Interieurtopic #4

Wat super cool!! Die omgeving :heart_eyes: en wat vet dat je helemaal zelf hebt gestuct!

1 like

Wauw! Jij woont niet in Nederland denk ik? Wat een gaaf plekje om een huis te bouwen en wat hebben jullie toffe keuzes gemaakt! Ben heel erg fan van het stukje eetkamer, je tafel lamp stoelen en de raampartijen :heart_eyes:

4 likes

Dankjewel! En ja, ik had nog nooit gestuct, maar ben begonnen met het afwerken van de gipsplaten in de meterkast (niet echt belangrijk hoe het er daar uit ziet) om te kijken of dat goed ging. Daarna ben ik verder gegaan met het hele huis. Uiteindelijk zitten er wel een paar scheurtjes op sommige plekken, en er zijn ook wel wat imperfecties, maar die zie je eigenlijk niet met normaal daglicht. En het is makkelijk te repareren met wat stuc, schuren en dan eroverheen verven, dus misschien dat ik dat ooit nog ga doen.

@the.rebel.club Inderdaad niet in Nederland, dankje!

9 likes

Wow wow wow!!! :heart_eyes:

2 likes

Wat een geweldig huis op een geweldige plek! :heart_eyes:

4 likes

Wow wat ontzettend mooi!

2 likes

Naast een prachtig huis, wat een geweldige locatie :heart_eyes: Dat is echt mijn droom, geweldig!

2 likes

Die keuken is echt groot, heel mooi!

2 likes

Amai super mooi!

3 likes

Prachtig! Wat voor huisje was dat op die eerste foto?

1 like

Wow wat cool dat je zelf zoveel hebt gedaan! Zal ook veel geld bespaard hebben zeg en ziet er keurig uit. Waar is je eettafel trouwens van?

5 likes

Wauw, wat een compliment!

@Snork Het was een zomerhuisje van mijn vriends familie, maar al jaren niet meer gebruikt

@Bunnyslippers Dankje! We hebben inderdaad heel veel bespaard. De tafel is van Jotex ASPELUND eettafel 90x270 cm - Bruin - Meubels | Jotex

5 likes

We zijn voor deze kleur gegaan, dus nog bedankt voor je tip :grinning:

Wauw geweldig! En tof om de before en afters te zien! Ik ben benieuwd in welk land dit is! Zweden?

Het doet me heel erg denken aan het zelfgebouwde huis van Derek Shepperd en Meredith Grey (:love_hotel::yum:) door die omgeving en de ‘open’ plek in het bos! Toffff

9 likes

Dankje! En ja, goed geraden :smiling_face:

1 like

Gaaf! Veel geluk in je mooie huis :hugs:

2 likes

Nou, ik heb een aantal rollen zwarte hout-print meubelfolie gekocht om mijn sociale huurwoning keuken van te pimpen. Ik word helemaal ziek, zwak en misselijk van hoe het er nu uit ziet, dus ik ben benieuwd wat voor een klus het gaat worden!

1 like

huh

6 likes

Iemand een goede tip voor een mooie deurmat? Binnen, bij de achterdeur naar de tuin. We hebben een parket-vloer in licht eiken en ik vind het eigenlijk sowieso zonde om een deurmat te hebben liggen, maar we gaan vaak achterom via de tuin naar binnen dus lopen anders nat en zand mee naar binnen…

4 likes