Interieurtopic #4

Ik heb een tijdje geleden voor t eerst gebehangd (behangen?). Was goed te doen! Heel huis is wel veel werk haha ik hoefde maar één wandje dus dat was nog leuk. Het is niet moeilijk maar gewoon gepriegel en geprul.

3 likes

Nuh, is niet heel lastig. Eerste wandje is even wennen, daarna kom je er wel in.

2 likes

We waren er al lekker snel uit vandaag :heart_eyes: het wordt de vloer aan de linkerkant (met band zonder bies, dank voor de tip nog @anon86562306 ):

Super fijn dat we het mee naar huis mochten nemen. In de vloerenzaak wilden we namelijk voor de rechtste vloer gaan maar thuis bleek die andere dus veel mooier te staan bij onze meubels!

En de keuken gaan we waarschijnlijk laten wrappen in deze kleur:

Nu al zin om te verhuizen :heart_eyes:

59 likes
Voor

Precies waar het houten huisje stond is ons huis geplaatst.

Bouwen

Het huis werd zo geleverd met alleen de buitenmuren. Aan de binnenkant moest alles nog gebeuren.

Hier hebben we de zolder gemaakt en het plafond op de 2e verdieping. Dit is de eerste muur die we gemaakt hebben, rechts is de badkamer

Resultaat:

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om wat foto’s te maken van ons huis. We hebben aan de binnenkant bijna alles zelf gedaan (behalve de riolering en de tegels in de wc en badkamer). Het stucwerk heb ik in mijn eentje gedaan en ben zeer trots op het resultaat :laughing:.

Ik had twee polls gemaakt voor het keukenblad en de vensterbanken, uiteindelijk hebben we gekozen voor ‘lemon ice graniet’ voor het keukenblad en ‘jura grey kalksteen’ voor de vensterbanken, met beide keuzes ben ik echt super blij!

257 likes

Wow!!
Met name de badkamers vind ik heel mooi geworden!
Dus je hebt voor het 1st gestuct en dat in de hele woning (incl plafonds) alleen gedaan!?
Geniet ervan

6 likes

Super mooi gedaan!

4 likes

Wow echt super mooi!

5 likes

Wat super cool!! Die omgeving :heart_eyes: en wat vet dat je helemaal zelf hebt gestuct!

1 like

Wauw! Jij woont niet in Nederland denk ik? Wat een gaaf plekje om een huis te bouwen en wat hebben jullie toffe keuzes gemaakt! Ben heel erg fan van het stukje eetkamer, je tafel lamp stoelen en de raampartijen :heart_eyes:

4 likes

Dankjewel! En ja, ik had nog nooit gestuct, maar ben begonnen met het afwerken van de gipsplaten in de meterkast (niet echt belangrijk hoe het er daar uit ziet) om te kijken of dat goed ging. Daarna ben ik verder gegaan met het hele huis. Uiteindelijk zitten er wel een paar scheurtjes op sommige plekken, en er zijn ook wel wat imperfecties, maar die zie je eigenlijk niet met normaal daglicht. En het is makkelijk te repareren met wat stuc, schuren en dan eroverheen verven, dus misschien dat ik dat ooit nog ga doen.

@the.rebel.club Inderdaad niet in Nederland, dankje!

9 likes

Wow wow wow!!! :heart_eyes:

2 likes

Wat een geweldig huis op een geweldige plek! :heart_eyes:

4 likes

Wow wat ontzettend mooi!

2 likes

Naast een prachtig huis, wat een geweldige locatie :heart_eyes: Dat is echt mijn droom, geweldig!

2 likes

Die keuken is echt groot, heel mooi!

2 likes

Amai super mooi!

3 likes

Prachtig! Wat voor huisje was dat op die eerste foto?

1 like

Wow wat cool dat je zelf zoveel hebt gedaan! Zal ook veel geld bespaard hebben zeg en ziet er keurig uit. Waar is je eettafel trouwens van?

5 likes

Wauw, wat een compliment!

@Snork Het was een zomerhuisje van mijn vriends familie, maar al jaren niet meer gebruikt

@Bunnyslippers Dankje! We hebben inderdaad heel veel bespaard. De tafel is van Jotex ASPELUND eettafel 90x270 cm - Bruin - Meubels | Jotex

5 likes

We zijn voor deze kleur gegaan, dus nog bedankt voor je tip :grinning: