Interieurtopic #4

Inmiddels bijna een maand geleden verhuisd, masr we zijn nog druk bezig met klussen.

We hadden alles mooi fris wit en één muur cardroom green geschilderd, maar uiteindelijk was ik daar helemaal niet blij mee. Veel te wit en het groen viel me tegen.

Gister en vandaag hebben we alle witte muren een zandkleur gegeven, echt zoveel beter.

Samenvatting

De vergeelde stopcontacten matchen inmiddels. :joy:

Komende week eindelijk aan de gordijnen beginnen. En hopelijk heeft Veneta een mooi BF deal.

30 likes

Ja! :relaxed: Thanks!

6 likes

Ik had hier een tijdje geleden gevraagd naar mooie zandkleurige verf. Nou, heb een hele zoektocht gehad inclusief keiharde fail! Heel veel testers geprobeerd oa van Farrow & Ball maar die vond ik allemaal toch een beetje te fel uitpakken. Veel was toch echt een beetje viezig gelig helaas (kan ook zijn dat F&B als je het laat mengen niet helemaal de juiste kleur heeft).

Uiteindelijk de ultieme kleur gevonden in Flexa vleugje dadel (:joy:) en nu zo blij met hoe het past bij de inrichting! Het is een hele lichte bruin.

Er ging wel eerst een keiharde fail aan vooraf

dit is m geworden🤩

112 likes

Woahhh erg mooi geworden! Vleugje dadel it is :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Prachtig zeg! Sowieso een mooie kleur, maar wat een mooi hoelje met die eiken spiegel en die mooie grote monstera :heart_eyes:

4 likes

Heel mooi! Waar is dat kastje van?

4 likes

Leuk! Ik wil er een met witte of zwarte vloerpanelen en walnoot planken. Alhoewel, helemaal wit lijkt me ook mooi maar daar is mijn man niet zo enthousiast over. Waar heb jij ‘m besteld? Ik heb twee winkels in de buurt waar de kast opgesteld staat, dus daar gaan we binnenkort even kijken. Indeling weet ik nog niet precies. Heb in ieder geval genoeg opbergruimte nodig. Hoe heb jij ‘m ingedeeld?

7 likes

Mooi!

Toevallig heb ik vandaag bij Veneta besteld.
Maar heb eerst contact gezocht om te vragen of Dick (ik ga ervanuit dat iedereen met hem mailt haha) ook wist of er Black Friday deals komen.
Hij mailde terug

Mochten wij een black Friday actie krijgen en je hebt deze order al betaald. Dan krijg je bij deze van mij de toezegging dat we het verschil dan gaan crediteren.

Wij hebben nu namelijk nog geen info of er kortingen op de gordijnen komen.

Voor het geval je liever niet wacht :wink:

10 likes

Het is de ikea trones met een eikenhoutenplank van de bouwmarkt erop!

Misschien een gekke vraag, maar heb jij of jouw partner een grote schoenmaat? Mijn vriend heeft maat 46 en ik vraag me af of zijn sneakers (Nike Air Max en Lunar Force) er goed in zouden passen haha. Aangezien ie ook niet zo diep is.

2 likes

Hahaha ja mijn vriend heeft 45.5 van nike. Past gewoon. Vroeg me dit namelijk ook af🙈

3 likes

Nice! Er komt volgende week een mannetje van Veneta bij mij voor advies. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Hoe lang kan ik verwachten dat die man er is? Gaan ze echt uitgebreid met je zitten en naar stoffen kijken of is t ff halfuurtje kort?

3 likes

Ja helemaal wit vind ik ook mooi! Maar ook wel saaier. Vind de beige panelen trouwens ook mooi bij het walnoot. Ik heb 'm bij nunido besteld (want 11% korting). Ik heb voor nu alleen planken en dan overal 4 in totaal boven elkaar. Weet nog niet precies hoe ik 'm in wil delen maar ga het gewoon proberen, kan altijd nog dingen bij kopen. Wil niet die planken overal op dezelfde hoogte maar dat moet je denk ik echt zien in huis voordat je dat goed kunt bepalen. Het wordt een uitstalkast voor mooie dingen en ik hoef geen opbergruimte dus heb geen dichte kastjes genomen, maar die zijn wel mooi en handig!

2 likes

Oh wat goed bedacht, mooi geworden!

1 like

Ik heb zelf stalen besteld en zonder advies gekozen.
Ik heb ze alleen telefonisch advies gevraagd over de wave plooi die ik wilde en hij heeft me telefonisch begeleid met het opmeten.

Vriend van mij heeft het wel via zo’n adviseur thuis gedaan en dat was goed bevallen hoor!

Als ik al zie hoe uitgebreid ze zijn in het contact houden dan denk ik niet dat ze zo weer weg zijn haha.

4 likes

Nee de verkoop adviseur zuid Holland (Rdam) nam echt alle tijd, nam eerst alle maten op. Legde toen alle opties voor.
Was een goed advies. Alles besproken en bekeken samen. Hij was er over een uur, maar ik had ook maar 2 ramen/situaties die ik wilde voorleggen. Wel wat a-typischer (raam in huis en een deur)

Geen idee of ze korter/langer blijven afhankelijk van hoeveelheid ramen

4 likes

MADE was echt mijn go-to webshop. :smiling_face_with_tear: Weet iemand nog sites met leuke en wat uniekere wandlampen?

Made had idd hele mooie spullen!

laredoute zag ik ook mooie lampen

4 likes

Inderdaad LaRedoute of Sklum? Ik kijk tegenwoordig ook vaak bij SoHome. Maar een echt waardige vervanger van Made heb ik ook nog niet echt haha

4 likes

Bij de h&m home verkopen ze ook heel veel lampen van een aantal verschillende merken (niet van h&m zelf) en qua stijl vind ik dat ook in het straatje van Made.

2 likes