Ja, ik vind het top werken! Je kan er wel maar een max aantal kilo mee ophangen, dus zou ze zelf niet zo snel gebruiken voor een grotere lijst met glas. Ik had ze zelf op een witgeverfde betonnen muur zitten en moest ze wel echt met kracht met een mesje eraf wrikken, dus kan me voorstellen dat het wel sporen achterlaat op een geverfde muur en mss zelfs een scheur in behang als je ze eraf haalt.
Die Branas mand die hierboven al gelinkt wordt is er ook in zwart! Mocht je dus donker en geen stof willen
Deze is er ook in 3-zits. Die staat in mijn favoriete lijst van toen je mij de vorige keer Vimle tipte toen ik een slaapbank zocht.
Werkt top. Ik heb er o.a. 2 grote schilderijen mee opgehangen en die hangen na een jaar nog steeds goed. Je kunt ook per gewicht een haakje kopen. Dus dat je het juiste haakje bij de juiste zwaarte van wat je op wilt hangen kiest.
@Aloha werkte lostrekken naar beneden dus niet bij jou zoals ze aanraden? Bij mij werkt dat tot nu toe altijd wel gelukkig.
Ik weet niet hoe veel je er aan uit wilt geven maar ik moet meteen aan deze stoel denken (de draaibare versie op de ronde poot):
Vrienden van mij hebben deze stoel en die zit erg lekker! Je kan hem in allerlei kleuren laten maken
Ja dat is wel erg prijzig, zag tweedehands al beginnend bij €2500 weet niet of ik dat voor 1 stoel over heb. Ziet er wel heel relaxt uit.
Ik weet niet waar je woont maar ik heb bij een vintage winkel in de Meern (bij Utrecht) een stoel gevonden en die laten bekleden in een stof die we zelf konden uitkiezen. Was toen best veel keuze in de winkel, meer dan online.
Ik heb zelf een Kameraad van Dykk. Zit heerlijk, draait, geen armleuningen, maar vind dat zelf niet storend.
Nee! Heb er met mijn volle gewicht aan gehangen, maar dat haakje ging nergens heen helaas
@Strawberry weet niet of je er in de buurt woont, maar ik ben wel fan van de Zitmaxx. Die hebben veel fauteuils in verschillende prijscategorieën en sommigen kan je laten stofferen in stof naar keuze.
wij hebben een leolux cece, vintage maar opnieuw bekleed: Vintage Revival || Laura on Instagram: "M'n winkel staat er weer vol mee; Leolux fauteuils in alle kleuren! Maar het is me ook nog gelukt om meer van deze modellen in te kopen (ik rij er voor door heel Nederland!) Dus je kan er ook nog één zelf komen samenstellen! In m'n highlight 'Leolux fauteuils' vind je veel inspiratie voor kleuren en materialen. Maar ook alle info over prijzen etc!"
Dat is ook de winkel waar @swelgje het over heeft. Wij hebben hem zelf tweedehands gekocht en opnieuw laten bekleden door een stoffeerder.
Klopt! Was de naam even kwijt. Wij hebben geen Leolux gekocht want ze had ook nog heel veel andere stoelen staan.
Het zit echt fantastisch. Je kan ze ook een beetje kantelen en dan naar achter leunend vast zetten. Volgens mij zijn ze bij haar nu ca 1000-1100, maar je kan wel zelf kiezen welke stof + kleur poot dus dat is fijn.
Ze heeft idd een grote schuur met meer spullen dan op de website, alles onbekleed en dan wordt het nog voor je gerestaureerd en gestoffeerd.
Ik twijfel over op welke plek de tv moet komen. De tv wordt een samsung the frame.
Als ie op plek 1 komt dan kunnen we voor een 50 inch (of misschien een 55 inch, ik twijfel) tv gaan. De tv hangt dan tegenover het lig gedeelte van de bank. Wel is de afstand tot de bank dan ongeveer 320 cm. Bijkomend voordeel is dat de spiegel dan op de huidige plek klan blijven hangen.
Op plek 2 wordt het een 43 inch tv want de muur is niet breed genoeg. Hij hangt dan wel wat meer in de kamer want die muur steekt ongeveer 30 cm uit. De tv hangt dan tegenover het zit gedeelte van de bank. De spiegel hangen we dan op plek 1 op.
Ik neig naar 1 maar twijfel, dus een pol.
- Plek 1
- Plek 2
- Ik heb nog een veel betere optie namelijk
0 stemmers
En ik wil het kastje vd platenspeler schilderen maar twijfel ook over de kleur. Het mooiste zou de originele houtkleur zijn maar daarvoor zitten er te veel lagen verf op. Iemand een suggestie?
Ik heb geen betere locatie (misschien op de schouw?), maar het is allebei vrij hoog.
Ja dat is ook wel een ding. De schouw gebruiken we nu als beamerscherm maar dan krijgen we juist last van onze nek omdat het zo laag hangt.
Leuk huisje!
Ingewikkelde vraag, want het lijkt op de foto dat beide plekken vrij ver van de bank vandaan zijn? En daarnaast vrij hoog, zeker die boven de schouw.
(wat ziet de bank er heerlijk uit, trouwens)
Andere opties zijn: laag op de schouw (ik zie dat die dicht is?), dus onder de richel? Of op de blauwe wand met een tv beugel, die je bij het kijken naar het raam draait?
Beide ook niet optimaal, maar iets om over na te denken.
Ik wou ook zeggen, onder de twee.
Maar super gezellig plekje!
Waar komt jouw bank vandaan en vind je 'm fijn?