Oh, heel gave kleur zo! En toch juist leuk om iets te hebben dat niet iedereen heeft Ik vind het er iig heel leuk uitzien allemaal, ook op je vorige foto, tenminste geen dertien in een dozijn VT-wonen huis
Leuk! Absoluut niet teveel kleur, had zelf de muur ook nog een kleurtje gegeven haha.
Ja, ik heb hier nog nergens geschilderd, omdat dat nog niet in het budget past. Ik moet wat dingen renoveren en ik ben naar hier verhuisd zonder iets van meubels, dus dat heeft voorlopig prioriteit . De muren zijn nog heel kaal, maar dat komt (ooit) nog.
Oh op mijn scherm leek je muur lichtblauw maar zie nu dat dat niet zo is! Lijkt me wel cool bij je gele stoelen
Ben wel benieuwd of je uiteindelijk voor deze kleur bent gegaan?
Heel leuk! In ons huis hebben we veel in lichtgrijs, zwart, hout, cognac en legergroen (dit klinkt zo echt niet mooi maar qua combi maar is het op zich wel haha). Maar ik wil wel eigenlijk graag wat meer kleur in ons interieur maar ik weet gewoon niet zo goed waar of hoe te beginnen. Ik dacht eerst met accessoires maar als ik nu ineens dingen in geel, felblauw, roze, oranje etc. ga kopen dan voelt het zo misplaatst binnen de rest van ons interieur.
Vindt bijv het interieur van Leonie ter Veld heel leuk, zeker qua accessoires, maar zie gewoon echt niet hoe ik dat kan introduceren in ons huidige interieur.
Mijn mintgroene muur gaat plaatsmaken voor een saaie beige kleur Ik heb altijd in al mijn huizen en kamers een mintgroene kleur op mijn muren gehad, maar hier in de woonkamer pakte het heel kil uit helaas. Het voelt soms net een ijssalon. Dus nu hoop ik dat ik het wat warmer en rustigee kan maken met 1 van deze kleuren. Normaal gesproken vind ik een kleur kiezen niet moeilijk, maar nu wel pff…
Die bruine tintjes links zijn mooi vind ik!
Ja vind ik ook! De middelste had ik gekregen van een buurvrouw die toevallig ook aan het verven was, maar die vind ik allemaal te grijs.het wordt nu beetje te donker om goed een keuze te maken, maar ik twijfel tussen de bovenste 2 aan de linkerkant. Dat is sandy beach en gentle sand van Flexa.
Het was natuurlijk veel meer werk dan we dachten maar onze keukenvloer zit er in! Nu de keuken nog, daar gaan we morgen aan beginnen.
Ben echt super blij met het resultaat!
(@Bunnyslippers)
Foto weg
Ik ben mijn gang aan het inrichten, maar wat is nu een goede oplossing om je (laptop)tas te zetten?
Schoenenkastje waar deze op kan staan? Of een bankje oid waar je ook op kan zitten om je schoenen aan te doen waar je m op kan zetten?
Die vloer
Nee uiteindelijk viel hij in de woonkamer te geel uit. Ik ben op aanraden van hier voor hollyhock van little greene gegaan en die is perfect.
In de bijkeuken hebben we trouwens wel nog gentle sand en daar is hij heel mooi en warm! Maar die kamer is op het noorden, het hangt dus echt zo van het licht af.
Ik heb zelf eerst mijn blauwgroene zetel en roze bank gekocht, daarna gekeken op Pinterest en zo een beetje een basis-kleurenpalet gekozen waarvan ik wilde vertrekken om een beetje een idee te hebben. Niet om heel hard aan vast te houden, maar wel om een beetje houvast te hebben dat het niet heel random wordt. Ik denk dat het helpt als een aantal kleuren terugkomen.
Ik denk dat je met accessoires en kussens/kleedjes wel al veel kunt doen, eigenlijk, als het niet 1 los ding is tenminste (of meteen 1 muur in een accentkleur schilderen ). Met de kleuren die je opnoemt zijn oranje en geel wel mooi (moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik me bij cognac moet voorstellen, haha, is dat wat oranje-achtig?).
(Bij deze foto’s doel ik vooral welke kleuren ze gebruiken in combinatie met de kleuren die je opnoemde, niet zozeer de manier waarop ze ze combineren.)
Ik weet niet of het hier moet of masterchef maar ik ben op zoek naar een leuk compleet servies. Liefst in een felle kleur
Er moeten platte en diepe borden bij zijn, kommen en mogelijkheid om aan te vullen met serveerschalen.
Hebben jullie tips?
Met cognac bedoel ik bijv. de eetkamerstoelen, wij hebben zoiets:
Maar misschien moet ik inderdaad beginnen met oudroze en okergeel, dat ziet er op die plaatjes wel mooi uit.
Ik vind het heel leuk!
ik vind het ottolenghi servies van serax best wel leuk maar misschien te schreeuwerig? Die lijnen van Pascale Naessens en Ann Demeulemeester zijn ook wel oke misschien.
Normaal probeer ik dit topic een klein beetje te negeren omdat ik door alle ideeën en inspiratie onrustig kan worden om van alles in mijn eigen interieur te willen veranderen. Maar nu gaan we verhuizen dus ben ik dit topic vol op door aan het scrollen en ideeën aan het opslaan haha
Ik ben bezig met de indeling van onze woonkamer en weet niet helemaal hoe ik vooral het zit/tv gedeelte moet gaan indelen. Misschien denk ik veels te moeilijk want het is een grote ruimte dus moet genoeg mogelijk zijn maar ik zie HET idee nog even niet.
De ramen zijn allemaal van het plafond tot +/- 75 cm boven de vloer. Tussen de 2 erkertjes zit een openhaard waar evt een tv boven zou passen aan de muur. In het roze heb ik even grof de nieuwe indeling van de leuken getekend.
Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeen!