Lxmatten heeft hele mooie vind ik!
En Westwing heeft ook leuke die niet zo duur zijn als lxmatten. ik vind deze wel leuk
En een buitenmat? Kijk eens naar een schoonloopmat voor buiten.
Ik vond het ook stom om daar een mat te leggen omdat de achterdeur direct in onze keuken binnenkomt. Er ligt dan zoān vierkant vlak en dat vond ik niet mooi. Dus heb nu de halfronde juten deurmat van H&M Home gekocht! Past heel goed
LX Matten, prijzig maar zo mooi. Staat op mān interieur wishlist haha!
Dit is een slecht topic voor mij, ik hou van interieur en wil nu ook graag twee van die LX matten! Alhoewel ik ze wel erg gehyped vind door allerlei influencers. Maar ze zijn wel mooiā¦
Hebben juliie led kaarsen of waxinelichtjes? Ik zoek ECHT mooie led kaarsen. Welk merk hebben jullie?
Ohh de houten vloer ligt en ik vind het zó ongelooflijk mooi! Echt nog veel mooier dan ik mij had kunnen voorstellen en ook mooier dan op fotoās haha. Ik neem als het even kan nooit meer nep hout. Als het goed is wordt de bank ook geleverd straks dan zal ik wel een foto delen
Ben benieuwd! Ik zat laatst ook te denken, als ik ooit moet kiezen zou ik 100% gaan voor een echte houten vloer, al is het met restpartijen of tweedehands. Samen met goede lampen maakt een mooie vloer zo ongelooflijk veel verschil. Ik zag dat je je fotoās verwijderd had maar vond je andere vloer ook heel mooi
Wij hebben de echt houten vloer laten liggen omdat we er zo verliefd op waren maar ik zou zelf nooit meer voor hout gaan. Het is zoveel onderhoud, heb dat stuk echt ontzettend onderschat. Rubberen schoenzolen zijn mijn nachtmerrie want die trekken strepen die je niet wegkrijgt. En ik denk dat als hier straks een kind rondloopt de vloer er met 2-3 jaar niet meer uitzietš zo jammer want het is zóo mooi.
Oh dat is balen van die rubberen strepen! Ik loop zelf niet met schoenen over mijn (huur) houten vloer maar hij ziet er verder wel echt doorleefd uit. Maar heel eerlijk: ik vind een gebutste houten vloer alsnog veel mooier dan een ānetteā pvc of laminaat.
Hoeveel onderhoud hebben jullie er aan? Ik dacht 2x per jaar in de olie en verder normaal onderhoud. Ik ben ook benieuwd hoe onze vloer gaat ālevenā, met twee katten, een hond en op termijn misschien ook wel een kind. Toch denk ik dat ik een houten vloer met krassen, deuken en vlekken nog mooier vind dan een nep houten vloer. Maar misschien piep ik over 2-5 jaar wel anders
Je moet eens proberen met een kleurloze gom, even op een minder zichtbare plek testen maar dit deden ze bij ons altijd. Schoenen uit als je thuiskomt, kan ook heel veel helpen.
Met ongelukjes van je huisdier zou ik wel oppassen. Die moeten echt zsm weg anders krijg je zwarte vlekken. En idd 2 jaar onderhoudsolie. Maar ik ben daar 2 dagen mee bezig omdat ik het met de hand doe. Had er blauwe knieeen vanš¬ al met al blijft het prachtig, en hoort een houten vloer zeker te leven. Maar ik hebber toch meer moeite mee dan ik in eerste instantie dacht. Wel echt hartpijn als we de vloer er ooit uithalen hoor.
Waarschijnlijk klink ik nu als een barbaar maar mijn houten vloer zet ik niet 2x per jaar in de olie. Ik heb geen kinderen maar wel een hond en desondanks ziet de vloer er toch mooi uit. Enige wat we hebben gedaan is een onderhoudsolie van Osmo gebruikt voordat onze hond kwam zodat de vloer beschermt was tegen ongelukjes.
Ja ik moet ook nog maar zien hoe vaak ik het ga doen hoor ben op zich geen held in het huishouden etc. Maar ga het wel proberen!
Haha nee same, wij wonen hier nu bijna 4 jaar en de houten vloer lag er al. Ik heb tot dusver alleen een paar plekjes bijgewerkt met olie. Dit voorjaar wil ik de vloer wel helemaal laten schuren en lakken. De woonkamer ziet er nog prachtig uit, maar in de keuken begint de vloer wel kaal te worden.
Ik woon al 8 jaar met mijn kat in mijn huurappartement met houten vloer en heb er nog nooit wat aan gedaan Ziet er nog steeds prima uit ook, maar ik doe mijn schoenen ook gewoon uit als ik binnenkom, en evt. bezoek ook.
Ik vraag mij al lang af: stel je moet een nieuwe vloer en je woont er al en de vloer is doorgelegd in het hele huis/appartement, hoe vervang je die dan? Laat je het hele huis leeghalen, waar moet dat dan heen . Asking for myself voor over X jaar haha
Ja eruit halen en in een busje naar de stort brengen! Of een container huren die dan bij huis opgehaald wordt
Ik denk dat ze bedoelt waar dār meubilair heen moet
Ligt aan de soort vloer⦠je kan heen en weer schuiven met meubilair en dan eerst de ene helft doen. Of als je tuin hebt, daar even neerzetten.