Heeft iemand de kleur Wild Wonder of Ginger Gold in de woonkamer?
ik ben er nog steeds niet over uit in de combinatie met cognac
Enchanting Eggplant van Histor
Ik heb dit, als je veel hebt is dat echt perfect. Zit voorop een spiegel, dus dubbelfunctie.
2e bank lijkt me zoveel mooier. Alleen al door die losse plaatjes ziet het er al veel gezelliger uit met die bank ipv de grijze bank.
Ik heb zelf ook een kapotte grijze bank die ik mee moet verhuizen en die we wss niet meteen kunnen vervangen omdat het te duur is en minder prioriteit heeft. Maar ik zou nooit meer voor grijs kiezen haha.
Zo hier kun je zeker wat in kwijt haha! Zou je misschien een foto willen posten van hoe hij eruit ziet? Vind die amazon foto’s toch altijd niet zo duidelijk.
Ik heb dit ook (wel de oude versie die ze niet meer verkopen) en ik vind het echt fijn! Heb best veel sieraden en dit is vrij overzichtelijk.
Ik ben hier altijd een meelezer geweest, dus sorry voor het binnenvallen.
Als het goed is (we hebben de vraag naar offertes uit staan) gaan wij ons huis volledig verbouwen (aaaahhh ![]()
![]()
).
Ideeën vliegen in het rond en de ruwbouw moet nog beginnen maar ik ben al bezig met de afbouw. Pinterest ken ik ondertussen al, dus mijn vraag aan jullie:
Welke woonmagazines moet ik hebben om inspiratie op te doen?
Ik vind Eigen Huis & Interieur altijd een mooi magazine! Ze hebben ook thema-nummers en er staan lekker veel binnenkijkers in.
Ik weet niet of het je smaak is maar ik vind wonen landelijke stijl heel leuk! Ik heb toen wij ons huis kochten een stapel bij de kringloop gekocht en daar plaatjes voor op de moodboards uitgeknipt.
Ik haal ook veel inspiratie uit instagramaccounts over interieur.
Elle Decoration!
Heeft iemand hier een mooie oplossing voor boeken opbergen waarbij de boeken niet mega veel stof vangen?
Wij hebben twee Billy kasten vol met boeken, ivm met mijn stof allergie zitten daar glazen deuren voor. Helemaal prima! Alleen wil ik de boeken graag in de woonkamer hebben, staan nu op zolder, maar de kasten zijn in de woonkamer heel lelijk. Matcht niet met t interieur.
Zoek al heel lang dus naar andere mooie kasten met deurtjes, of een andere oplossing. Maar kan niks vinden. Iemand hier een toffe tip of idee?
Heeft iemand ervaring met banken van Zitmaxx? Wij hebben een bank op oog, maar ik ben benieuwd of ze ook langere tijd mooi blijven ed.
Kan je de boeken niet afstoffen? Doe ik zelf altijd, werkt (op het oog) prima. Maar ik heb zelf geen allergie…
Ik had vroeger “ossebloedrood” op de kuurt. Echt een prachtige kleur. Op papier ![]()
Dankje voor de reacties.
VT-wonen is het geworden ![]()
Zou een donkere kast in je interieur passen? Ik heb een hele mooie kast met glazen deuren die ik gebruik als servieskast, maar die kan denk ik ook goed als boekenkast. Het is er eentje van ikea, maar dat kun je er niet aan zien (vind hem wat luxer qua uitstraling).
Oehh ik heb laatst ook zo’n soort kast gezien bij Jysk die ik mooi vond, wellicht niet wat de poster zoekt maar ik plaats 'm toch ff ![]()
Heeft iemand deze toevallig (voor in de keuken?) ik ben op zoek naar een kast voor in de keuken waar ik servies, pannen, mixers, maar ook wat etenswaren etc in kan opbergen.
Wij hebben net een nieuw huis gekocht en ik worstel enorm met de verfkleuren. In de woonkamer zit Shaded Grey van F&B op de muren. Dat vinden we mooi dus laten we zitten. Het oogt vaak een beetje beige/groen, afhankelijk van het licht.
De keuken is gericht op het zuiden, met veel ramen. Nu zit er een olijfgroen op de muur, maar ik zou graag een iets koelere groentint (denk ik?) willen om het een beetje te balanceren. Maar ik kom er niet uit. Is groen wel de juiste kleur?
Onze bank is antraciet, meubels een beetje industrieel verder en een mangohouten tafel. De keuken is hoogglans wit met een zwart blad.
Alle adviezen zijn welkom!
Heeft iemand een kast van de maat fabriek? Ik wil graag een kast op maat laten maken en hun site ziet er goed uit. Ik vind het handig dat ze een tool hebben waarin je zelf al een kast kunt ontwerpen. Of heeft hier iemand een aanrader voor een kast op maat?