Vind spiced honey er nog het meest op lijken, maar mis dan net de warme kant van de kleur op mijn foto.
Misschien in deze lijn?
Ken deze lijn inderdaad, maar ligt er ook te ver sf helaas. Ben wel ook heel specifiem met dit soort dingenā¦
Sikkens Rijks Terra? Die is bij mij warm dus misschien het testen waard
Ik zou het meer richting de oranje dan de bruintinten zoeken met staaltjes
Ik zag pas ergens in de lange wand een grote/normale, en in het eiland een smal/normale gootsteen direct naast de inductieplaat. Ik zag eerst alleen die in het eiland en vond het apart, zoān smal ding daarin. Maar eigenlijk direct naast de kookplaat wel een handige oplossing voor als je snel iets wilt afspoelen.
Ik vind logistiek ook belangrijk; waar zit je vaatwasser en oven.
Ik ben eigenlijk benieuwd of het tegenwoordig logischer is om je inductie in het losse eiland te doen of toch aan de vaste wandš¤ Ik zie in huizen van alles voorbij komen!
Want in dit vraagstuk, zit inductie dan in eiland of vaste wand? @vaatdoek
inductie fornuis oven combi zit dan in vaste wand vanwege de afzuigkap.
Heeft iemand ervaring met zonwering (jaloezieƫn) wat tussen dubbel glas is ingebouwd? Ik vind het super mooi maar twijfel want als het stuk gaat moet het hele glas eruit.
Ik heb dit in mān badkamerraam, maar het zat er al in voordat ik hier ging wonen. Het zit er al minstens 5 jaar in en werkt nog steeds goed. Voordeel is ook dat je het nooit hoeft schoon te maken haha. Ik heb er nooit zo de meerwaarde van ingezien eigenlijk, maar nu ik er over nadenk is het voor de badkamer wel handig omdat normale jaloezieĆ«n denk ik snel stoffig worden en je niet alles kan ophangen i.v.m. vocht?
Ja daarom leek het me voor de badkamer idd fijn! En voor de keuken trouwens ook, met vocht en vettigheid. Fijn dat het bij jou nog goed werkt!
Misschien wet sand van Farrow and ball?
Ahhh ja die komt echt heel dichtbij, thanks!!
Ik had een tijd geleden een vraag gesteld over het schilderen van de trap in een kleur ipv wit. Na lang twijfelen ben ik er voor gegaan en het is supermooi geworden! Zo blij dat het geen wit meer is (het was nog de grondverf van de nieuwbouw dus alles was een verbetering). De kleur is french grey van farrow & ball, een zachte groentint
Mooi! Toevallig wordt deze week onze nieuwbouw trap ook licht groen geverfd dus leuk om te zien wat we ongeveer kunnen verwachten .
Leuk! Het is echt mooi, en doet net wat meer voor je interieur dan lichtgrijs oid.
Mag ik even jullie advies? Ik heb een ingebouwde kledingkast (beetje zoals onder), aan beide zijkanten naast de deuropening zit er nog iets van 22 cm ruimte. Ik vind het nu super onhandig met maar 1 grote plank waar shirtjes op liggen en heb nu 2 tassen met sokken/ondergoed op de grond.
Zou het een idee zijn om 2 kledingroedes te maken en aan 1 kant plankjes waar ik manden kan zetten voor de sokken/ondergoed?
Dan zou al mn kleding dus hangen⦠Of is een legplank voor kleding een must?
Ik zou, als ik genoeg ruimte had, alles het liefst ophangen. Zou niet weten voor welke kleding je planken hebt. Hooguit spijkerbroeken zou ik niet perse op willen hangen.
Denk dat je de meeste dingen wel kunt hangen hoor. Enige wat ik niet ophang zijn wollen truien omdat je dan vaak lelijke schouders krijgt door de hangers. Dat het uitzakt.
Ik hang zelf liefst zo veel mogelijk, behalve inderdaad wollen truien e.d.
Toen ik zoān kledingkast had, had ik onderin gewoon een ladekast staan waar ik spullen in had zitten. Dat was wel erg handig.

Wij hebben precies dezelfde trap! En ook toevallig net geschilderd . Ziet er mooi uit!