Interieurtopic #4

Waar kopen jullie kwalitatief goede sierkussens voor op de bank? Bij voorkeur niet al te duur.

• Karwei
  • Leenbakker (online)
  • H&M

Heb kort geleden aantal sierkussens besteld via leenbakker en net als @Scorpiovibes was ik verbaasd over het aanbod haha

Wel even goed kijken of het met of zonder binnenkussen is

3 likes

Kwantum of Jysk

1 like

Ik heb een paar keer eerder bij Leen Bakker sierkussens gehaald. Leuk aanbod, maar de binnenkussens verslijten/vervormen zo snel bij mij. Ik vraag me af of dat aan mij ligt of dat we gewoon de verkeerde kussens kopen dan.

Karwei en H&M zijn wel goede opties inderdaad. Karwei heeft leuke spullen. Jammer dat we daar best een stukje voor moeten rijden.

Ik heb een tijdje terug 6 kussens in de sale van Westwing gekocht. Was denk ik gemiddeld 10 euro per kussen inclusief hoes kwijt ofzo? Vond ik echt meevallen en ze zijn mooi, dik en kwalitatief heel goed!

3 likes

Oh oke, heb de mijne sinds kort en weet nog niet hoe de kwaliteit is… wel heb ik bijv. 1 hoes zonder binnenkussen en zag online dat Hema hetzelfde formaat van binnenkussens heeft.

Karwei heeft meer aanbod online dan in de winkels voor als het te ver is…

4 likes

Heeft iemand toevallig een meubelstuk van de Barbier-collectie van Zuiver in de kleur walnoot en kan diegene van mij een foto van de kleur in het echt maken?

@Foucher Ik heb hier toevallig vanmiddag een foto geplaatst.
De donkerbruine bedoel je toch?

Edit

nog wat oude foto’s, soms is ie wat roder afhankelijk van het licht"

4 likes

Oh wow, heb je foto wel gezien en zelfs geliked, maar blijkbaar alleen goed naar de vaas zelf gekeken :joy: Dankjewel! Ik wil ook de sidetable haha

1 like

Mijn eerste huis begint er steeds meer op te lijken :smile:

21 likes

Werkt Tesa goed om dingen op te hangen? En is het makkelijk om weer van je muur te verwijderen of trek je dan alles los? Behang/verf

1 like

Ik vertrouw altijd op jullie keuze haha dus val jullie nog één keertje lastig want ik heb weer keuzestress. Mag van mijn vriend spontaan morgen mijn bescheiden IKEA wensenlijstje bestellen als verrassing. :blush:

Oke lief maar ik kan maar niet besluiten wat leuker is. Bak nummer één zou ik dan overspuiten in het zwart. Ik ben mijn huidige stoffen bakken (en de kleur) zo zat. :joy:

• 1
  • 2

0 stemmers

3 likes

Ik zou ze allebei niet doen (sorry) maar echt iets dat niet doorzichtig is. Als je er je spullen doorheen kunt zien, oogt het gauw heel rommelig! Dat zou zonde zijn, want ze zijn voor het opruimen/strakke uiterlijk.

31 likes

Ja, het plakt goed voor lichte lijstjes, heb ze nog niet eraf getrokken dus daar geen ervaring mee.

3 likes

Heb je ook wel weer een punt maar kon niks vinden wat beter in de buurt komt haha want wil niet weer stof en wil wel zwart of donkergrijs ofzo. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dat vind ik een beetje te prijzig want ik gebruik die ruimte onder niet echt veel eigenlijk :rofl: maar wil wel bakken onder want altijd wel handig.

4 likes

kan je die bakken die je nu hebt niet zwart spuiten?

3 likes

Nog een ongevraagde tip maar ik zou qua kleur voor deze gaan!

Als je iets wil wat zwart en ondoorzichtig is, en goedkoper dan misschien eerder zoiets?

7 likes

Oh wat veel tips ineens. :grin::heart: Dankje. Zal het straks even allemaal beter bekijken.

3 likes

Nee want wil liever geen stof meer. :blush:

1 like