Interieurtopic #4

ja maar dan nog zou ik ze niet aanraden, zeer gehaaide zaakvoerders naar mijn mening

3 likes

Ah oke, maar dat is wat anders!

(nu ben ik wel nieuwsgierig, haha)

2 likes

Opzegtermijn is even langs als betalingstermijn @Neusklem ongeacht wat er in je contract staat

3 likes

Bijna heel mijn interieur komt daar vandaan, ik vind ze eerder slecht in onderhandelen :sweat_smile: maar over het algemeen ben ik eigenlijk wel tevreden met hun service.

2 likes

Bedankt voor de tips allemaal! Per kamer uitschrijven had ik nog niet bedacht en dat is wel een hele goede. Dat houdt het behapbaar. Ik heb mijn huurbaas al op de hoogte gesteld en die wacht nu op een definitieve datum vanuit mij.

Ik voel me een beetje een one issue forummer worden, maar mijn vader is onlangs overleden en ik ben vrijgezel. Hij was eigenlijk degene waar ik met al mijn vragen naar toe zou gaan. Ik heb wel een netwerk waar ik beroep kan doen, maar écht één persoon die ik bij wijze van spreken ‘s nachts nog kan opbellen heb ik niet.

Gelukkig hoef ik qua kluswerk weinig groots te doen! De volgende dingen móeten wel echt: schilderen, woonkamer met skylt lakken en de sanibroyeur vervangen. Ik overweeg om het schilderen uit te besteden aan een bevriende professionele schilder en ook de sanibroyeur wordt binnen mijn netwerk opgepakt.

Het enige jammere is dat ik de sleutel vlak voor de carnaval krijg, dus daar moet ik wel rekening mee houden. Ik zit er aan te denken om 3 weken lang mijn huur aan te houden en daarna definitief over te gaan.

En Pinterest moet ik nog een beetje handig in worden merk ik haha. Ik heb wat moeite met bedenken van zoektermen en krijg steeds dezelfde resultaten. Het forum is trouwens soms ook echt een bron van inspiratie dus dankjewel daarvoor! :relaxed:

13 likes

Weet niet of je dit al wist maar bij reliving verkopen ze refurbished togos, en je mag zelf een stofje uitkiezen (uiteraard). Ze hebben veel keus en een vriendin van me heeft hem ook, je ziet er niks van. Scheelt toch weer in de prijs en is goed voor het milieu haha.

Ik wil er ook heel graag een maar mijn vriend helaas niet, we hebben bijna dezelfde bank als jullie (dunbar van fest) en volgens hem hebben we dan twee ‘lounge’ meubels… heeft hij wel een punt maar vind de togo echt mooi!

5 likes

:pensive: Sterkte! Ik weet hoe je je voelt, vorig jaar zat ik in precies dezelfde situatie. Er komt veel op je af en het is moeilijk zonder je vaste steun en toeverlaat/ meedenker/ mee klusser.

1 like

Ja er valt daar echt een gat! Mijn moeder is een schat en ik zou haar s nachts wel kunnen opbellen, maar zij weet net zo weinig als ik haha. Ik vind het persoonlijk ook heel erg dat hij het huisje nooit heeft kunnen zien. We hadden een afspraak gemaakt om langs te komen maar dat heeft hij nooit meer gehaald. Dat neemt wel een stukje voorpret en vreugde voor mij weg.

Maar desalniettemin mag in mijn handjes knijpen want ik heb echt een heel leuk huisje weten te bemachtigen op een hele leuke plek en ik zal er vast mijn draai gaan vinden

12 likes

Hi! weet iemand waar ze dit soort kasten verkopen of waar ik op kan googlen? :relaxed:

3 likes

Moebe heeft ook zulke kasten die je zelf kan samenstellen

1 like

Bedankt allemaal :pray:t2: zie ook gelijk dat het prijzige kasten zijn :sweat_smile:

1 like

Ikea had ook zo’n systeem. SVALNÄS serie, zie het bericht van Pastelzwart.

Deze lijkt erop.
Sklum

Ikea hebben wij gekozen, nadat we de hoge prijzen zagen van tweedehands kasten.

Verkeerde info.

2 likes

Is dat van de Ikea? Nooit geweten

Oeps, verkeerde info. Niet goed gekeken vannacht. Het lijkt er wel heel erg op.

5 likes

Welk tapijt is dit?

4 likes

Dutchbone rugged light!

1 like

Willen jullie meedenken? Wij hebben een vlak op de muur geschilderd waarin onze rechthoekige eettafel staat. Heel mooi, al zeg ik het zelf haha! Maar we zijn toe aan wat nieuws en nu willen wij een ronde tafel, maar dan slaat dat vlak nergens meer op (denk ik!)

Niet mijn foto 😂

Dit idee hebben we nu in taupe.

We willen niet de hele muur schilderen, die is zo’n 10 meter onafgebroken. Nu zitten we aan van die houten latjes/panelen te denken maar dan een stuk breder. Tafel wordt waarschijnlijk diameter van 130 cm, mango hout en met zwarte kuipstoeltjes. Al het advies is welkom :raised_hands:

4 likes

Ik heb precies zo’n vlak maar dan met een ronde tafel op mijn Pinterest bord. Vind ik juist gaaf!

32 likes

Hmmm da’s waar. Maar onze woning is niet zo stijlvol als deze :joy: misschien moet ons vlak dan breder…

2 likes

Ja als je het vlak houdt met een ronde tafel zou ik m echt een stuk breder maken. Net als wat je anders met de latjes zou doen

1 like