Wij hebben boven gordijnen van de Gamma. Beneden bewust 2x (na een verbouwing weer) gekozen voor de gordijnenbus. Ik weet niet waar je woont maar wij vinden dat ideaal, komen bij je thuis en je kan alle opties bekijken en bespreken. Qua soort, systeem en kleur, kun je direct in je interieur je keuze bekijken.
Wij hebben van de Hema, na 6 jaar nog steeds tevreden
Ben ik ook heel benieuwd naar!
Wij hebben duettes van Woninginrichtingaanhuis. Super tevreden mee, was duur maar de kwaliteit is wel heel goed. We hebben later voor twee kleinere ramen duettes van Veneta genomen en die zijn echt een stuk minder mooi afgewerkt.
Thansk voor de tip! Ga hier morgen eens langs denk ik. En heb een bult aan stofstaaltjes van de Gamma besteld
Wij hebben onze hierin laten adviseren! De vrouw van de man die onze elektra heeft geregeld had er een opleiding voor gedaan en we zijn er heel blij mee! Ze had ook een groot boek met superveel voorbeelden en opties en ook qua budget van alles wat. Misschien kun je eens rondvragen in je omgeving?
Wij hebben down-up/up-down plissé van doehetbudget en we zijn er heel tevreden over!
Ikea en Leen Bakker. Bij Leen Bakker heb ik ze op maat laten maken en was erg tevreden over die gordijnen.
Meteen weer even advies nodig. We zijn op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen en twijfel over de kleur.
In de woon/eetkamer komen deze kleuren op de muur:
We hebben een beige bank en deze eettafel.:
Dit is trouwens niet hoe het er bij ons uit ziet, bij ons is het een grote woon/eetkamer die meer open is dan de ruimte op deze foto.
En we twijfelen tussen roze of groene stoelen:
Wat zouden jullie doen?
- Roze
- Groen
- Geen beide, maar …
- Allebei leuk
0 stemmers
2 roze, 2 groene?
Had ik ook al aan zitten denken, alleen wil mn vriend dat echt niet en daar is hij heel stellig in.
misschien ook persoonlijke voorkeur maar ik denk dat houten stoelen het mooiste zijn! dit model misschien iets minder maar ik vind de kleur heel mooi staan
Ik zou ook denken aan iets in een houtkleur (beuken Cesca’s bijvoorbeeld) óf juist een fellere accentkleur in een ander materiaal dan stof.
Heb ik aan zitten denken, maar merk dat we daar allebei niet heel enthousiast van worden. We gaan binnenkort nog een rondje woonboulevard maken en dan zal ik eens extra op houten stoelen letten. Thanks!
Moet ook eerlijk zeggen dat ik houten stoelen vaak niet heel lekker vind zitten en we zitten graag lang aan tafel, dus comfort is wel echt heel belangrijk.
@Pastiche Oooh die Cesca’s zijn leuk! (nu mn vriend nog even overtuigen)
Omdat je muur dus beige/rood wordt zou ik voor groen gaan. Als je muur groen was gebleven zou ik voor roze gaan
Heel mooi!
Ik heb hele slechte ervaringen met de leenbakker. De draden hingen er nog aan & de linkerkant van het gordijn was +/- 20 cm korter dan de rechterkant
@jojo ik zag in het vorige deel van dit topic dat je een String kast hebt. Ben je daar nog steeds blij mee en heb je misschien een foto van jouw opstelling? Ik wil er zelf heel graag een en zoek wat inspiratie en ervaringen.
Ik heb er toevallig vorige maand eentje besteld! Witte vloerpanelen met walnoot planken, 2 bij 4 meter. Levertijden zijn wel lang, hij is nu gepland voor eind december. Wat voor een wil jij?