Mijn partner en ik hebben een nieuwbouwhuis gekocht in een project en daarin konden we best veel zelf bedenken (dus ook geen standaard keuzelijst, we konden met de architect overleggen wat we wilden en of dat kan/binnen het beeld paste). Zo hebben we bijvoorbeeld ramen met houten kozijnen en roedes, best veel tijd aan de gevel besteed en we hebben een vide laten maken tussen keuken (begane grond) en woonkamer (1e). Hebben er nu al meermaals mensen (bijv. bouwlui van een project verder op) in onze straat naar ons huis staan kijken omdat ze het zo mooi vinden! En gisteren werd de vloer voor de keuken (kleine terracotta tegels) en de rest van het huis (lamelparket) geleverd en werden we aangesproken door bouwlui van de buren dat ze het zo gaaf vinden, die tegels en echt hout. Echt leuk dat al die keuzes die we maken nu eindelijk bij elkaar komen en dat het zo mooi is en wordt als we zelf hoopten, en het doet er natuurlijk niet toe maar het is toch heel leuk dat mensen er ook echt wat van zeggen
Not so humble brag maar ik ben blijkbaar heel trots en wilde dat kwijt!