Interieurtopic #4

:joy:

11 likes

Haha damn you autocorrect! @Babka , sorry!

2 likes

Ik ben op zoek naar inspiratie om de muur in de keuken waar nu behang op zit te veranderen. Ik heb nog geen idee of dit opnieuw behang moet zijn, een mooie kleur verf, misschien (gedeeltelijk) lambrisering… Ben benieuwd wat jullie zouden doen.

Foto is weg

2 likes

Behang verwijderen en verven, misschien wat planken installeren en die aankleden?

2 likes

Een neutrale kleur verven en dan een mooi schilderij ophangen?

3 likes

Weet jij of dit ook op relief-tegels wil? Zou een mooie tussenoplossing zijn voor onze keuken!

2 likes

Ik zou dus zoiets maar dan in plaats van een schilderij een lijst op de muur en dan het binnen gedeelte met een schilderij/behang.

3 likes

We hebben vandaag de verflaag over de primer gedaan en het is sowieso een stuk lichter en matter en heeeeel mooi :star_struck:

8 likes

Nice!!! Ik vind het altijd veel rustiger staan als alles dezelfde kleur is, ipv colorblocking vlakken (wat je hebt als je plafond zn eigen kleur blijft)

2 likes

Ja dat vind ik op zich ook! Ik wilde ook echt niet één muur in een kleur bijvoorbeeld, maar kan mij nog steeds wel voorstellen dat het plafond in een tint lichter wel mooi was geweest. Dus niet een groot contrast maar nét iets lichter.

Maar het is sowieso heel erg mooi geworden :heart_eyes: zo veel werk verzet vandaag. Nu de rest van het huis nog :joy:

6 likes

Niet met deze, maar kan je Sandy Beach van Flexa wel heel erg aanraden voor een hele ruimte!

2 likes

Iemand tips voor een betaalbaar bed(frame) van hout, minimalistisch maar wel stevig en met lange houdbaarheid???

vind zoiets wel mooi maar lees vooral slechte recensies

3 likes

Ik zie bij de kringloop regelmatig Auping auronde bedden staan voor een goede prijs. Dat zijn stevige bedden van goede kwaliteit die lang mee gaan.

3 likes

Wij waren hier ook naar op zoek maar ik vond alles of te duur of matige kwaliteit. Uiteindelijk zijn wij naar aanleiding van plaatjes op Pinterest uitgekomen bij een houten bed met goede lattenbodem van… Ikea :sweat_smile: Het is de Ikea Tarva en je kunt hem ook erg leuk zelf met DIY nog mooier maken, maar met het juiste beddengoed is dat eigenlijk niet nodig vind ik.

3 likes

ja die had ik al in het vizier! maar vind het hoofdbord/frame niet zo mooi :frowning:

Dit is súper afhankelijk van het licht in je huis, ik zou echt een aantal testers op de muur smeren om een kleur te kiezen of van die kleurstaaltjes ophangen. Kan hier zeggen kleur x is bij mij prachtig maar dat zegt weinig over hoe dat bij jou uit gaat pakken.

4 likes

Omdat ik echt niet uit de verf voor mn keuken kom heb ik even advies nodig van jullie!!

Op de linker muur komt dit behang (alleen deze is in het echt meer burgundy/goud):

Recht zijn dus die tegels.

Heb wat testers gehaald, wat denken jullie?

• Meest links
  • Midden van boven
  • Meest rechts boven
  • Links onder
  • Rechts onder
  • Anders!!

0 stemmers

1 like

Zou eerder een okertint doen dat matcht met het goude ipv een roze tint dat net niet matcht met zowel de tegels als het behang.

Zie nu veel stemmen voor die rechtsboven, maar dat is een mega koele tint terwijl de tegels en behang juist warm zijn. Vind dat zelf echt enorm mismatchen.

40 likes

Ja snap ik! Ik denk dat ik dan toch ga wachten tot het behang erop zit!

2 likes

Gaat dat mismatchen of heft het elkaar een beetje op? Als tegenhanger.
Ik heb ook gekozen voor rechtsboven. Anders wordt het te warm en goud, maar ik snap je punt. Ik denk daar eigenlijk nooit over na bij combineren van kleuren (koel/warm), want denk zonlicht schijnt erop en warmt het ook een beetje op? Haha geen idee of het zo werkt

5 likes