Mooi! Misschien K0.05.47 van Sikkens? Dat is wel meer het groen van de onderste plaatjes. Of is dat misschien wat te grijzig?
Misschien Yeabridge green van Farrow & Ball?
Tranquil Dawn van Flexa? Is meer het groen van het onderste plaatje
Wat een leuke!! Misschien kan je even van karton of een vuilniszak de afmetingen op de muur plakken? Dan heb je een beter idee vh formaat.
Ik denk juist mooi! Muurvullend. Maar het idee van een karton uitknippen en ff opplakken, of aftapen met schilderstape, is ook een goeie!
Als er geen gordijn voor hangt omdat ie naast een deur komt zou ik het mooi vinden.
Ahh zijn die kaartjes in een fysieke winkel te koop?
De museumshop van eye heeft er heel veel
omg gvd meen je dit? Ik heb vanochtend besteld met 7eu verzendkosten haha
Nou ja geen spijt haha
Ik ben op zoek naar een look a like van deze plantentafel of een van de andere uitvoeringen. Ben wel een aantal tegengekomen maar die zijn zwart en ik wil een lichte kleur.
Hij is van Ferm Living
Die van Fermob misschien? Ook wel prijzig, maar scheelt alsnog wel bijna €100
Dit is misschien ook een optie
Ik heb geen ervaring met een nieuwe vaatwasser kopen, maar als je bij Coolblue kijkt, ook zeker naar een ‘Tweedekans’ product kijken! Zo hebben wij 150 euro bespaard op een Miele wasmachine omdat die al uit de verpakking was geweest.
Ik had het niet verwacht maar ik ben echt heel enthousiast over onze ikea vaatwasser.
Ik ook! Maar wel pas twee weken in gebruik en kwam van geen vaatwasser, dus ik weet niet of ik een goed referentiepunt ben haha
Vaatwassers zijn volgens mij gewoon standaard maat hoor, ook bij IKEA! Hier iig ook goede ervaringen mee
Ik ook! Is ook eigenlijk een vaatwasser van Bosch begreep ik.
Ik dacht dat het altijd whirlpool was, maar misschien is dat nu anders
Volgens mij hebben ze die ook nog; 2 verschillende types waarbij de Bosch iets duurder is.
Hij heeft inderdaad exact dezelfde functies en knopjes als onze dure Bosch van hiervoor.