Interieurtopic #4

Hmm ja, zou wel mooi zijn met een accent van Brinjal!

2 likes

Jaaa brinjal is mooi, die heb ik in de keuken op alle muren. Toen ik op pinterest daar foto’s van zag wist ik meteen dat ik 'm wilde hebben.

3 likes

Ik had een mooie farrow and ball kleur uitgekozen, maar blijkbaar zijn niet alle kleuren vrij gegeven om bij gamma te mengen :sob:

1 like

Vaak bij andere bouwmarkten wel en anders denk ik dat het wel kan via verfwinkel.nl. Bij mij kon Gamma ook niet alles mengen maar heb daar alles besteld wat ik wilde.

2 likes

Oh goede tip! Ik zou alleen eerst een sample willen dus dan moet ik die eerst kopen! Ik heb nu iets in dezelfde richting gekozen, maar op de muur valt het erg tegen. En ik krijg het op foto niet goed zichtbaar, dus om hier advies te vragen is ook niet handig.

Heb ondertussen al 8 verschillende testers op de muur zitten :joy:

Volgens mij heeft @Lula dit gedaan!

2 likes

Oeh, ben heel benieuwd! Wil je een foto delen? Ik ben bang dat een groot stuk Brinjal bij mij te donker wordt.

2 likes

Je kan bij verwinkel ook kleine potjes bestellen, als je zoekt op tester krijg je kleine potjes van Sigma die je kunt mengen (en in aanbieding).

2 likes

Yes… wij hebben dit gedaan! Ofja, mijn vader. Hij heeft een ochtend een training gedaan bij zo’n bedrijf wat de beton cire verkoopt. Wat wil je weten?

1 like

Oh tof!! Waar heeft hij die training gevolgd? Dat klinkt wel goed om te doen haha. En had je ook tegels als ondergrond of iets anders?

1 like

Ik heb al even gezocht maar kon het niet vinden. Ik heb ooit die vraag ook gesteld en er was een forummer die dit had gedaan. Geen echte beton cire, maar iets dat er op leek. Dat kon je gewoon redelijk makkelijk aanbrengen. Zij had het ook in de badkamer gedaan.
Dat zou al wel een paar jaar geleden zijn, ik zoek vandaag nog even.
Edit: gevonden, maar deze granny lukt het niet om te linken. Het is in het 2e interieurtopic en ik heb het gevonden door te zoeken op beton cire

3 likes

Je moet op de drie puntjes en dan het koppelteken bij iemands post klikken en dan op kopieer

2 likes

Heeft iemand ervaring met een pvc vloer van Belakos? Ik heb de Palazzo visgraat xl 72 of 77 op het oog.

3 likes

Oh toevallig! Wij gaan de 72 leggen dus ben ook benieuwd :grin:

Hahah dan heb ik je verwisseld met Miep. Excuus.

2 likes

Ik weet niet waar in de badkamer je het wilt aanbrengen, maar de douche is in ieder geval geen aanrader. Bij ons is het helemaal gaan afbladderen/schimmelen

3 likes

Ik krijg over 2 weken de Palazzo visgraat XL 74. Twijfelde tussen de 74 en 77, maar vond de 77 net wat geler ogen, dus uiteindelijk toch voor de 74 gekozen (de 72 vond ik zelf iets te ā€˜druk’). Het verschil is eigenlijk mega klein denk ik, dus ben heel benieuwd. Zal proberen eraan te denken even een update te geven als ie ligt!
Ik mocht overigens wat van die staaltjes uit de winkel even mee naar huis nemen, dat vond ik ideaal want vond de vloeren (met name de kleur) echt wel heel anders toen ik ā€˜m thuis had liggen t.o.v. in de winkel. Dus mocht je ergens gaan kijken zou ik zeker vragen of dat mag.

1 like

Wij hebben 72 in gewoon rechte planken via luxuryfloors. Heel blij mee! Maar hebben het pas sinds deze zomer dus nog niet zo lang.

1 like

Kun je niet de voegen laten vervangen? Dat is een makkelijk en goedkoop werkje, zeker als het alleen bij de douche moet gebeuren, en maakt veel verschil.

4 likes

Ik heb sinds een paar maanden 72 liggen, ben er erg blij mee!

5 likes