Ligne roset togo
Togo van ligne roset.
Ah yes, thanks!!
Bureau geen idee. Maar ik denk dat een kleed wel zou helpen voor wat meer gezelligheid.
Iets aan de muur, kleed in warme kleuren en (grote) planten.
Een mooi groot kleed, grote en kleine planten, manden of andere accessoires van riet/hout om wat warmte te maken.
En het bureau moet dan ook in deze ruimte, inclusief bureaustoel?
Tyyyy!
En bedankt mensen ik koop binnekort grotere planten en een tapijt.
Sofa moet ik nog vinden maar moet nog rondkijken
Als je straks een bank hebt, die niet tegen de muur zetten maar ervanaf en dan een een dressoir erachter?
Foto weg vanwege genante domme fout ![]()
Weet iemand deurhaken of een kapstok voor over je deur die in een kozijn valt? Dus geen opdekdeur maar weet niet hoe dat wel heet ![]()
De deur is 4,5 cm breed en dat lijkt het grootste probleem want de meeste haken zijn tot 4 cm dikte van de deur.
Dat heet een stompe deur. Weet niet of dat helpt met de zoektocht?
Zoiets misschien?
Sorry ik weet geen haken maar wel dat het dan een stompe deur is ![]()
Thanks! Dat helpt met zoeken, de link is helaas ook een haak tot 4 cm
Misschien een domme opmerking maar weet je zeker dat je deur 4,5 cm dik is? Het meetlint lijkt nogal uit te steken aan de kant van de 0…
Even mijn twee centen als het gaat om parketvloer. Zoals al een paar keer is genoemd, is lak/vernis echt een mega goede optie nu. We hebben onze vloer uit de jaren 70 (vermoedelijk) helemaal laten schuren en daarna is er een kleurolie opgezet en daarna tweemaal afgewerkt met Skylt-lak. Wij hebben gekozen voor 1x ultramat en 1x mat voor een gezonde houtglans, maar je kunt ‘m ook tweemaal ultramat aflakken. Ik zou er zeker naar googlen. Skylt-lak heeft bij ons ook het voordeel dat de vloer bijna onbehandeld zou lijken (daarom hebben we gekozen voor iets warmere kleurolie). Op deze wijze kunnen we nu waarschijnlijk maximaal 15 jaar doen met de behandeling ipv olie waarbij je ongeveer 1x per jaar onderhoudsolie moet gebruiken en iedere 8 jaar opnieuw schuren/behandelen. Het ziet er echt prachtig uit nu en is geschikt tegen kotsende katten etc haha…
Jemig wat dom hahaha ik liep vast omdat dat hoekje van de cm scheef naar binnen zit maar heb het precies verkeerd gedaan inderdaad. Thanks! Blunder van de dag maar nu passen die van 4 cm wsl wel ![]()
Ik heb een poster/schilderij welke ik op wil hangen naast een deur. Nu vraag ik mij af of ik de poster op dezelfde hoogte als de deurpost moet hangen of een klein stukje daar onder. Wat zouden jullie doen? De poster is 80 breed en 100 lang en komt zon 15 a 20 cm naast de deur te hangen
Ik zou het op ooghoogte hangen! Ik denk dat het anders veel te hoog wordt. Er zijn wel richtlijnen voor die je online kan vinden!
Het ligt er ook aan hoe hoog je deur is. Als je heel hoge deuren hebt dan komt het schilderij te hoog te hangen. Dus ik zou het dan iets lager doen dan de deur en inderdaad wat Quarterlife zegt, op ooghoogte. Je kunt ook een foto maken van je wand en daarin de verschillende opties tekenen zodat je het visueel kunt maken en zo voor jezelf kunt bepalen wat je de mooiste optie vindt.
& @quarterlife de deurpost is 205cm en als ik op internet kijk moet het midden van het schilderij op 145cm hoogte dus dan komt de bovenkant uit op 195cm. Omdat het een relatief klein verschil is twijfel ik maar het even uittekenen is wel een goed idee