Interieurtopic #4

Ik heb een werk van 48 x 63 cm laten inlijsten en dat was iets van € 180. Was het helemaal waard! De lijstenmaker adviseerde ook over kleur, materiaal, glas, enz. De lijst is echt perfect!

3 likes

Ik heb wat in laten lijsten van 30x40 en dat was rond de 130 euro. Wel heel mooi geworden

2 likes

Waar koop ik fijne niet al te dure handdoeken? Geen hema maar ook geen luxe bijenkorf ofzo

Makro

3 likes

Ik vond Cardroom Green zo verschrikkelijk geworden bij ons thuis. Heb alles nu Dead Salmon en ben er zo blij mee. :smiling_face_with_three_hearts: Staat ook zoveel mooier bij de beige muren.

21 likes

Staat heel mooi maar wat een naam joh hahaha

14 likes

Jysk

2 likes

Ja haha dead salmon, klinkt zo aantrekkelijk

3 likes

Wie weet hoe zo’n stoel heeft die rechtsonder op de foto staat?

10 likes

Ligne roset togo

6 likes

Togo van ligne roset.

3 likes

Ah yes, thanks!!

3 likes

Hoe maak ik dit gezellie?
Waar plaats ik een buro?

3 likes

Bureau geen idee. Maar ik denk dat een kleed wel zou helpen voor wat meer gezelligheid.

6 likes

Iets aan de muur, kleed in warme kleuren en (grote) planten.

3 likes

Meubels, kleur, planten

9 likes

Een mooi groot kleed, grote en kleine planten, manden of andere accessoires van riet/hout om wat warmte te maken.

En het bureau moet dan ook in deze ruimte, inclusief bureaustoel?

2 likes

Tyyyy!

En bedankt mensen ik koop binnekort grotere planten en een tapijt.

Sofa moet ik nog vinden maar moet nog rondkijken

1 like

Als je straks een bank hebt, die niet tegen de muur zetten maar ervanaf en dan een een dressoir erachter?

2 likes

Foto weg vanwege genante domme fout :joy:

Weet iemand deurhaken of een kapstok voor over je deur die in een kozijn valt? Dus geen opdekdeur maar weet niet hoe dat wel heet :joy:
De deur is 4,5 cm breed en dat lijkt het grootste probleem want de meeste haken zijn tot 4 cm dikte van de deur.

3 likes