Ik heb een werk van 48 x 63 cm laten inlijsten en dat was iets van € 180. Was het helemaal waard! De lijstenmaker adviseerde ook over kleur, materiaal, glas, enz. De lijst is echt perfect!
Ik heb wat in laten lijsten van 30x40 en dat was rond de 130 euro. Wel heel mooi geworden
Waar koop ik fijne niet al te dure handdoeken? Geen hema maar ook geen luxe bijenkorf ofzo
Makro
Ik vond Cardroom Green zo verschrikkelijk geworden bij ons thuis. Heb alles nu Dead Salmon en ben er zo blij mee. Staat ook zoveel mooier bij de beige muren.
Staat heel mooi maar wat een naam joh hahaha
Jysk
Ja haha dead salmon, klinkt zo aantrekkelijk
Ligne roset togo
Togo van ligne roset.
Ah yes, thanks!!
Bureau geen idee. Maar ik denk dat een kleed wel zou helpen voor wat meer gezelligheid.
Iets aan de muur, kleed in warme kleuren en (grote) planten.
Meubels, kleur, planten
Een mooi groot kleed, grote en kleine planten, manden of andere accessoires van riet/hout om wat warmte te maken.
En het bureau moet dan ook in deze ruimte, inclusief bureaustoel?
Tyyyy!
En bedankt mensen ik koop binnekort grotere planten en een tapijt.
Sofa moet ik nog vinden maar moet nog rondkijken
Als je straks een bank hebt, die niet tegen de muur zetten maar ervanaf en dan een een dressoir erachter?
Foto weg vanwege genante domme fout
Weet iemand deurhaken of een kapstok voor over je deur die in een kozijn valt? Dus geen opdekdeur maar weet niet hoe dat wel heet
De deur is 4,5 cm breed en dat lijkt het grootste probleem want de meeste haken zijn tot 4 cm dikte van de deur.