Nee ik bedoel echt een olie, geen beits! Heb wel vaker gebeitst, gelakt en gewerkt met kleurloze olie. Dus ik ben echt op zoek naar ervaringen met een gekleurde olie haha. Ben inderdaad benieuwd hoe die kleuropbouw gaat zoals jij al beschrijft voor beits. Sowieso wel fijn inderdaad om het te testen op een klein stukje.
Iemand ervaring met Sandy beach van Flexa? Ik zoek een mooie kleur om mijn hele woonkamer mee te schilderen en heb intuitive van histor in de gang, maar die lijkt me te donker voor de woonkamer (die is vrij donker). Maar ben bang dat sandy beach te gelig is. Heb zo’n kleurtester gehaald en opgesmeerd maar blijf het toch lastig vinden.
Quasi hetzelfde, een olie werkt alleen sneller verzadigend door het draagmiddel
Wij hebben op een aantal muren in de woonkamer Sandy Beach en zijn er heel erg blij mee. Of het heel gelig is hangt misschien af van de lichtinval, bij ons is de kleur niet gelig vind ik.
Wij hebben skimming stone van farrow and ball erbij. Heel blij ermee
Oh die combinatie heb ik nu in mijn hoofd. Zou je (in pb?) een foto willen sturen van hoe het er bij jou uitziet?
Zal morgen even maken!
Omg is dit een grap in het kader van black friday? Met nadruk op black?
Wij hebben bijna t hele huis in Sandy Beach, heel tevreden over! Ik vind het een veilige kleur, heel licht zandkleurig. Bij ons is het eerder richting grijs dan richting geel!
Only for the brave
Wij hebben ook sandy beach in de woonkamer en gang. Heel blij mee, niet gelig maar een warme rustige basis👍🏻
Wij hebben subtle stone van flexa en wij zijn daar wcht heel content mee. Het hele huis is ermee gedaan en er zit helemaal geen enkele gele toon in.
H&m home!
Ik heb wel iets gekregen en zag al wel wat dingen op de site staan maar nog niet in verdiept eigenlijk. Wat een gedoe weer
Is het niet zo dat eerst alle grote schuldeisers geld krijgen en wat overblijft maar de consument gaat? Mijn energieleverancier ging vorig jaar failliet en dat werkte daar in ieder geval zo. Ik kreeg een mail van de curator dat je het vanzelf zou horen als er wat overbleef, maar dat is nu een jaar later nog steeds niet bekend. Ik acht de kans dat ik nog iets van geld terugzie van mijn eindafrekening in ieder geval nihil.
Ik weet niet of ik mijn vraag niet moest stellen of in het klustopic. We hebben een offerte gekregen voor de keuken. De keuken bestaat uit:
- Bora inductie
- Aeg (grote) stoomoven
- Aeg vaatwasser
- Aeg koelkast van 207 liter
- Quooker met bubbels/gekoeld water (Cube)
Hieronder een foto van de opzet. De offerte is € 22.000 na onderhandelen. Is dit een schappelijke prijs? Ik heb namelijk geen flauw idee. Het is best een ruime keuken met features maar ik weet niet wat duur is of wat niet aangezien ik nog nooit een keuken heb gekocht
Als iemand hier ideeën over heeft hoor ik het graag!
Is de prijs inclusief montage?
Onze keuken heeft ongeveer dezelfde opstelling en vrijwel dezelfde apparatuur en we zitten ook aan die prijs.
Edit: bij ons had het blad ook grote invloed op de prijs, wij hebben een keramisch blad gekozen. En prijs is inclusief montage en installatie.