Wij hebben een keukenkraan in het badkamermeubel. Dus zon kraan die je kan uittrekken. Zou het iedereen aanraden.
Is ook wel weer zo. Misschien is mijn frustratie dan toch vooral dat we er twee hebben
Iemand hier ervaring met een fijn programma om je huis te visualiseren (zowel 2D als 3D)? Ik ben nu bezig met Roomstyler maar ik kom er niet uit.
Wow wat een bank. Ik zou denk ik gaan voor een licht roze ronde kussentje, een beetje zo’n kleur als ook in de bank zit. Dat klopt wel met haar omschrijving en past denk ook wel bij de bank.
Ik weet niet of je bij een IKEA in de buurt woont, maar daar zag ik een roze, rond kussentje en die hebben ze ook in die cognackleur die ook in de bank zit. Volgens mij zouden die er beide leuk bij passen.
Je hebt er zo een speciaal wipdingetje voor en dan is het megamakkelijk. Ik had als eerste eis dat mijn badkamer onderhoudsvriendelijk moest zijn en vind zo een rooster naast mooier echt beter schoonmaken dan zo een goor putje (blijft een vies werkje natuurlijk). Dus ook een normale wasbak ipv waskommen (de onderste rand is vaak echt ranzig bij mensen want lastig schoon te maken).
Voor inrichting enzo of ook heel specifieke zaken aan je huis zelf? Ik vind floorplanner top!!
Niet helemaal een interieurvraag, maar ook niet echt een huizenvraag.
Wij gaan over 2 maanden verhuizen.
We hadden eerst bedacht op de 1e verdieping meteen de vloerbedekking eruit te slopen en er een goede vloer te leggen. Maar met de ruimte in de badkamer komen we er echt niet uit waardoor we nu een grote renovatie binnen 2 jaar overwegen waarbij we echt kamers willen verplaatsen (over dit deel hoef ik geen advies).
Nu is dus m’n vraag. Zouden jullie voor die maximaal 2 jaar (en we hopen eigenlijk 1 jaar) de vloer vervangen en het behang eraf halen en verven? Of het behang laten zitten en er wel overheen verven?
Als we de vloerbedekking laten zitten willen we het wel laten reinigen. Iemand ervaring met een bedrijf daarvoor vragen? Of is dat zelf te doen?
Ik heb 1 x met zo’n stoomreiniger gewerkt en heb er nog steeds spierpijn van voor m’n gevoel maar ik was toen ook 37 weken zwanger en nu niet.
Ik zou de vloer laten zitten en als je de boel boven gaat aanpakken, meteen de vloer meenemen.
Ik heb zelf een hekel aan vloerbedekking waardoor wij alles er meteen uitgehaald hebben en laminaat hebben laten leggen, met het idee dat we toch pas over paar jaar boven gaan verbouwen. Nu gaan we alleen volgend jaar al boven aan de slag, waardoor we met de vloer niet helemaal lekker uitkomen en dat vind ik dus echt wel kut.
Dus als je toch weet dat je over max 2 jaar aan de slag gaat, zou ik niet dezelfde fout als ik maken.
Ik denk ook dat het heel erg ligt aan de kwaliteit van de vloerbedekking die er nu ligt. Ik zou me ook een half/half situatie kunnen voorstellen, dat je de vloerbedekking uit je eigen slaapkamer haalt en daar goedkoop laminaat of nieuwe vloerbedekking neerlegt. Gewoon voor je eigen hygiene. En dat je de vloerbedekking in de hal en andere kamers laat liggen, en wel reinigt, met het oog op de komende grotere verbouwing.
Zou het echt grote verspilling vinden om een vloer te vervangen. Hooguit een keer latexen. Meer hebben wij echt niet gedaan in ons klushuis.
Iemand ervaring met het maken van een lichtplan? Wij zitten midden in een grote verbouwing maar vind het zoooo lastig om te bedenken waar we lichtpunten willen. Waar spotjes, hoeveel dan? Waar de rest? Vind een muurlamp heel mooi maar waar dan?
Ik ben hier ook mee bezig en vraag dit voor m’n verjaardag, maar ik vind alles zo duur! Ook posters van een flink formaat zijn al gauw €100-€150.
Ik woon hier al zes jaar met een kale muur dus het mag nu echt wel een keer, maar er zijn ook zo veel mogelijkheden.
Floorplanner is een aanrader!
Ik vind dit niet-dieren-behang wel leuk:
EDIT: maar ook wel te druk naar jouw smaak misschien haha
Tipje, via etsy digitale print kopen en deze via drukwerkdeal op canvas laten afdrukken. Wij hebben echt een enorm formaat voor €60 laten drukken op die manier.
Etsy kan ik nog wel eens kijken, daar was ik het bestaan een beetje van vergeten. Ik wil het alleen wel in een lijst hebben, dus daar zal ik dan wel rekening mee moeten houden in de prijs.
Misschien bij de kringloop een groot schilderij of een lijst zoeken en daar later een etsy print indoen? Daar ataan nog wel eens goedkoop echt grote lijsten!