Haha wow ik zie nu ook dat ik ok precies dezelfde trap heb!!! maar dan met dichte treden overal haha
Haha, ik vrees dat onze huizen er van de buitenkant er ook ongeveer hetzelfde uitzien .
wonen we in dezelfde wijk? of omdat het nieuwbouw is?
Haha, zijn niet bijna alle nieuwe trappen zo? Volgens mij hebben 2 vriendinnen van me precies dezelfde trap.
Ik zit me ook af te vragen welk onderdeel hier zo herkenbaar kan zijn. Ik zie gewoon: een trap.
Toen wij dat hadden hadden we in onze slaapkamer 2 planken beneden, dan een roede en dan 2 planken. Hij liep boven ook nog door buiten de deur zegmaar.
En dan op de grond schoenen, eerste plank mandjes met onderbroeken en sokken en panty’s en sportkleren. Dan een plank met wollen truien. Roede spreekt voor zich, bovenste planken plaid voor bed en kleren die uit het seizoen zijn.
Als er een kast in past kun je er ook een ladekast in zetten inderdaad.
Ja, snap ik. Kan het ook niet helemaal uitleggen. Maar het zijn de kenmerkende nieuwbouw-woningen. Je hebt ook zo’n nieuwbouw eengezinswoning look, die je in iedere stad of dorp terugziet.
Maar deze trap hadden mijn schoonouders ook in hun oude huis wat bij lange na geen nieuwbouw meer is te noemen. (Wel minder hip verf lookje dan).
Ik vind dit als Belg echt typisch Nederlands eerlijk gezegd.
Damn, daar gaat mijn theorie.
Volgens mij is het gewoon de goedkoopste efficiëntste meest licht doorlatende oplossing voor huizen met twee verdiepingen… ik denk dat je deze trap héél veel ziet. Sowieso in bijna alle nieuwere huizen.
Hoe ziet een typisch Belgische trap er dan uit?
Ugly Belgian houses toont meestal alleen de buitenkant
ja omdat het half de oppervlakte in neemt vergeleken met een doorsnee vlaamse woning haha
Haha geen idee maar zo die typische open trap met spijlenhekje op de overloop is iets dat ik online vaak zie bij Nederlanders (Bemoreunicorn en Sarah Rebecca zijn zo 2 interieurs die direct bij me opkomen die dit hebben).
Geen idee wat er nu precies zo stereotyp anders is in België.
Ja klopt.
vlaams minimalisme
Vincent Van Duysen is niet met schreeuwerige interieurs groot geworden
Deze trap? Nu geëxporteerd naar Kim Kardashian voor haar nieuwe woning.
“OMG Vincent, this is totally the vibe I’m going for. But could the concrete be imported? I only want concrete from Belgium”