Wij willen voor onze schuifpui inbetweens met lamellen (2 in 1; lijken gewoon gordijnen, maar er zitten verborgen lamellen in waardoor ze, als je de lamellen dichtdraait, ook dimmend zijn). Ik twijfel alleen enorm over de kleur. We willen iets wat niet te donker is, omdat we het lichte karakter van deze ruimte willen behouden. Wat vinden jullie dat er het beste past bij de vloer, muren en meubels (let niet op de rommel op de foto’s). Aan de kopse kant van de tafel staat nog een strakke zwarte eiken buffetkast.
Aan de rechterkant moet ook nog raambekleding voor de deur en het raam, maar hiervoor willen we waarschijnlijk een ander type raambekleding kiezen, omdat we het niet te dicht willen maken.
Mijn keuze viel eerst op 4 (ecru), want dat is een hele mooie kleur die goed bij de muur en vloer past, maar ik twijfel of deze kleur niet te warm is voor bij de kleuren van de meubels. Vind 5 (beige) ook heel mooi. Die heeft wat weg van goudkleurig en we hebben ook een aantal goude accenten in ons interieur.
Edit: we zijn nog aan het klussen en aan het aankleden. Er komen sowieso nog oudroze accesoires en nog iets van behand of een schilderij tegen de muur.
- 1: kalk
- 2: zilver
- 3: wit
- 4: ecru
- 5: beige
- 6: anders, namelijk