Wij hebben ook vloerverwarming met keramische tegels met houtlook. Heeft natuurlijk eem andere uitstraling dan hout, maar ik ben er heeeeel blij mee.
Ik vind dat wel meevallen, veel mensen die bij ons thuis komen zijn verbaasd over dat het tegels zijn.
Ja bij ons ook. Ik vind het ook wel meevallen, maar vind wel dat je het verschil wel ziet als je een beetje goed kijkt.
Maar de voordelen wegen voor mij daar ruimschoots tegenop!
Ik heb een houten vloer (in mijn huurhuis) en ben er echt heel blij mee, geeft zoveel karakter. Mijn ouders hebben tegels en mijn vader houtlook pvc, en dat is het toch gewoon net niet hoor.
Wij hebben gelamineerd hardhout ook wel duoplank. Alleen de bovenste 5 mm is eikenhout bij ons. Hierdoor geschikt voor vloerverwarming.
Van de site waar we het gekocht hebben:
De duoplank is een samengestelde vloerplank met de uitstraling van een massieve vloer. Ecologisch verantwoord, stabiel en geschikt voor vloerverwarming.
Ligt er nu ondertussen 6 jaar en nog steeds super blij mee. We hebben de vloer gehardwaxt.
Thanks, die is inderdaad wel mooi!
Ik ben echt heel blij dat we het hout eruit hebben gedaan hier voor ons kind er was. Als ik nu zie met wat voor geweld ze met werkelijk alles binnen handbereik op de grond timmert had geen vernis de dikke deuken voorkomen.
Maar goed, ik heb een cliché visgraat pvc genomen waar ik heel gelukkig mee ben, dus ik mag geen mening hebben eigenlijk.
Waren zo vaak mensen die dachten dat wij een houten vloer hadden. Ook met de bezichtigingen bij de verkoop werd het vaak gevraagd. Vind het echt zo onzin dat alleen hout sfeer zou geven oid. Ik vind bij meubels wel als het echt zoân duidelijk plak laagje fineer heeft het niet zo mooi, dat je zoân nep randje nog ziet ofzo.
Ik ben ook steeds vrij verbaasd dat mensen zo graag hout willen. Prachtige vloeren hoor en als je een mooie klassieke woning hebt snap ik het nog, maar niks topt onderhoudsarm toch? Het idee dat ik elke paar jaar een vloer zou onderhouden.
Uiterlijk is voor mij dan toch belangrijker dan mate van onderhoud. Maargoed wij hebben onze hele buitengevel ook bedekt met hout dus misschien kan ik beter niets zeggenđ
Ik denk dat je nog nooit een goed gefineerd meubel gezien hebt als ik dit lees.
Nou mijn knieen vonden de mate van onderhoud echt nirt grappig
Ik schrijf wanneer ik het niet mooi vind, niet dat ik het nooit mooi vind.
Ouders hebben een houten vloer en zij vervloeken het. Het is gewoon geen goede combinatie met katten. Zij willen nog weleens spugen of spelen met water. En dan het liefst als je slaapt of niet thuis bent, waardoor het lang op het hout blijft liggen.
De hond van mân schoonouders had een keer een emmer oliebollen frituur vet leeg geslobberd en dat ging natuurlijk niet goed en hadden ze een vetvlek op hun houten vloer haha
Wij hebben onze vloer een aantal jaar geleden laten opschuren (vernis eraf, de vloer was enorm geel/oranje) en laten olieën met een laag percentage wit erin en ben er nog steeds heel blij mee. Ik krijg tot nu toe ook alle watervlekken eruit door te dweilen met witte woca vloerzeep. Zelfs vlekken die al een dag of langer zitten. Die vloerzeep maakt echt een wereld van verschil. En net als @Kultakala vind ik het juist sieren als een houten vloer niet meer mega strak is.
Welke winkel was dat? Ik wil langs alle vloeren winkels gaan haha.
Ik ben er nu ook wel over uit dat het echt (helaas) geen houten vloer gaat worden. Want we willen de vloer ook in de keuken, zitten aan vloerverwarming te denken en we hebben een hond die dagelijks in de zee komt. Al dat zand en zout op een houten vloer is denk ik niet zoân goed idee.
Mijn rijstpapieren lamp van Westwing is kapot gegaan bij t in elkaar zetten hoop dat ze bij de klantenservice nog wat voor me willen doen want heb t natuurlijk zelf gedaan. Maar deed helemaal niks geks maar zoân ringetje scheurde af en nu is de hele lamp gescheurd
Ik heb via marktplaats een grote langwerpige print gekocht alleen hij heeft een super specifieke maat en kan er geen passende lijst bij vinden. Heeft iemand hier ervaring met een print laten inlijsten? Kan je dat voor een beetje een redelijke prijs laten doen? Ik vind wel een paar lijstenmakers in de buurt maar er staat nergens iets van een prijsindicatie namelijk.
Edit: ging even googelen en kom er achter dat ie blijkbaar geld waard is haha