Interieurtopic #4

Misschien slipper satin van farrow and ball? Die is wit met grijs en groen er in

4 likes

Strong garlic van Lab is heeeeeeeeel licht roze. Zal goed staan bij je behang. Ik heb het zelf in huis gecombineerd met een zachtgroene brede baan op de de muur. Ik schat dat het met saliegroen ook mooi is.

3 likes

Niet met deze lamp, maar laatst wel een andere lamp bij hun gekocht. Heel tevreden, goede kwaliteit en de groene kleur kwam heel goed overeen met de product foto’s.

4 likes

Het behang lijkt juist best een koele ondertoon te hebben dus ik denk dat dat wel mooi past (maar dat is misschien alleen het plaatje, in het echt kan het anders zijn). Maar ik vind zelf ook bijv okergeel of oranje goed passen bij lichtroze. Vooral zorgen dat het roze niet teveel naar paars neigt of te knal is, want dan wordt het te barbie denk ik haha

5 likes

Heeft iemand ervaring met Sentimo? :grimacing:

3 likes

Ja! Wij hebben een radiator ombouw via sentimo. Makkelijk in elkaar te zetten en goede service. Een onderdeel was iets mis mee, daar kregen we een nieuwe voor opgestuurd.

4 likes

Ik wil gordijnen bestellen voor in de slaapkamer dus ik wil dat ze (gedeeltelijk) verduisterend zijn. De gordijnen zelf zijn mosgroen, welke kleur zouden jullie de verduisterende kant doen? Zwart vind ik een te groot contrast maar van de kleurstalen op de karwei site word ik ook niet wijzer :smiling_face_with_tear: Iemand enig idee?

1 like

Bedankt! Ik kan dat dus echt niet zien, dat dat behang een koele ondertoon heeft. Maar ik ben daar dan ook erg slecht in, vandaar dat ik zoveel moeite heb een kleur uit te kiezen.

2 likes

Mooi kastje! Ik wil zelf bestellen bij Spuitbus-400ml NSCS hier kan je zelf een kleurcode aanleveren, maar ik heb zelf nog niet de goede kleurcode gevonden voor de kleur blauw die ik wil, heb dus geen ervaring met de webshop/kwaliteit etc

4 likes

Ik vind het ook een warm behang :stuck_out_tongue_winking_eye: beetje terra achtig en lijkt toch een gouden zweempje op te zitten ofzo

3 likes

Haha ja nogmaals, geen idee of het in het echt ook zo is, maar met dit plaatje:

image

Zie je dat ie meer lijkt op nr 2-nr 3 van cool dan op nr 2-nr 3 van warm? Veel mensen denken dat alle bruin/goud/geeltinten altijd warm zijn, maar dat is niet per se zo!

10 likes

Oh ja in het plaatje zo wel precies die kleur ja! Vind het verschil tussen pink of peach based wel heel lastig om te zien zo op een scherm, zou zelf die op een na rechtse kleur eigenlijk meer peach based noemen dan pink. Maar kan zo aan instellingen op m’n telefoon liggen natuurlijk, of aan mijn ogen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wij hebben er ook een hangen, ben er super blij mee! Vind ze wel wat prijzig, dus wij hebben er toen bewust maar één gedaan. Nu wil ik alle andere verwarmingen ook doen, maar :money_mouth_face:.

5 likes

Super! Daar ga ik eens kijken, dankjewel.

4 likes

Interessant dit! Ik dacht dat ook altijd, dat alle bruine/aarde tinten vanzelf warm zijn. Hij lijkt idd meer op de kleur van het onderste rijtje.

2 likes

Ja! Alle verwarmingen in ons vorige huis mee laten doen. Ook een hele lange radiator, die buiten de standaard maten viel. Alles werd keurig geleverd, alle maten klopten, geen beschadigingen. Heel tevreden en het zag er duizend keer beter uit!

2 likes

Ik heb ook Dimity in mijn halve huis, maar heb daar echt spijt van omdat ik het juist wel te gelig vind! Waarmee heb jij het gecombineerd? Misschien kan ik daar nog iets mee, want probeer mijn vriend al 1,5 jaar te overtuigen om iets anders te doen😅

@Hallows ik zou echt gaan testen en dan ook echt op de muur die je wil verven. Wij hadden het op een wit a4tje gedaan en die op de muur gedaan, maar dat was echt niet hetzelfde.

1 like

Testen op een simpel canvas (Action bv) werkt wel goed!

1 like

Ik heb holly hock van little greene. Hele licht roze kleikleur, staat denk ik mooi bij dit behang en het saliegroen!

2 likes

In een vakantiehuisje waar wij waren had het bed een soort ombouw.
Ik heb hier even in een willekeurig plaatje van een bed getekend wat ik bedoel.
Ik vond het echt heel fijn want kon m’n kussen goed vast leggen en je kon het hele matras gebruiken zonder bang zijn om uit bed te vallen. Ik vond het ook lekker om ergens tegenaan te liggen. Zo knus.
Nu wilden we thuis toch al een nieuw bed maar ik kan nergens zoiets vinden. Weet iemand nog wat om op te zoeken of misschien zoiets gezien? Ik heb gezocht op ledikant, verhoogd bedframe, verlaagde matrasinzet, verlaagde bedbodem, bedombouw, verhoogde bedranden en allerlei varianten maar niks gevonden.

3 likes