Ik vind het wel een hele mooie kleur! Misschien is Wild Wonder of Olive Tree iets meer kleur? Maar weet niet of dat is wat je zoekt😊
Ik zou zelf niet gaan voor een koelere tint…
Ik vind het wel een hele mooie kleur! Misschien is Wild Wonder of Olive Tree iets meer kleur? Maar weet niet of dat is wat je zoekt😊
Ik zou zelf niet gaan voor een koelere tint…
Ja wij hebben dus ook nul klachten met ons laminaat (behalve dat ik het lelijk vind dan haha). Maar je zou denken dat pvc sterker is? Of het ligt aan de kleur, hebben jullie een lichte vloer?
Wij hadden een vrij lichte vloer.
Lag er al 8 jaar in en was nog als nieuw toen we het achterlieten.
Ja wij hebben nog lichter nu liggen, maar willen echt een stuk donkerder. Wil alleen idd niet dat het na 4 jaar al lelijk is. Ugh waarom is dit zo moeilijk, haat het ook dat veel verkopers maar wat lullen en ik niet weet wat wijsheid is.
Ja de plank die wij nu thuis hebben liggen is idd 0,55. (Therdex 15014 als ik het goed heb)
Iemand ervaring met deze of vergelijkbare donkerdere vloeren?
Ziet er wel mooi uit. Is deze vloer ook net zo warm van kleur als het plaatje op google?
Ik zit ook nog steeds in een vloeren crisis, ik vind het zo moeilijk. En elke verkoper zegt iets anders. De één zegt dat pvc echt onverwoestbaar is en de ander zegt dat je beter voor laminaat kan gaan. Heel irritant haha.
Ik vind het best frustrerend dat ik nog niet gevonden heb wat ik wil. Vaak vind ik de kleur dan net niet, of het houtpatroon te nep of ik ben bang dat als het op een groter oppervlak ligt te druk gaat zijn. Pff…
Wij wilden oorspronkelijk voor pvc gaan, ook met de gedachte dat dat meer hufterproof is dan laminaat. Maar omdat onze vloer toch iets te veel hoogteverschillen had, en daarom egalisatie nodig had (niet alleen bij verlijmd pvc, maar blijkbaar ook bij klik pvc) zijn we toen voor heel bestendig laminaat gegaan. Er zijn laminaat soorten die ook een bepaalde toplaag hebben waar water niet snel in dringt. En als de toplaag ook dik is, krijg je ook niet zo snel krassen er in. Volgens de eigenaar van de vloerenzaak zou dat qua hufterproofheid dan niet onder doen voor een pvc vloer.
Mijn vorige vloer was zo krasgevoelig dat mijn katten elke dag nieuwe krassen veroorzaakten en bij mijn nieuwe vloer van pvc heb ik nu anderhalf jaar later nog geen kras opgemerkt.
Moet wel zeggen dat ik geen volledig glad pvc heb gekozen maar een met een lichte nerfstructuur, ik weet niet of dat nog een verschil maakt
Ik zou (donker)rood of donkerblauw doen. Donkerblauw is beter bij de feloranje lamp wel denk ik. Anders is een bruin vast ook mooi!
Vind je keuken zo leuk trouwens.
Dat vind ik echt een lamp voor in een hennepkwekerij
Ik vind rood zelf geen mooie kleur, ja ironisch met die keuken ja hahaha. Maar zat zelf ook een beetje te denken aan blauw of bruin idd. Vind zelf een beetje grijzig licht blauw een mooie kleur blauw, is wel licht maar denk ook wel leuk misschien! Beetje dit idee
Ondanks de rode keuken lijkt alles heel neutraal op de foto’s. Ik zou qua kleur eerder aan iets sterkers denken, bv een diep donkerblauwe stoel zoals zoiets:
Haha sorry ik heb geen advies voor je maar ik moest hardop lachen vanwege die zwevende stoel in het hoekje in combinatie met de verbaasde blik van je hond ernaast
Wel echt een tof interieur!
Ik zal straks even kijken of ik nog een foto voor je heb in mijn woonkamer met daglicht!
Ugh, zoveel tegenstrijdige verhalen idd, en te duur om een risico te nemen haha. Wel vind ik een groot verschil zitten tussen laminaat en pvc qua houtlook. Deze therdex platen zijn wat matter en hebben dat ‘registered embossing’ oid wat er dus veel meer uit ziet als echt hout.
Ik zou denk ik ook voor groen gaan.
Ik vind zelf stoelen als deze altijd heel tof, zeker voor een leeshoekje. Kan je voor mij gevoel echt in verdwijnen en helemaal opgaan in dat wat je aan het lezen bent.
Ik denk dat het bij beide gaat om de kwaliteit van het specifieke product. Ik heb laminaat van de Ikea gehad dat heel snel kraste en duurder laminaat waar niets mee gebeurde.
Ik heb even advies nodig. We hebben een wit kastje in de gang staan en die wil graag een andere kleur geven. Ik weet alleen echt niet welke.
De muren krijgen 2 kleuren.
En deze kleur op de onderste helft. Ook krijgen de trap en het traphekje deze kleur.
Wat voor kleur zou ik dan het kastje doen?
Wij hebben ook klik pvc in de woonkamer en keuken. Ligt er 1,5 jaar in en heb er nu al enorm spijt van. Achteraf was onze ondervloer niet egaal genoeg (wisten wij niet) en er zitten al veel krassen in door de hond en het schuiven met meubels. Wij hebben ons er misschien ook niet genoeg in verdiept en een simpele klik pvc van de bouwmarkt gekocht, maar ik zou nu voor laminaat of een tegelvloer met hout look kiezen