Googelen op (Vintage) modulaire kasten vind je denk ik wel van alles!
Bedankt allemaal zie ook gelijk dat het prijzige kasten zijn
Ikea had ook zo’n systeem. SVALNÄS serie, zie het bericht van Pastelzwart.
Deze lijkt erop.
Sklum
Ikea hebben wij gekozen, nadat we de hoge prijzen zagen van tweedehands kasten.
Verkeerde info.
Is dat van de Ikea? Nooit geweten
Oeps, verkeerde info. Niet goed gekeken vannacht. Het lijkt er wel heel erg op.
Welk tapijt is dit?
Dutchbone rugged light!
Willen jullie meedenken? Wij hebben een vlak op de muur geschilderd waarin onze rechthoekige eettafel staat. Heel mooi, al zeg ik het zelf haha! Maar we zijn toe aan wat nieuws en nu willen wij een ronde tafel, maar dan slaat dat vlak nergens meer op (denk ik!)
We willen niet de hele muur schilderen, die is zo’n 10 meter onafgebroken. Nu zitten we aan van die houten latjes/panelen te denken maar dan een stuk breder. Tafel wordt waarschijnlijk diameter van 130 cm, mango hout en met zwarte kuipstoeltjes. Al het advies is welkom
Hmmm da’s waar. Maar onze woning is niet zo stijlvol als deze misschien moet ons vlak dan breder…
Ja als je het vlak houdt met een ronde tafel zou ik m echt een stuk breder maken. Net als wat je anders met de latjes zou doen
Ik zou inderdaad het vlak iets breder maken en ook een stukje plafond meenemen zoals in t plaatje van @Marqant.
Plafond twijfel ik nog over, hangt beetje af van de lamp die we gaan kopen! Hebben nu een rechthoekige lamp en da’s dus ook niet mooi meer
Ohja een lamp kan ook al veel verschil maken.
Heeft iemand toevallig de kleur “ciabatta” van de gamma op de muur?
@ciselering Je zou eventueel eerst met een primer je blauwe muur kunnen gronden, maar ik hoor ook vaak dat een laagje grijze muurverf ook helpt ( vooral bij rood) om een andere kleur aan te brengen.
Ja daar was ik al bang voor… mijn onderkleur is blauwgroen dus ik hoopte dat het dichtbij genoeg zou liggen maar denk te dichtbij Ik wil het dus donkergroen, maar alles wordt meh.
Maar primer is gewoon latex lijkt me toch? Zoveel werk wel
Hier staat het goed omschreven. En primer kan je geloof ik in alle kleuren laten mengen. Of het zoiets als latex is weet ik niet.
Thanks!
Ik heb besloten om donkerblauwe muren lichtroze te maken en heb dat gedaan door eerst 2 lagen monodek aan te bregen en daaroverheen roze.
Ik zal zo even kijken of ik foto’s kan vinden.
Ik weet niet hoe donker de kleur nu is en hoe donker de kleur gaat worden, maar ik denk dat 1 laag monodek misschien al wel genoeg is, als het donkere kleur wordt. Ik ben voor 2 lagen wit gegaan omdat er een stuke lichtere kleur overheen kwam