligt. Ik vind er wel een aantal, maar vaak online en ik vind dat toch nogal moeilijk. Als je niet kan proefzitten en de bank blijkt niet lekker te zitten, wat doe je dan… Terugzenden lijkt me zo’n gedoe? Of heeft iemand daar dan ervaring mee?
Qua looks denk ik aan minimum 3 zitplaatsen, hoek mag maar moet niet, liefst geen grijs of zwart, ik wil mijn interieur warme kleuren geven en heb ook een parketvloer en vind grijs en zwart daar minder goed bij passen.

3 likes

Is er iemand die met mij wil meedenken over mijn werkkamer?

Onderstaand een in Floorplanner gemaakte plattegrond van deze kamer. Tegen de linkermuur staat een witte Billy boekenkast van de Ikea met glazen deuren. Onder het raam zit een verwarming.

Qua bureau twijfel ik tussen de volgende 2 uitvoeringen. Wat denken jullie dat beter staat? Ik zou het bureau zo neer willen zetten dat ik met mijn gezicht naar de rechtermuur zit. Ik moet een printer kwijt kunnen (bijvoorbeeld op het hoekgedeelte of op het blok). Ik twijfel wat mooier uit zou komen qua indeling en ruimtelijkheid (bij het normale bureau is het blad een stuk groter).

optie 1: hoekbureau. Afmetingen blad: 1450 x 60. Afmeting kastgedeelte: 1450 x 40


optie 2: normaal bureau met ladeblok. Afmeting bureau: 160 x 80. Hierbij zou ik dan de printer op het blok zetten. Indien nodig het blok naast het bureau i.p.v. eronder.

2 likes

Wat is dat nou voor een klantenservice. Ik snap dat ze niet gelijk een antwoord hebben, maar dit kunnen ze best uitzoeken. Al verbaast het mij ook niet van Fonq. Hoor daar wel vaker slechte verhalen over de klantenservice.

2 likes

Een vriendin heeft een slaapbank van hier https://bx.eu/nl/slaapbanken en die zit echt superlekker. Maar volgens mij kan je dat weer niet in een winkel proberen inderdaad

3 likes

Ja dat durf ik dus niet aan. Niet met een gewone en niet met een slaapbank. Hoe doen anderen dat als ze online een bank bestellen ?:sweat_smile:

1 like

In Amsterdam zit een speciaalzaak voor slaapbanken. Heet Easy Living. Niet goedkoop.
En Ikea heeft ook een aardig assortiment. En dat kun je hoezen voor krijgen als je een andere kleur wilt.

1 like