Ja is speciaal iets, geen flauw idee eerlijk gezegd. Maar zitten ook 2 trappen leuningen bij in en verlichting. Overigens hebben we nu 1 gevonden voor 5,5. Nog steeds veel te veel geld maar goed de trap nu is echt een doorn in het oog en zonder leuningen ook nog is gevaarlijk.
Heb je een foto van je zoldertrap?
Wij hebben ook een kleine keuken en hebben van Ikea een Kungsfors wandreksysteem, vind hem erg handig want je kunt hem helemaal samenstellen zoals je wil. Misschien is dat iets voor aan de muur boven de radiator en de tafel?
Welke kleur moet onze muur worden?
Samenvatting
weg
- Links
- Midden
- Rechts
- Iets anders, nl
0 stemmers
Ik word helemaal gek van het staren naar die staaltjes
Wat is je prijscategorie?
Kijk eens naar Jab Anstoetz, Aristide en Misura. Die zitten rond 40-90 €/m² voor een tapijt op maat blind afgeboord, afhankelijk van de stofkeuze.
Nu ik je toch tref. Ik ben eigenlijk op zoek naar een drankkast (niet hoger dan 1,80 maar ook niet veel lager). Een deel mag glas zijn, maar liever niet teveel want er is wel zonlicht op de plek en dat is slecht voor de drankkwaliteit (zou dan daar vooral karaf etc neerzetten). En dan niet zo een massief blok hout. Ik vind het echt onmogelijk om te vinden. Ik vind alles lelijk, of de planken zijn niet hoog genoeg.
O, en het hoeft ook geen 10k te kosten natuurlijk.
Kleur en andere eisen vind ik lastig omdat er nog zoveel gaat veranderen in mijn woning. Iig meer modern/ art deco dan landelijk/ Rivièra maison.
Uiteraard zijn alle tips welkom qua winkels etc.
Als je de verwarming vrij wilt laten, en ook geen korte gordijntjes, kun je dan niet beter voor rolgordijn / plissé gordijn / jaloezieën kiezen?
Heeft iemand een gekleurd behangetje ergens in huis? Beetje in de Stijl van @scandinavischedisco zegmaar. Met veel kleur en abstracte patronen? Ik wil heel graag een gekleurd behang in de Hal maar ben bang dat het teveel kinderkamer gaat worden ben opzoek naar aanmoediging
Edit: ben weer ff gaan knippen en plakken
- Yay
- Nay
- Ik heb een ander idee, namelijk…
0 stemmers
Geen behang maar wel veel permanentere dingen in dat soort felle kleuren dus ik zou zeggen, doe het gewoon! Vind ik niks kinderkamer achtigs aan hoor, juist leuk.
doen! Het wordt m.i. pas kinderkamer-achtig als je het aan zou kleden met dieren, speelgoed en knuffels.
Jaaa kei leuk!! Zou ook mijn stijl zijn.
Ik heb de meest hysterische hal van de lage landen (of eigenlijk is het een hoekje omdat mijn vriend meer niet trok) en zeg dus ja altijd doen. Vind deze print eigenlijk ook gewoon heel normaal?
Heel erg leuk!
Sowieso doen! Als jij het tof vindt, wat maakt het dan uit als iemand anders het een kinderkamer zou vinden? Het is jouw huis toch?
En ben je het zat, dan verf je het of doe je ander behang, net zo makkelijk toch? Dat is een beetje mijn motto met kleur in huis, haha.
Om hier nog even op terug te komen: het kantoor blijkt een goed lichte kamer die best wat kleur kan gebruiken.
Dus het wordt Pale powder op drie muren, De nimes op 1 muur en dan Hague blue op de kozijnen
Heel het huis is straks F&B kleur in Wijnzol gemengd
https://www.al2.gr/product/ka-bera-009-highboard/
Ik vind deze prachtig. Hij is wel een stuk lager (138cm) en duur, maar geen 10k. Maar misschien is dit ook wel te massief voor je smaak.
Waar hebben jullie je gordijnen vandaan en zijn jullie tevreden (ook nog na enkel jaren)? Ik heb teruggelezen in de topics en zie veel tevreden reacties over Veneta en Kwantum, maar die hebben beide niet de juiste kleur en materiaal wat ik zoek. Dus ben nog verder op zoek!
Ik heb altijd wel goeie ervaring bij een winkel waar ze vaak behang, verf en vloeren hebben.
Kon altijd staaltjes meenemen naar huis voor een paar dagen