Interieurtopic #4

Ik vind Brinjal op zichzelf staand een mooie kleur, maar roodtinten gaan sneller vervagen en ik denk dat ie na vervagen toch dichter bij die standaard lelijke bordeauxrood van de jaren 80 komt die niet uit te roeien is uit het straatbeeld. Man, wat heb ik een hekel aan die kleur.
Door mijn persoonlijke vendetta zou ik dus kiezen voor 1 van de andere. Ik vind die Inchyra blue heel mooi!

5 likes

Dit is het geworden! Wellicht wat te blauw maar ik vond die kleur gewoon meteen mooi en staat mooi bij de meubels vind ik! Wel wat zoetjes met het roze er bij, maar ik ben sowieso al jaren aan het reageren op andere huizen (ik woon hier al bijna 11 jaar :sweat_smile:) dus in mijn toekomstige nieuwe huis komt een mooie donkergroene muur :heart_eyes:

Ben voor nu vooral blij een muur te hebben zonder rare verfvegen :laughing:

60 likes

O nee vind het echt heel mooi geworden!

2 likes

De struggles van alleen wonen en die tv niet kunnen tillen :rofl::rofl::rofl: Gelukkig niet gemorst hahaha

43 likes

Prachtig!

2 likes

Enerzijds dingen mooi uit kunnen stallen, anderzijds ben ik ook wel op zoek naar opbergruimte. We hebben in de woonkamer verder geen ruimte voor een kast en komen wel echt ruimte tekort op dit moment, het huidige tv-kastje puilt ook uit. Juist omdat we en opbergruimte zoeken en ruimte willen voor decoratie uitstallen zijn we wel opzoek naar een grotere kast, bij een klassiek hangend meubel ben ik bang alsnog ruimte tekort te komen voor beide use cases. Zie wel mooie producten bij de merken die je noemt, dus zal dat zeker opslaan voor andere kamers in huis!

@Luzarl ahhh meubelmaker is misschien nog wel het beste zodat de kast ook echt mooi op maat is, maar geen omgeving Zeeland (denk dat omgeving gouda dan net te ver is).

5 likes

Zoek je een meubelmaker omgeving Gouda? Kijk dan eens bij de Stoof in Zoetermeer. Die hebben meerdere meubels voor mijn ouders gemaakt en die zijn schitterend. Het is alleen niet goedkoop

2 likes

Ah ja ook hele fijne inspiratie. Ik ben er over uit dat het geeeen Besta Ikea kast wordt, ook geen kast die zo rondom de tv gebouwd is maar dat het een mooie lange kast wordt, met waarschijnlijk aan 1 kant wel iets wat de hoogte in gaat.

@Mrs.Fraser dank voor de tip! Hun portfolio ziet er idd moooooi uit dus denk dat we binnenkort daar maar eens gaan oriënteren en kijken of/hoe dit in ons budget gaat passen.

3 likes

Ik heb een beige voetenbankje en nee valt heel erg mee! Vind het ook wel makkelijk schoon te maken.
Je doelt denk ik op de stof, of deze eerder vlekken krijgt? Want het is niet heel anders dan een bruine stoffen bank lijkt me. Of bedoel je dat het gaat pillen of pluizen missch?

Bij het meubelstuk wat ik heb, niet per se opvallend. Maar dat gebruik je wel anders tov een bank (kan me voorstellen dat een bank misschien sws sneller minder mooi wordt)

Beetje interieur vraag; waar hebben ze mooie longdrink glazen? Vind het in de standaard winkels beetje tegenvallen

2 likes

Oeh waar zijn deze tegels van? Of alleen in jouw land verkrijgbaar?

2 likes

Sorry niet het antwoord wat je zoekt maar ik vind je woonkamer heel gezellig! Zou de kast overigens in een tint verven zoals de bank denk ik

10 likes

Vind het er al gezellig uitzien! Toffe kleur ook op de muur!

Ik zou een groter kleed nemen om hem meer onder de bank te laten komen ook. Zodat het meer een geheel wordt. (Of voor nu er even iets meer onder schuiven dat de voorste poten er ook zeker opstaan) Een grote plant naast de bank om wellicht wat te breken in het zicht. En ook gordijnen bij het kleine raam doen, maakt het altijd knusser.

3 likes

Zou misschien nog een of twee stoelen tussen de bank en de tv zetten zodat het wat meer een hoekje wordt. Een beetje rond en met structuur. Idd met een groter kleed! Snap dat je de grote meubels voor nu zo zou laten, maar anders zou ik achter de bank een minder hoge maar wel langere kast nemen. Dan kan je erop en erboven nog mooie dingen zeggen/hangen. Dat accentueert de ruimte ook wat meer door de lijnen. En dan ev de piano links bij het raam?

1 like

Ik zou ook 1 of twee grotere planten nemen, en misschien wat opvallende (hang lampen) voor extra sfeer.

Ik weet niet wat je budget is voor longdrink glazen maar wij hebben de Libby Radiant lijn. Mooie stevige glazen en de longdrink is echt lekker groot!

Ze hebben nog meer mooie lijnen trouwens. De 6-packs zie je met een beetje google werk ook vaak nog wel in de aanbieding.

2 likes

Ik vind dat er al best veel sfeer is. Idd wat hier al is gezegd een grotere kleed en ik zou ook wat grotere kussens op de bank neerzetten zodat het iets knusser is.
De plant naast de tv en piano zou ik vervangen door grotere exemplaren. Zodat beter iets rustiger uitziet en je ook wat speelt met de hoogtes.
Als het mogelijk is zou ik ook de piano verplaatsen,nu staan alle grote meubels tegen de lange muur aan. Ik zou ook de witte kast verplaatsen met het speelhoekje, zodat de kast niet zo in een hoek geduwd is maar echt bij het interieur hoort.

2 likes

Oh wauw, deze voorbeelden zijn helemaal in mijn straatje :heart_eyes:

De piano links bij het raam, maar kan niet goed inschatten of het kan!

2 likes

Ik zoek een mooie gin/drank kast met een fijne indeling zoals deze.

Ik vind alleen deze kleur niet mooi(ook in echt gezien)

3 likes

Oh hele mooie voorbeelden! Ik denk dat je door kleuraccenten op de witte muur aan te brengen al verschil kan maken, bijvoorbeeld die plankjes een opvallende kleur doen (beetje t geel uit je kussen bijvoorbeeld of roze) en misschien een vloerkleed met kleur. Ik vind je kamer nu heel mooi maar er gebeurd niks ‘verrassends’ wat ik in je voorbeelden wel terug zie.
Denk dat die kleur van de muur op je eerste voorbeeld ook prachtig zou staan in jullie huis trouwens!

2 likes

Daar lijkt ie me te hoog voor, dan staat ie half voor het raam